Citat:
Ursprungligen postat av
cartinas888
Jag tror att aktien borde stå på 400 kr också, om man ska utgå lite från vad ni tänker och känner om aktien.
Tror ni inte det är lite av en bubbla? Dessutom är det inte någon utdelningsaktie, så vad är det ni väntar på? Varför inte sälja av nu, sedan gå in när den går ner (det kommer hända), och då är det att bara köpa tillbaka. Eller hur ligger det till nu igen? Tänker ni vänta tills en aktie är värderad till 1k eller? Och sälja av då? För ni tror inte att de andra som är aktieägare av FPC skulle göra samma sak och få aktien att rasa ner i pris?
Ja så här var det jag skrev i början på månaden. Hade jag rätt eller fel? Det är bara att sälja av och nöja er med den vinsten ni gjort. Aktien kommer kanske att hamna på ca 50 kr riktpris inom ett tag.
Det skriker inte WOW om Fingerprint som företag. Det är inte så att de har hittat liv, olja eller guld på mars eller någon annan planet. NEXT är också ett företag likt Fingerprint. Deras bubbla sprack idag, och kommer att falla den med.
Vet inte om det är kul, eller kul kul, att skratta åt er alla som köpte igår och iförrigår. Grattis