2015-10-29, 16:51
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av af illyria
Har inte läst hela tråden och risk för upprepning finns, men....

När de frågade Lisa Holms pappa kring vad han jobbar med, svarade han: "Jag jobbar som officer inom militären. Jag skruvar på bilar."

Är det ingen som reagerar på detta?

Med andra ord. Han är en svensk Navy SEAL.

Mycket som försegår i bakgrunden som vi aldrig får reda på. Kan det ligga mer bakom detta mord som vi inte vet om?

Ubåtar underättelsetjänst hämnd? Kartläggning av litauern mm ? Plantering
2015-10-29, 16:52
Medlem
Lisa går mot mopeden fullt påklädd med hjälmen hängandes på armen.
2015-10-29, 16:52
Medlem
GJ är hemma varannan månad.
HJ är där en gång om året.
Vilken slump (?) att båda var där denna ödesdigra helgen.

GJ var berusad och HJ ska hämta rullskidor - när Lisa försvinner.
2015-10-29, 16:54
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av af illyria
Har inte läst hela tråden och risk för upprepning finns, men....

När de frågade Lisa Holms pappa kring vad han jobbar med, svarade han: "Jag jobbar som officer inom militären. Jag skruvar på bilar."

Är det ingen som reagerar på detta?

Med andra ord. Han är en svensk Navy SEAL.

Mycket som försegår i bakgrunden som vi aldrig får reda på. Kan det ligga mer bakom detta mord som vi inte vet om?

Hennes pappa är officer i SOG (Särkilda operatiosngruppen) med andra ord dom mest erfarna och duktiga militärerna som Sverige har.. Men detta visste vi sedan månader tillbaka.
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Jag missade att han sa det. Bra att du nämner det här. Det stärker ju bara hennes vittnesmål.

Missade att länka, men det var klipp från LIVE rapporten på Expressen , reportern på plats som intervjuade Tore Brandtler.
Medlem
sannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12