Citat:
Ursprungligen postat av
ben300
Det värsta är ju att dessa som presenterade Oncoin för mig döljde all skit och undvek att prata om "detaljerna".
Fond- och kapitalförvaltare kör samma race.
De fick visserligen storstryk av rättssystemet relativt nyligen varpå de numera är jävligt PK i sin information till kunden.
Att sänka MLM-företag är dock svårare, eftersom det inte går att dra hela organisationen inför rätta bara för att en medlem men inte anställd, underlåter sig att följa nuvarande rättsliga praxis.
Citat:
Ursprungligen postat av
ben300
Tur att jag betalade endast 130€ först och kollade upp allting sen själv. Det var mycket skitsnack som man inte gick på. Men tyvärr så är de flesta nya idag som får mycket förvrängd uppfattning om Onecoin.
IS upp i dagen i både upplägg, psykologi och praktisk tillämpning av nya rekryter: "Strid för oss idag, blir förintad av dina nära och kära imorrn som tack för dina stridsinsatser!"
Hela den här tråden är i fel subforum.
Detta är inte ett MLM-företag. Detta är en Religiös Sekt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Flyingrider78
Så snacket att du/din flickvän FÅTT DITT PAKET GRATIS AV JUHA PERSONLIGEN var lögn?
Citat av ben
"
Nej. Jag har förlorat 0€ på detta. Och flickvännen fick ju koden gratis av Juha. Han delar ut en hel del då whisky smakar bra
"
Slut citat
Din sorgliga fittmunk!
Inlägget du refererar har permalink:
(FB) Onecoin
6 månader gammalt. Mycket kan hända med ens Onecoin-ekonomi på 6 månader. U should know?