2015-10-29, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Av någon anledning ser jag hångel som något mer romantiskt och intimt än sex.

Du är inte ensam om det.
Citera
2015-10-29, 14:22
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Du är inte ensam om det.

Är det så? De personer jag sagt till att jag hade sex första gången så långt före som tio månader innan jag hånglade första gången har tyckt att det är jättemärkligt. Men då är jag inte ensam om det då!
Citera
2015-10-29, 14:23
Avslutad
Citat:
Är det så? De personer jag sagt till att jag hade sex första gången så långt före som tio månader innan jag hånglade första gången har tyckt att det är jättemärkligt. Men då är jag inte ensam om det då!

Jag hånglade dock massor innan jag hade sex, så det är inte det. Sex blir ofta lite mer primalt och köttigt, liksom?
Citera
2015-10-29, 18:50
Medlem
Citat:

Hur kommer man till sex utan att först inleda med hångel? Känns som det mest naturliga sättet att signalera att man vill ha sex.
Citera
2015-10-29, 18:59
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John H. Watson
All emotions, and that one particularly, were abhorrent to his cold, precise but admirably balanced mind. He was, I take it, the most perfect reasoning and observing machine that the world has seen, but as a lover he would have placed himself in a false position. He never spoke of the softer passions, save with a gibe and a sneer. They were admirable things for the observer — excellent for drawing the veil from men's motives and actions. But for the trained reasoner to admit such intrusions into his own delicate and finely adjusted temperament was to introduce a distracting factor which might throw a doubt upon all his mental results. Grit in a sensitive instrument, or a crack in one of his own high-power lenses, would not be more disturbing than a strong emotion in a nature such as his.
Jag citerar Sir Arthur Conan Doyle, som i form av James Watson beskriver Sherlock Holmes.
För mig är det en distraktion, och jag finner mycket större intresse i annat.
Citera
2015-10-29, 19:18
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Hur kommer man till sex utan att först inleda med hångel? Känns som det mest naturliga sättet att signalera att man vill ha sex.

Haha, fråga mig inte. Jag hade i alla fall sex ett par gånger utan hångel när jag var yngre. Killen lär ju ha undrat varför vi inte hånglade.
Citera
2015-10-29, 20:02
Medlem
UpplystSvampguds avatar
Inte längre men var det länge, detsamma med innan man kysste någon. Detta på grund av att det helt enkelt inte var något jag ville med någon annan än de jag hade "känslor" för, vilket är samma nu.

Det är stigmatiserat som fan, allra mest på krogen.
Citera
2015-10-30, 01:30
Medlem
Citat:
Haha, så roligt, jag hade också sex före jag hånglade första gången. Av någon anledning ser jag hångel som något mer romantiskt och intimt än sex. Och så hade jag bacillskräck när jag var yngre också.

tror det finns hyfsat många som oss ändå, aldrig varit i ett seriöst förhållande än heller (självmant) och det känns som det är något i det att straight up sex är mer just sex och inte så mycket hångel. Har mest kk-relationer just nu och där kan för mycket kyssar och hångel missuppfattas som att man kan/har känslor för den andra också vilket inte fungerar,Försöker att undvika den fällan att bli kär så länge jag kan bara, men man kommer hamna där till slut ändå
Citera
2015-11-21, 19:35
Bannlyst
Jag tror inte tjejer gillar killar som är väldigt introverta, datorspelberoende, och lite halvnördiga.
Senast redigerad av Marcop0lo 2015-11-21 kl. 19:40.
Citera
2015-11-21, 20:04
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperkatt
Jag citerar Sir Arthur Conan Doyle, som i form av James Watson beskriver Sherlock Holmes.
För mig är det en distraktion, och jag finner mycket större intresse i annat.

...men sedan mötte han ju Irene Adler!
Citera
2015-11-21, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcop0lo
Jag tror inte tjejer gillar killar som är väldigt introverta, datorspelberoende, och lite halvnördiga.

Säg inte det. Just för att jag har lämnat det bakom mig med dataspelande som en hobby, så kom en tjej förbi på nätet och visade intresse, och när jag sa att jag inte är datanörd längre så avtog hennes intresse mycket fort.

Jag är inte oskuld för livet har knullat mig flera gånger om man ska se det från det perspektivet. Helt sjukt, oavsett vilket kort man spelar är det fel

Men on topic... När en tjej frågar en "varför är du oskuld?"

Finns det ens något BRA svar då?
Citera
2015-11-21, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Säg inte det. Just för att jag har lämnat det bakom mig med dataspelande som en hobby, så kom en tjej förbi på nätet och visade intresse, och när jag sa att jag inte är datanörd längre så avtog hennes intresse mycket fort.

Jag är inte oskuld för livet har knullat mig flera gånger om man ska se det från det perspektivet. Helt sjukt, oavsett vilket kort man spelar är det fel

Men on topic... När en tjej frågar en "varför är du oskuld?"

Finns det ens något BRA svar då?
Jag vet inte. Men en anledning är för att jag aldrig är ute och festar, eller söker någon speciell kontakt med tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in