2016-01-23, 01:20
Medlem
30Lugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
http://onecoin-business.eu/images/dokument/OneCoin_The_Owner.pdf

Låt oss för argumentets skull anta att hennes dokument är äkta. Då saknas det minst en doktorsgrad i juridik från Oxford och en master i ekonomi från Konstaz. Lägg också märke till hur hon ska ha tagit magistern i Oxford i Juni 2004 för att sedan doktorera i Konstanz i februari 2005. Det är osannolikt. Hon har helt klart överdrivit sina meriter, typ dubblat dem, om man nu till äventyrs skulle tro på hennes papper.
Citera
2016-01-23, 01:29
Medlem
ben300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Juridiskt sett så gäller endast det avtal du skrev på, varpå den enda som lurat någon i detta läge är du själv, och där du lurat dig själv, genom att inte stämma Ruja för avtalsbrott då det du skrev på inte är vad som numera sägs gälla, såvida inte Ruja petat in alla underbart irriterande sub-paragrafer som man kan använda för att få kontraktet att verka osannolikt men inte omöjligt samt ändå attraktivt nog att skriva under ändå.

(religiösa kallar steget för "A Leap of Faith").
Inte mer än

Det värsta är ju att dessa som presenterade Oncoin för mig döljde all skit och undvek att prata om "detaljerna".

Tur att jag betalade endast 130€ först och kollade upp allting sen själv. Det var mycket skitsnack som man inte gick på. Men tyvärr så är de flesta nya idag som får mycket förvrängd uppfattning om Onecoin. Och det Vet Ruja&Co. Greenwood och Parhiala är ju PRO på detta. Man tog bort kredikortsalternativet pga att många som ville ha pengarna tillbaks.
Senast redigerad av ben300 2016-01-23 kl. 01:34.
Citera
2016-01-23, 01:31
Medlem
ben300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30Luger
Låt oss för argumentets skull anta att hennes dokument är äkta. Då saknas det minst en doktorsgrad i juridik från Oxford och en master i ekonomi från Konstaz. Lägg också märke till hur hon ska ha tagit magistern i Oxford i Juni 2004 för att sedan doktorera i Konstanz i februari 2005. Det är osannolikt. Hon har helt klart överdrivit sina meriter, typ dubblat dem, om man nu till äventyrs skulle tro på hennes papper.

intressant. Ska läsa på lite.
Citera
2016-01-23, 01:35
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ben300
Det värsta är ju att dessa som presenterade Oncoin för mig döljde all skit och undvek att prata om "detaljerna".

Tur att jag betalade endast 130€ först och kollade upp allting sen själv. Det var mycket skitsnack som man inte gick på. Men tyvärr så är de flesta nya idag som får mycket förvrängd uppfattning om Onecoin. Och det Vet Ruja&Co. Greenwood och Parhiala är ju PRO på detta. Man tog bort kredikortsalternativet pga många som ville ha pengarna tillbaks.

Så snacket att du/din flickvän FÅTT DITT PAKET GRATIS AV JUHA PERSONLIGEN var lögn?

Citat av ben
"
Nej. Jag har förlorat 0€ på detta. Och flickvännen fick ju koden gratis av Juha. Han delar ut en hel del då whisky smakar bra
"
Slut citat
Senast redigerad av Flyingrider78 2016-01-23 kl. 01:49.
Citera
2016-01-23, 01:54
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Fond- och kapitalförvaltare kör samma race.
De fick visserligen storstryk av rättssystemet relativt nyligen varpå de numera är jävligt PK i sin information till kunden.
Att sänka MLM-företag är dock svårare, eftersom det inte går att dra hela organisationen inför rätta bara för att en medlem men inte anställd, underlåter sig att följa nuvarande rättsliga praxis.

Citat:
Tur att jag betalade endast 130€ först och kollade upp allting sen själv. Det var mycket skitsnack som man inte gick på. Men tyvärr så är de flesta nya idag som får mycket förvrängd uppfattning om Onecoin.

IS upp i dagen i både upplägg, psykologi och praktisk tillämpning av nya rekryter: "Strid för oss idag, blir förintad av dina nära och kära imorrn som tack för dina stridsinsatser!"

Hela den här tråden är i fel subforum.
Detta är inte ett MLM-företag. Detta är en Religiös Sekt!

Citat:
Så snacket att du/din flickvän FÅTT DITT PAKET GRATIS AV JUHA PERSONLIGEN var lögn?

Citat av ben
"
Nej. Jag har förlorat 0€ på detta. Och flickvännen fick ju koden gratis av Juha. Han delar ut en hel del då whisky smakar bra
"
Slut citat

Din sorgliga fittmunk!
Inlägget du refererar har permalink: (FB) Onecoin

6 månader gammalt. Mycket kan hända med ens Onecoin-ekonomi på 6 månader. U should know?
Senast redigerad av Trolltestet 2016-01-23 kl. 01:58.
Citera
2016-01-23, 02:02
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fond- och kapitalförvaltare kör samma race.
De fick visserligen storstryk av rättssystemet relativt nyligen varpå de numera är jävligt PK i sin information till kunden.
Att sänka MLM-företag är dock svårare, eftersom det inte går att dra hela organisationen inför rätta bara för att en medlem men inte anställd, underlåter sig att följa nuvarande rättsliga praxis.

IS upp i dagen i både upplägg, psykologi och praktisk tillämpning av nya rekryter: "Strid för oss idag, blir förintad av dina nära och kära imorrn som tack för dina stridsinsatser!"

Hela den här tråden är i fel subforum.
Detta är inte ett MLM-företag. Detta är en Religiös Sekt!

Din sorgliga fittmunk!
Inlägget du refererar har permalink: (FB) Onecoin

6 månader gammalt. Mycket kan hända med ens Onecoin-ekonomi på 6 månader. U should know?

Ja intressant när han påstått fler ggr att han fått GRATIS sitt paket.
Ännu intressantare det han skrev angående Kina...verkar gå bra där som alla kan se
711.850 konton i Kina mot dom 289.000 som det var då
Citera
2016-01-23, 02:14
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ja intressant när han påstått fler ggr att han fått GRATIS sitt paket.
Ännu intressantare det han skrev angående Kina...verkar gå bra där som alla kan se
711.850 konton i Kina mot dom 289.000 som det var då

Om du tror för ett ögonblick att din avledande karaktärsmordstaktik kommer att fungera här, så får du ta och tänka om. Det är inga jävla amatör-ekonomer du har att göra med här om du tror det.

Ta nu och besvara de relevanta frågor som ställts i tråden.
Citera
2016-01-23, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
(FB) Onecoin
(FB) Onecoin
Diskussion hurvida Onecoin:s kan ha ett värde eller inte där du kommenterar Bitcoin i sammanhanget.

Det kallas parallell

Citat:
Om Onecoin inte är en kryptovaluta - vad anser du då att det är för produkt isåfall?
Min åsikt är att det endast är en pappersprodukt som inte existerar

Spelar inte så stor roll. På ett sätt kan man kalla den kryptovaluta om man köper att upplägget är relativt likt bitcoin och de andra kryptovalutorna, dock med betydande skillnader. Annars kan vi rätt och slätt kalla det för en tillgång.

Citat:
Alla som försöker att säga att det är ok att satsa i ett Ponzi upplägg kommer att motarbetas till 110%. Individer måste förstå att det är lönlöst

Inte svar på vad jag skrev, som vanligt när det gäller dig. Seså, berätta nu för mig NÄR jag har skrivit åt människor att jag tycker de ska satsa sina pengar i detta!

Citat:
Nej - det har fortfarande inte länkats att man via Onecoins hemsida och News kan se exakt hur många Coin man får sälja per dag/vecka/år.

Skiter väl jag i. Det finns under news, jag läste det senast för några dagar sedan.

Citat:
Ruja har själv bevisat motsatsen!
Eftersom bonusen , när man använder "Coinsafe" , betalas i Onecoin!
Så "Tillverkar" alltså buffel&båg-företaget egna coins när dom så själva vill.
Du måste kunna beräkna följande...
ALLA medlemmar sätter sina Coins i Coinsafe = ytterligare 10% Coins skall ut till medlemmarna , detta sker utan någon mining ö.h.t. utan dessa kommer bara att delas ut från tomma intet.
Alternativet till detta är att buffel&båg-företaget köper & säljer sina Onecoins till medlemmarna och sitter idag på alldeles för mycket Onecoins och måste få ut dessa till medlemmar....

Så nu är det ingen teori längre , det är konstaterat från Onecoin att det är dom själva som köper och säljer Onecoins.

Källa på att det sker utan mining? Ditt sätt att konstatera fakta är nämligen ogiltigt. Dessutom hoppas jag du förstår att detta inte på något sätt emotsäger att medlemmar kan lägga köpordrar som matchas mot andra medlemmars säljordrar.
Citera
2016-01-23, 02:28
Medlem
ben300s avatar
Citat:

Citat av ben
"
"
Slut citat

HAHA Den var bra. Trodde du på att min flickvän var i Thailand och att Juha delar ut koder till höger och vänster när han super.

Men det kanske rent av stämmer? Han är ju full nästan hela tiden. Han har t.o.m glömt hur man kör en bil själv för länge sedan.

Lika mycket sanning som dina berättelser hur du kom som nybörjare. Och nu kan du som nybörjare du besvara om varenda dokument som gäller Onecoin.

Kina går skit. Speciellt nu efter all KYC-strul
Senast redigerad av ben300 2016-01-23 kl. 02:33.
Citera
2016-01-23, 02:29
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
HAHA Den var bra. Trodde du på att min flickvän var i Thailand och att Juha delar ut koder till höger och vänster när han super.

Men de kanske rent av stämmer? Han är ju full nästan hela tiden. Han har t.o.m glömt hur man kör en bil själv för länge sedan.

Lika mycket sanning som dina berättelser hur du kom som nybörjare. Och nu kan du som nybörjare du besvara om varenda dokument som gäller Onecoin.

Jag har läst på sen jag gick med..något märkvärdigt med det?
Citera
2016-01-23, 02:31
Medlem
ben300s avatar
Citat:
Jag har läst på sen jag gick med..något märkvärdigt med det?
Ja. Du kommer med såna fakta som man inte kan bara läsa på
Citera
2016-01-23, 02:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Skiter väl jag i. Det finns under news, jag läste det senast för några dagar sedan.

Ajdå, deras news-sektion har bara en buffer om 3 artiklar per session, varpå de nyheter Du läste, sedan länge är borta... Det jag får när jag klickar på "news" idag här och nu är:

"OneCoin and OPN unite to become ONE"
https://www.onecoin.eu/news/details/onecoin_opn

"Let's Make It Happen!"
https://www.onecoin.eu/news/details/ambassador_january

och

"OneCoin Team Building: An Intensive Training, A Great Time & A Strong Global Team!"
https://www.onecoin.eu/news/details/teambuilding

Som luttrad Onecoin-supporter är du dock priviligierad nog att ha en sökbar web-historik över de nyheter du läst inom de senaste 2 veckorna och kan utifrån dessa nog utan problem rota fram länken till den nyhet du säger finns, right?

Bara för att en nyhet inte är sökbar för amatörbrowsare, så betyder det ju inte för den skull att nyheten raderats från servern...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in