2015-10-29, 15:02
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfannav
SPOILER

Main menu
http://imgur.com/4BM17bY

"Crew"?
Citera
2015-10-29, 15:06
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
"Crew"?

Är förmodligen samma sak som "Credits".
Citera
2015-10-29, 15:37
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Är förmodligen samma sak som "Credits".
Varför heter det Crew istället för Credits? Mig veterligen är Fallout 3 det enda spelet där Crew har ersatt Credits. (I Fallout: New Vegas hette det Credits)
Citera
2015-10-29, 15:41
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Varför heter det Crew istället för Credits? Mig veterligen är Fallout 3 det enda spelet där Crew har ersatt Credits. (I Fallout: New Vegas hette det Credits)

Det är väl en mer avslappnad version av samma sak antar jag. Har sett det i många spel, även fast det är lite svårt att googla fram bildbevis eftersom alla träffar bara gäller bilspelet The Crew, eller onlinecrew i GTA. Men har sett det på flera ställen.
Citera
2015-10-29, 15:49
Medlem
E1520s avatar
Angående systemkrav. Sitter på ett gtx 570, 8GB RAM och i5-3570K 3,4GHz och är tveksam till om jag kommer kunna spela överhuvudtaget. Funderar på att överklocka både cpu och gpu eller är det meningslöst tro?
Citera
2015-10-29, 18:03
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E1520
Angående systemkrav. Sitter på ett gtx 570, 8GB RAM och i5-3570K 3,4GHz och är tveksam till om jag kommer kunna spela överhuvudtaget. Funderar på att överklocka både cpu och gpu eller är det meningslöst tro?

Kolla här http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Välj Fallout 4 i listan till höger

Citat:
SPOILER

Main menu
http://imgur.com/4BM17bY

Vill inte låta som en tråkmåns men hur mycket av en spoiler är det där? Det är en bild på en meny...säger ju ingenting
Citera
2015-10-29, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vill inte låta som en tråkmåns men hur mycket av en spoiler är det där? Det är en bild på en meny...säger ju ingenting
Vad du anser om min spoiler-taggning får du ta med mig i PM.

Tydligen har vissa streamare fått tag i kopior på spelet. Mycket information och videos borde släppas närmsta veckan, spännande.

EDIT: Förbud på recensioner innan 9e november, så recensioner kan ni se 9e november som tidigast.
Senast redigerad av forfannav 2015-10-29 kl. 18:15.
Citera
2015-10-29, 19:42
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Kolla här http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Välj Fallout 4 i listan till höger

Men hur mycket kan man lita på den där skiten då... Min dator uppfyllde inte ens minimikraven för spelet enligt den sidan, jag har en i5-2500k@4,5GHz, 8GB ram, GTX580... Nog fan är det mer än tillräckligt att spela eländet även om jag inte kommer maxa.
Citera
2015-10-29, 20:35
Medlem
Citat:
EDIT: Förbud på recensioner innan 9e november, så recensioner kan ni se 9e november som tidigast.

http://www.gamepur.com/news/20964-fallout-4-review-embargo-will-end-november-9-exact-timing-revealed-insider.html

Helvete, vad trögt. Tvivlar inte en sekund på att Fallout 4 kommer kamma hem finfina betyg till höger och vänster, och med en så trogen skara av köpsugna fans... inte fan behöver de lägga recensionsembargo av den anledningen. Att det skulle ha någonting med storyn att göra köper jag inte för fem öre - det är väl sällan någon spelpress ägnar sig åt att berätta hela storyn i en recension? Vill de skvallra och spoila om vad som händer så gör man väl sådant oavsett vad Pete Hines och kompani säger?

Recensionsembargon är skit. Leder enbart till att folk tappar förtroende för varumärket.

Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Men hur mycket kan man lita på den där skiten då... Min dator uppfyllde inte ens minimikraven för spelet enligt den sidan, jag har en i5-2500k@4,5GHz, 8GB ram, GTX580... Nog fan är det mer än tillräckligt att spela eländet även om jag inte kommer maxa.

Lita och lita... du får väl tänka till. Att du inte uppnår minimumkraven betyder ju inte att datorn kommer explodera för att du försöker starta Fallout 4. Lirar du samtida spel av något sånär likvärdig kaliber så lär du ju inte falla platt med 14fps på lägsta inställningarna. CYRI kollar bara siffror. Game-Debate.com gör en lite mer omfattande och djuplodande analys av dina prylar: http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=5013&game=Fallout%204
Citera
2015-10-29, 20:40
Medlem
Har funderat på engrej. Fo3 och NV var ju ganska duktigt buggigt, vilket man kanske rimligen till viss del får leva med. Men det jag funderar på är om spelen buggfixas efterhand? Jag lade inte märke till något sådant på PS3:an iaf.
Citera
2015-10-29, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
http://www.gamepur.com/news/20964-fallout-4-review-embargo-will-end-november-9-exact-timing-revealed-insider.html

Helvete, vad trögt. Tvivlar inte en sekund på att Fallout 4 kommer kamma hem finfina betyg till höger och vänster, och med en så trogen skara av köpsugna fans... inte fan behöver de lägga recensionsembargo av den anledningen. Att det skulle ha någonting med storyn att göra köper jag inte för fem öre - det är väl sällan någon spelpress ägnar sig åt att berätta hela storyn i en recension? Vill de skvallra och spoila om vad som händer så gör man väl sådant oavsett vad Pete Hines och kompani säger?

Recensionsembargon är skit. Leder enbart till att folk tappar förtroende för varumärket.

Håller helt med. Jag har inget emot att inte se/läsa en recension före dess men det är deras argument som irriterar mig som konsument.

Något de måste, måste bli bättre in-game på är NPC-röster. Skyrim och FO3/NV hade stora problem med detta, otroligt viktig del av spelet som har fallit platt i tidigare nämnda spel.
Citera
2015-10-29, 20:53
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Har funderat på engrej. Fo3 och NV var ju ganska duktigt buggigt, vilket man kanske rimligen till viss del får leva med. Men det jag funderar på är om spelen buggfixas efterhand? Jag lade inte märke till något sådant på PS3:an iaf.
FO3 till PS3:an var skandalöst eftersatt när det gällde patchar. GOTY-versionen var en notoriskt usel portning och knappt spelbart efter main quest. Bethesda lyfte av allt att döma inte ett finger för att fixa det, förmodligen för att det inte var lönsamt att lägga ner jobbet.

När det gäller FO4 så kan man kanske vara lite mer optimistisk. Även PS4-versionen ska tydligen ha stöd för mods, så det borde ju öppna upp för att det kan komma patchar från klyftiga privatpersoner som åtgärdar sånt som Bethesda inte fixar. Kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in