Citat:
Ursprungligen postat av
Intotherainbow
Studien dom pratar om menar att idealkuken har runt 16cm i omkrets.
Såvida vi inte pratar överviktiga tjejer så stämmer jämförelsen med handleden ganska bra, man måste komma ihåg att handleder och kukar inte har samma form. Men måttet kan fortfarande vara detsamma.
Hur ska dem veta att det är idealkuken när de inte ens prövat den? Sannolikheten är liten.
Citat:
Ursprungligen postat av
landt81
Inlägget ovan är nära verkligheten. Där ser ni hur normalt det är med rätt grov penis. Jag tror kvinnor utan problem kan ta en omkrets på 18 cm.
Nej det ser vi inte vi ser hur ovanligt det är, ja kvinnor kan lätt ta en omkrets på 18 cm de kan ta mer än så.
Citat:
Jag är en kille på 178 lång och har en penis på 14 cm omkrets. Kvinnor tycker den är normal eller lägger nästan aldrig märke till det. Två gånger har jag blivit ordentligt nobbad av kvinnor för just min penis. Någonstans inom mig känner jag själv att jag är rätt liten trots att jag ändå kan känna mig stor när jag runkar.
Yeah right, sa de "sorry men du har för liten penis" eller har du misstolkat det?
Du kan se att det är fler än dubbelt så många som har 12 cm jämfört med 14 cm och det är 5 gånger fler som har 12 än 15.
Citat:
Den kvinnan som nobbade mig för storleken sa att hon inte kunde nå runt. Då är ögonmått knappast särskilt relevant. Många av er tror att kvinnor är några som är dumma i huvudet men relationer och spel är deras marknad, underskattar ni deras mentala förmåga så gör ni bort er själva.
Jag har små händer och når nästan precis runt min handled på 18 cm med pekfinger och tumme, erkänn att du hittar på.