Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Jag uppfattade texten så, och har backat. Läs gärna ikapp innan du kommenterar.
Det är liiiiite svårt att läsa ikapp när det sitter troll och spammar tråden med idiotiska påståenden.
Hur många inlägg la du om att Lisa INTE hade blött? ... och så erkände du till slut att du inte hade läst fup
Läs du på och kom igen med dina snedvridna uppfattningar som du kan få igång en diskussion om, för det är ju det som är ditt mål i alla trådar du skriver i... diskutera till vansinne även om du är helt fel ute.
Så mitt tips till dig är... Läs gärna FUP innan du kommenterar!
Citat:
Ursprungligen postat av
KaktusFlaktus
Det framgår i förhör med brodern att MGM är väldigt noggrann i sitt arbete och jag tolkar det som att han tar sina arbetsuppgifter på stort allvar. Att han inte sköter hygienen, tvättningen och matlagningen är för att det inte är hans uppgift. Det är frugans uppgift, vilket båda bröderna gjort tydligt.
Jag ser inget i hans profil som talar emot att han skulle kunna vara en mördare som går metodiskt fram. Trots det har han lämnat många spår efter sig, men det tolkar jag mer som att stressen och chocken fått honom ur balans. Han hade också kunskaper om DNA innan, så han hade nog läst på en del men lyckades inte i praktiken.
Jag tror nog kanske att den yngre brodern inte är kapabel att bedöma GM:s noggrannhet och duglighet i sitt arbete då båda är självlärda. Har sett bilden på det där fönsterblecket som han har skruvat fast istället för att använda bleckspik. Karmen kommer att ruttna på nolltid.
Dessutom i det hus dom renoverade fick dom ju göra om en hel del.
Hur menar du med att han inte sköter bl.a. sin hygien? Ska hans fru bada honom eller vad?
Jag tror att den här mannen lider av storhetsvansinne och han är ju noga med att han är familjens överhuvud... och hans storhetsvansinne gör att han tror att han ska komma undan med detta.
Den där hjärnan skulle jag allt bra gärna vilja titta in i för hur kan han först onanera och spruta överallt i ladan och sen mörda Lisa i samma hus och tro att han ska komma undan om han kan något lite om just DNA?