2015-10-28, 23:42
Medlem
ben300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Nu måste väl ändå Ragthais skärmdump komma på hans utbetalningar? Han lovade ju....

säkert super bort pengarna på nån bar just nu
Citera
2015-10-29, 09:02
Medlem
Flyingrider78s avatar
Tydligen var ett av "ryktena" riktig

ONECOIN NORDEN EVENT I STOCKHOLM 14/11 kl 12-15 (Det är bekräftat nu att Dr Ruja kommer)

Dag och tid Lördag 14.11.2015, 12:00–15:00
Plats Scandic Infra City
Adress Kanalvägen 10 194 61 Upplands Väsby Stockholm

Biljetter https://www.lyyti.fi/group/OneCoin_Norden_7433/se
Citera
2015-10-29, 09:09
Medlem
Ni var mig ett roligt gäng troll!

Jag har precis köpt ett Traderpaket - 530 euro.
Jag delar gladeligen med mig av utvecklingen av min investering.
I den mån det går att lämna skärmdumpar över konton och överföringar kommer jag att göra det.
Kommer inte att avslöja mitt användarnamn.
Är det någon som har problem med detta så träffas jag gärna fysiskt och visar mitt konto.

I min mening så är kryptovalutor en del av vår framtid. Vi lever i en global värld.
Ger mig en stor möjlighet att leva ett liv jag inte kunnat leva innan.

Allt är en chansning. Antingen satsar jag 5000 kr i Volkswagen och upptäcker att dagen efter så släpps nyheten om deras fusk med utsläppsnivåer. Aktien störtdyker och jag förlorar 50-60 % av värdet på någon dag. Eller så går den upp 10-20% på ett år! Wow jag har gjort 1000 kr på ett år före skatt.

Onecoin har jag satsat 5000 kr i.
Har redan 100-200 som kommer att överföras till mitt cash account 9/11 eller 16/11.
Detta då jag betalade först i veckan men haft ett gratiskonto i 1 månad.
En när vän till mig som berättade om Onecoin arbetar aktivt med det och har i mitt nätverk inviterat flera andra.
Antingen väljer man att arbeta aktivt eller så ser man det som en passiv investering.
Om allt faller väl ut är mina 5000 värda 15000 vid jul/nyår.

Följ gärna min resa!
Citera
2015-10-29, 09:22
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebeginner
I min mening så är kryptovalutor en del av vår framtid. Vi lever i en global värld.
Ger mig en stor möjlighet att leva ett liv jag inte kunnat leva innan.

Onecoin har jag satsat 5000 kr i.
Har redan 100-200 som kommer att överföras till mitt cash account 9/11 eller 16/11.
Detta då jag betalade först i veckan men haft ett gratiskonto i 1 månad.
En när vän till mig som berättade om Onecoin arbetar aktivt med det och har i mitt nätverk inviterat flera andra.
Antingen väljer man att arbeta aktivt eller så ser man det som en passiv investering.
Om allt faller väl ut är mina 5000 värda 15000 vid jul/nyår.

Arbeta aktivt som i "lura släkt och vänner att finansiera mina uttag"?

Hittills har hundratals om inte tusentals kryptovalutor skapats för att konkurrera med Bitcoin men inte en enda har kommit ens i närheten av att hota Bitcoins dominans. Varför inte köpa bitcoins för dina 5000 kr i stället?
Citera
2015-10-29, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Arbeta aktivt som i "lura släkt och vänner att finansiera mina uttag"?

Hittills har hundratals om inte tusentals kryptovalutor skapats för att konkurrera med Bitcoin men inte en enda har kommit ens i närheten av att hota Bitcoins dominans. Varför inte köpa bitcoins för dina 5000 kr i stället?

Varför skulle jag vilja lura mina vänner och min familj?
Jag går in i detta med samma eller mer pengar än dom gör.
Om jag och dom samtidigt kan tjäna på det är båda parter glada.

Jag vet inte vad du har för relation till dina släktingar som gör att du tror att
alla människor vill lura varandra.

Jag svarar gärna på frågor om mitt konto och hur det går för dom som väljer att investera i Onecoin ihop med mig.
Som tidigare sagt så kommer jag inte att lämna ut några kontouppgifter här. Däremot maskerade skärmdumpar. Vill man se mitt konto live så går det bra att träffas irl.
Jag finns i södra Sverige.

Trevlig torsdag!

Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk

Och betyder det då att inte andra valutor ska försöka?

Google skapar den idag ultimata sökmotorn. Men betyder det att andra inte ska försöka? Innan google fanns det andra sökmotorer som alla använde.

Bitcoin stod som mest i €900? och är nu nere på €230?

Onecoin står i €2.45 nu
Prognos jan -16 €4
Prognos december -16 €50-55

Endast prognoser. Som med alla typ av trading finns det en risk.
Senast redigerad av Gromgutten 2015-10-29 kl. 22:59. Anledning: Dubbelpost
Citera
2015-10-29, 10:53
Medlem
Citat:

Google skapar den idag ultimata sökmotorn. Men betyder det att andra inte ska försöka? Innan google fanns det andra sökmotorer som alla använde.

Onecoin står i €2.45 nu
Prognos jan -16 €4

Men klappmongo...
Bitcoin kostade ingenting
Onecoin kostar pengar att skaffa

Ser du skillnaden?

Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Tydligen var ett av "ryktena" riktig

ONECOIN NORDEN EVENT I STOCKHOLM 14/11 kl 12-15 (Det är bekräftat nu att Dr Ruja kommer)

Dag och tid Lördag 14.11.2015, 12:00–15:00
Plats Scandic Infra City
Adress Kanalvägen 10 194 61 Upplands Väsby Stockholm

Biljetter https://www.lyyti.fi/group/OneCoin_Norden_7433/se

Åter igen... Sluta svamla och svara ordentligt!

1) Varför ljög du om att det var BehindMLM som kom med banknamnet

2) Varför ljög du om att Onecoin har köpt upp en annan bank? Om du inte ljög - upp med banknamnet och länk till detta pressmeddelande som blir obligatoriskt i samband med uppköp av banker, eftersom , om du vet det är detta officiella uppgifter.

3) Du säger att Onecoin är så bra - upp med skärmdumpar som visar att du får ut pengar. D.v.s. upp med skärmdumpar som visar hur mycket du tagit ut från Onecoin och hur mycket som hamnat på ditt konto. (detta skall vara efter 15 Sep)
Om du inte kan visa detta så skall du inte heller hävda att man kan göra uttag.

4) förklara hur kan man se att det finns 600.000 personer med i Onecoin.
LÄNKA!!!

5) Förklara varifrån du fick att alla som har Onecoins är "KÖPSTARKA"
Hur är dom köpstarka? Split har ingenting med köpstark att göra!!!

Vi Vill inte se någon länk till eucoinm blutti blä som svar , utan nu vill vi ha 5 stycken ordentlig svar på frågorna , istället för dina lögner
Senast redigerad av Gromgutten 2015-10-29 kl. 23:01. Anledning: Dubbelpost
Citera
2015-10-29, 11:47
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:

Onecoin står i €2.45 nu
Prognos jan -16 €4

Nej, men det betyder att chansen är extremt liten att det ska lyckas, framförallt när hela grundkonceptet är sämre än bitcoin på så många sätt.

Hur kan det vara prognoser när priserna sätts centralt av Ruja och hennes hantlangare? De vet väl själva vad de kommer sätta för prislapp om några månader? Och varför sätter de så låg prislapp, det kanske du som investerare borde fråga dem? Om de sätter priset i januari till 40 istället för 4 så blir du ju 10 ggr rikare.
Citera
2015-10-29, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Men klappmongo...
Bitcoin kostade ingenting
Onecoin kostar pengar att skaffa

Ser du skillnaden?

Ursäkta? Vad är det med din attityd?
Jag svarar gärna på frågor och diskuterar/debatterar, men håll det på en mogen nivå.

Bitcoin kostade ingenting? Förklara hur du menar?
Fick alla människor bitcoins gratis i början?

Onecoin kostar att skaffa precis som bitcoins gör.
Skillnaden är att du har ett bonuspaket som gör att du snabbare kan öka värdet på dina coins.

TB
Citera
2015-10-29, 12:05
Medlem
LittleDaves avatar
Citat:
Ursäkta? Vad är det med din attityd?
Jag svarar gärna på frågor och diskuterar/debatterar, men håll det på en mogen nivå.

Bitcoin kostade ingenting? Förklara hur du menar?
Fick alla människor bitcoins gratis i början?

Onecoin kostar att skaffa precis som bitcoins gör.
Skillnaden är att du har ett bonuspaket som gör att du snabbare kan öka värdet på dina coins.

TB

Skillnaden är att du kan använda dig av dina bitcoins, dvs du köpte inte bitcoins utan växlade dina svenska kronor till bitcoins istället som du sedan kunde köpa saker med. Vad du gör med onecoin är att köpa en låtsasvaluta som du inte kan använda dig av. Ser du skillnaden?
Citera
2015-10-29, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleDave
Skillnaden är att du kan använda dig av dina bitcoins, dvs du köpte inte bitcoins utan växlade dina svenska kronor till bitcoins istället som du sedan kunde köpa saker med. Vad du gör med onecoin är att köpa en låtsasvaluta som du inte kan använda dig av. Ser du skillnaden?

Och för att tillägga...

Bitcoins krävde aldrig att man skulle betala för utbildningspaket , seminarium o.s.v. - inte heller att man köpte tokens eller andra monopolsaker...

Jag kan idag hemifrån , helt gratis , sätta igång och "mina" efter Bitcoins - och jag betalar inte en krona till någon för det , utan jag får behålla vad jag minar fram helt själv....

Nu poppar det upp alla jälva idioti saker som man skall betala för att få vara med...
Och det finns det ingen anledning att vara , eftersom allt är bara ett spel för galleriet och buffel och båg

http://www.bitcoin.se/hur-borjade-det/
http://www.bitcoin.se/hur-skapar-man-bitcoins/
Senast redigerad av Pellets 2015-10-29 kl. 12:29. Anledning: Länktillägg
Citera
2015-10-29, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleDave

Vart kan jag använda mig av mina bitcoins i en butik? Kan jag använda dom i en fysisk butik?

Jag kan använda mina onecoins då jag har ett Mastercard kopplat till mitt konto.
Fler frågor på det?
Och nej jag tänker inte ta en bild på det och visa här. Men ni får gärna se det irl.

Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Och för att tillägga...

Bitcoins krävde aldrig att man skulle betala för utbildningspaket , seminarium o.s.v. - inte heller att man köpte tokens eller andra monopolsaker...

Jag kan idag hemifrån , helt gratis , sätta igång och "mina" efter Bitcoins - och jag betalar inte en krona till någon för det , utan jag får behålla vad jag minar fram helt själv....

Nu poppar det upp alla jälva idioti saker som man skall betala för att få vara med...
Och det finns det ingen anledning att vara , eftersom allt är bara ett spel för galleriet och buffel och båg

http://www.bitcoin.se/hur-borjade-det/
http://www.bitcoin.se/hur-skapar-man-bitcoins/

Jag får också behålla vad jag minar fram helt själv. Samma sak.

Särskilj onecoin från valutan och hur den marknadsförs.

Det jag har betalat för är mina onecoins.
I mitt paket har jag fått ex antal tokens som jag ska mina efter nästa split som bör ske inom en månad ca. Då får jag dubbelt upp. Sen minar jag. Sätter mina onecoins på mitt MC-konto som kan ta ut med eller betala i butik med.
Eller så uppgraderar jag mitt paket och får en ny split och dubblar upp igen.
Samt en värdeökning på €1.5 cirka.

Om 2 månader vet ni om jag eller ni har rätt.

Som sagt så bor jag i södra Sverige.

Är det någon som är osäker och tror att detta är en scam så är ni varmt välkomna att kontakta mig för ett möte där jag gladeligen visar upp mitt Onecoin-konto.

Skicka ett PM här så bestämmer vi ett möte så att jag kan visa att det inte är en scam.

Trevlig torsdag!
Senast redigerad av Gromgutten 2015-10-29 kl. 22:59. Anledning: Trippelpost
Citera
2015-10-29, 12:55
Medlem
Citat:
Jag får också behålla vad jag minar fram helt själv. Samma sak.

Fel - du har betalat för att gå med i Onecoin - jag har inte betalat någon en krona för Bitcoin
Så lägg ner med jämförelsen av Onecoin & Bitcoin.

Fråga 1 = Visa med länk att jag kan mina fram Onecoins utan att betala någon en enda krona.
Ingen Token som skall betalas , inget paket skall köpas , utan jag skall endast mina fram Onecoins genom länken!

Citat:
Särskilj onecoin från valutan och hur den marknadsförs.

Bitcoin blev accepterad av marknaden och man kunde handla för den.
Onecoin har funnits en längre tid och det finns inget marknadsvärde överhuvud taget

Citat:
Det jag har betalat för är mina onecoins.
I mitt paket har jag fått ex antal tokens som jag ska mina efter nästa split som bör ske inom en månad ca. Då får jag dubbelt upp. Sen minar jag. Sätter mina onecoins på mitt MC-konto som kan ta ut med eller betala i butik med.
Eller så uppgraderar jag mitt paket och får en ny split och dubblar upp igen.
Samt en värdeökning på €1.5 cirka.

Om 2 månader vet ni om jag eller ni har rätt.

Alltså ljög du i 1:a påståendet!
Du har alltså betalat för Onecoins - vilket du först sa att det var gratis?

Besvara nu fråga 1 och bevisa att det är gratis för vem som helst att mina fram Onecoins!

Om det inte är gratis så är det en stor fet bluff och det kommer aldrig bli i allmänhetens intresse under 1000 år att detta accepteras som betalmedel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in