2015-10-28, 06:47
Medlem
Varför är du inte oskuld?
Citera
2015-10-28, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Nej, inte säga något innan ang. det eller att man tänkt kyssa personen.

Man kan ju gå lite långsamt fram med beröring, blick och att man närmar sig med ansiktet, så att personen har en chans att visa att hen inte vill utifall man helt missbedömde situationen.

Men jag vet ju inte "hur" jag ska kyssa henne om hon nu vill det, det är lite det jag menar
Citera
2015-10-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryxt
Varför är du inte oskuld?
För jag skiter i om det går snett haha. Lite därför man blev som man blev.
Citera
2015-10-28, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Men jag vet ju inte "hur" jag ska kyssa henne om hon nu vill det, det är lite det jag menar

Kyssa är inget svårt ..träna på din hand hångla för en nybörjare är väl mer problematiskt. Använd inte för mycket tunga :P
Citera
2015-10-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brokencase
Kyssa är inget svårt ..träna på din hand hångla för en nybörjare är väl mer problematiskt. Använd inte för mycket tunga :P

Hur vet jag att jag gör rätt då?

Helt seriöst... Är det något biologiskt jag har missat här? "ska" man bara kunna kyssas, som hundar helt plötsligt lär sig simma? Jag förstår inte.
Citera
2015-10-28, 19:46
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Hur vet jag att jag gör rätt då?

Helt seriöst... Är det något biologiskt jag har missat här? "ska" man bara kunna kyssas, som hundar helt plötsligt lär sig simma? Jag förstår inte.

Har du så stora problem så rekommenderas följande:

1. Googla.
2. Gör fel.
3. Repetera.
4. Gör rätt.
Citera
2015-10-28, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
Har du så stora problem så rekommenderas följande:

1. Googla.
2. Gör fel.
3. Repetera.
4. Gör rätt.

Åh... Gjorde just det, hamnade på wikiHow, såg jättebra ut till man kommer till "first kiss"

Så är första meningen "Try to pick a trustworthy partner"

Då sprack ju hela skiten.
Finns inte en enda kvinna i min ålder som går med på den takten isåfall jag skulle behöva det, här är det bara krogen och fylla som gäller för kyssar första gången. -.-
Citera
2015-10-28, 20:34
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Åh... Gjorde just det, hamnade på wikiHow, såg jättebra ut till man kommer till "first kiss"

Så är första meningen "Try to pick a trustworthy partner"

Då sprack ju hela skiten.
Finns inte en enda kvinna i min ålder som går med på den takten isåfall jag skulle behöva det, här är det bara krogen och fylla som gäller för kyssar första gången. -.-

Står det "Try to pick a trustworthy partner" i alla 222 000 000 sökresultat "how to kiss" renderar eller? Fan vad du ger upp lätt. Men som man bäddar får man ligga.

Har googlat åt dig, vill du att jag ska hångla åt dig också eller när hade du tänkt ta kommando?

How to Kiss and other basics
Citera
2015-10-28, 20:34
Medlem
[quote=Kampfwurst|Hur vet jag att jag gör rätt då?

Helt seriöst... Är det något biologiskt jag har missat här? "ska" man bara kunna kyssas, som hundar helt plötsligt lär sig simma? Jag förstår inte. [/QUOTE]

Det skedde naturligt för mig att hångla, Första gångerna (nämde inte det) så var jag också ganska gammal faktiskt! 18-19, hade sex innan jag hånglade faktiskt. Den första sa att jag hånglade bra (jag frågade inte, hon nämde det bara), den andra sa ingenting men verkade nöjd. Sen flöt det på..
Citera
2015-10-28, 20:42
Medlem
i reddit tråden som helio länkade till skrev en så här.

kissing's pretty natural. No training/learning necessary. I recommend reaching you hand around the side/back of her head - (sort of the top of her neck, tilt your head slightly, open lips slightly and kiss her. Use your tongue if you want, slowly, don't stick it in too much. After the initial kiss, kiss her again. Then when you're done pull away and smile at her.

Seriously the hand around the top of the neck is good, do it. Feels so much more comfortable/in control.

You'll be fine. Känns det lite bättre nu? viktigt med självförtroende också, vem vet du kanske får ligga samtidigt.
Citera
2015-10-29, 10:52
Avslutad
Citat:
i reddit tråden som helio länkade till skrev en så här.

kissing's pretty natural. No training/learning necessary. I recommend reaching you hand around the side/back of her head - (sort of the top of her neck, tilt your head slightly, open lips slightly and kiss her. Use your tongue if you want, slowly, don't stick it in too much. After the initial kiss, kiss her again. Then when you're done pull away and smile at her.

Seriously the hand around the top of the neck is good, do it. Feels so much more comfortable/in control.

You'll be fine. Känns det lite bättre nu? viktigt med självförtroende också, vem vet du kanske får ligga samtidigt.

Det misstag som är lätt att göra är det där med tungan och att man går för hårt och fort fram om man är ivrig och/eller full.
Citera
2015-10-29, 13:16
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Det skedde naturligt för mig att hångla, Första gångerna (nämde inte det) så var jag också ganska gammal faktiskt! 18-19, hade sex innan jag hånglade faktiskt. Den första sa att jag hånglade bra (jag frågade inte, hon nämde det bara), den andra sa ingenting men verkade nöjd. Sen flöt det på..

Haha, så roligt, jag hade också sex före jag hånglade första gången. Av någon anledning ser jag hångel som något mer romantiskt och intimt än sex. Och så hade jag bacillskräck när jag var yngre också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in