2015-10-27, 11:33
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Imponerande insats av Göteborg igår. Som natt och dag jämfört med matchen mot DIF.
Citera
2015-10-27, 11:47
Medlem
Herre gud vilken skön dag det var i går(och idag), en härlig positiv energikick, ungefär som att träffa en het brud som det klickar med, rusar runt en massa sköna kärlekshormoner i kroppen.

Ber för övrigt om ursäkt till S&M(eller vad du nu kallar dig). Jag tog fel på person, det var naturligtvis smas som jag tänkte på, forumets största tomte, han lirar i en egen liga.

Nu får man hoppas att Malmö inte viker ner sig som bitches och tar den i tvåan för att fucka oss på guldet.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2015-10-27 kl. 11:49.
Citera
2015-10-27, 11:54
Medlem
AIK "Khan" ju inte vinna hela tiden... Nu krossar vi Kalmar!
Citera
2015-10-27, 11:59
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWorldwide
Det ZlatanMania utför här kallas vanlig svensk avundsjuka.
Nej, inte ett dugg avundsjuk.

-

Skitmatch igår och längtar bara tills lördag då vi kan vända blad.
Citera
2015-10-27, 12:02
Medlem
Otroligs avatar
Lite kul att allt verkar handla om vad Malmö eventuellt vill göra sista omgången, vi har uppenbarligen ingen chans att vinna emot dem av egen kraft. Att vi är ett av de bästa bortalagen, har glödheta anfallare och inga skador eller avstängningar inför sista omgången verkar inte spela någon roll - IFK Göteborg har redan tagit guldet som det verkar.
Citera
2015-10-27, 12:05
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Lite kul att allt verkar handla om vad Malmö eventuellt vill göra sista omgången, vi har uppenbarligen ingen chans att vinna emot dem av egen kraft. Att vi är ett av de bästa bortalagen, har glödheta anfallare och inga skador eller avstängningar inför sista omgången verkar inte spela någon roll - IFK Göteborg har redan tagit guldet som det verkar.
Det är ju bara bra för er, ni har ju legat under radarn hela säsongen. Finns inte många svenska lag som hanterar favoritskap bra.
Citera
2015-10-27, 12:07
Medlem
Citat:

Det är en av seriens svåraste bortamatcher, men inte omöjligt, men det är ungefär som att åka till Solna och fixa 3 pinnar, klarar Peking av att vinna mot ett Malmö som inte kör walkover så är Norrköping värt en eloge.

Då kommer jag förbanna sommarens dubbelmöte mot er, för egentligen så skulle ju guldet redan vara vårt, om vi inte bjudit in er i racet i de två matcherna.
Citera
2015-10-27, 12:08
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Har varit inne på samma sak. Jag tror mycket väl att ni kan vinna av egen kraft.
Citera
2015-10-27, 12:20
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Det är en av seriens svåraste bortamatcher, men inte omöjligt, men det är ungefär som att åka till Solna och fixa 3 pinnar, klarar Peking av att vinna mot ett Malmö som inte kör walkover så är Norrköping värt en eloge.

Då kommer jag förbanna sommarens dubbelmöte mot er, för egentligen så skulle ju guldet redan vara vårt, om vi inte bjudit in er i racet i de två matcherna.
Det beror väl på vad du menar med "walk over". Om jag får gissa kommer vi antagligen inte få möta ett Malmö som spelar på absolut maxkapacitet - likadant för er mot Kalmar. Vidare, vi har trots allt vunnit mot Malmö den här säsongen i ett läge när de fortfarande hade chansen att haka på om guldet - det lyckades inte Göteborg att göra. Med det sagt tror jag att vi har goda möjligheter att slå Malmö igen även om det är på bortaplan.
Citera
2015-10-27, 12:21
Bannlyst
Grejen med Malmö är ju att är man motiverade och kommer upp i sin högstanivå så är man klassen bättre än Norrköping och övriga lag i Sverige. Det får man ändå ge danskarna. Problemet för deras del i år är ju att de inte kommit upp i nivå tillräckligt ofta för att kunna vara med och slåss om guldet.

Är bara Malmö motiverade och presterar som man gjort i CL så ska det mycket till för att Norrköping ska ta 3 poäng. Särskilt på bortaplan. Trots att man går för guld.

Minns förresten att jag skrev om Engvall efter U21-matcherna senast. Hur märkligt det är att han inte fått ut sin kapacitet i Allsvenskan i år. Igår visar han ju att det finns där. Nästa år blir hans år om han stannar.
Citera
2015-10-27, 12:22
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Med det sagt tror jag att vi har goda möjligheter att slå Malmö igen även om det är på bortaplan.
Det är tydligen två lag som vunnit i Malmö den här säsongen. Det ena är Real Madrid.
Citera
2015-10-27, 12:30
Bannlyst
Citat:
Nja, Peking har ju bästa utgångsläget för guldet.
Men om MFF spelar för att vinna så är det överlägset svåraste matchen! Det är bara under en ända match i år som vi inte varit nära att vinna och det var borta mott MFF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in