2015-10-25, 16:13
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Absolut störssssta möjliga tysssstnad.... Det här kan bli stort. Alla tecken pekar på det. Sista veckan och chansen att komma in billigt om det smäller till. Sen lär vi bara klättra om allt går i lås. Roligare att mångdubbla innehavet än att betala mer för varje dag som går..
Den som lever får se vad Stein kommer att leverera. Från pennor till Dot pattern i skärmarna som standard och massa annat gott under utveckling. Fan vet om man ska sitta still till 2020 och göra
en förmögenhet kanske.
Är det fram t.o.m. rapporten 6/11 du menar innan det smäller?
Citera
2015-10-25, 16:22
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Är det fram t.o.m. rapporten 6/11 du menar innan det smäller?
Nä,väntar på att Sprouten ska släppas. Sista buden nu är släpp 29 eller 2 nov. Efter det lär vi
få veta om avtalets bredd. Intressanta blir att höra om vad produktfamiljen innebär.
Citera
2015-10-28, 11:01
Medlem
Nybörjare här som nyss lät Anoto ta min oskuld på aktiemarknaden.

Ska bli kul att se vad som händer.
Citera
2015-10-28, 11:14
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simon.gunnut

Välkommen till en bra start..
Citera
2015-10-28, 13:52
Medlem
Citat:

Gjorde du rätt i. Jag har legat lång i Anoto en tid tillbaka. Tror verkligen på bolaget i långa loppet! Kommer bli kalasbra detta!
Citera
2015-10-28, 14:03
Medlem
Citat:
Välkommen till en bra start..

Citat:
Ursprungligen postat av kungcoopa
Gjorde du rätt i. Jag har legat lång i Anoto en tid tillbaka. Tror verkligen på bolaget i långa loppet! Kommer bli kalasbra detta!

Får hoppas på det! Jobbigt med otåligheten som nybörjare. Får anstränga mig för att inte kolla kursen stup i kvarten. :P
Citera
2015-10-28, 15:55
Medlem
Citat:
Får hoppas på det! Jobbigt med otåligheten som nybörjare. Får anstränga mig för att inte kolla kursen stup i kvarten. :P
Japp det är skitjobbigt. Jag har mycket tid att sitta och göra det, och kan inte hålla mig borta heller. Har varit inne sedan innan det skakade rejält i augusti och kursen stod i 0.885 någonting. Riktigt tråkigt med röda siffror. Men kom ihåg, du har inte förlorat några pengar för än den dagen du säljer!

Logga ut och koppla av. Titta igen kring jul ska du få se på roligare siffror =)
Citera
2015-10-28, 17:38
Medlem
Mer än 5% ner idag. Varför?

Jag hoppas rapporten kommer med många och stora positiva nyheter nästa vecka
Citera
2015-10-28, 17:50
Medlem
alienfins avatar
Oroligt överlag på förhoppningsbolagen och spararna har gått upp i spinn med var de ska
sälja och köpa. Komiskt värre att se och sitter kolugn väntandes på Anoto nyheter..
Normal nergång dock då vi gått upp flera dagar och aktien samlar bara kraft för en ny uppgång
som kan bli ännu häftigare.
Citera
2015-10-28, 17:55
Medlem
Citat:
Oroligt överlag på förhoppningsbolagen och spararna har gått upp i spinn med var de ska
sälja och köpa. Komiskt värre att se och sitter kolugn väntandes på Anoto nyheter..
Normal nergång dock då vi gått upp flera dagar och aktien samlar bara kraft för en ny uppgång
som kan bli ännu häftigare.

Vi hoppas du har rätt

nästa vecka blir mycket spännande!
Citera
2015-10-28, 18:30
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Vi hoppas du har rätt

nästa vecka blir mycket spännande!
Ja verkligen,värt en halvårsväntan helt klart tror jag.. Jag ser framemot en lång uppgång
iaf och kommer nog vara kvar minst till 2020 år om inget jättekonstigt händer. Man kan inte ens ana vad aktien står i då och nu har man 6 siffrigt antal med bra vinst redan men tänker inte casha ut utan provar lyckan långsiktigt med lite trades emellanåt.
Vi är som sagt bara i början av framgångsresan som arbetats fram i 15 år.
Sjukt roligt ska bli iaf..
Citera
2015-10-28, 20:45
Medlem
Jag har lite då och då sneglat åt anotos håll men...det känns verkligen som bolaget som lovar mycket, men levererar klent. Och detta HP-avtal, som Stein sa skulle dröja NÅGRA VECKOR, det är nu uppe i månader. Ingen verkar heller veta när dessa påstådda produkter ska släppas, bara en massa rykten?

Ni talar om nästa vecka, ja vad händer då????? Inget om jag känner anoto rätt...

Jag har känslan att anoto är bolaget som SKULLE KUNNA LYCKAS men som schabblar bort sina chanser när de dyker upp. Stein verkar vara närmst inkompetent i sin kommunikation med marknaden.

Nu när pennor faktiskt har dykt upp..så lyser ju den påstådda MARKNADSLEDAREN helt med sin frånvaro, blir de bara enkelt ifrånsprungna av övriga? Och snart är det väl dags för nyemission för kassan sinar...

Men förklara gärna vad som är så briljant, jag har svårt att se det.

Mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in