2015-10-20, 16:28
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Det bästa är att som kvinna hålla sig borta från utlänningar speciellt från afrika.
Citera
2015-10-20, 17:45
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Det bästa är att som kvinna hålla sig borta från utlänningar speciellt från afrika.

Japp,.. i alla fall minskar man risken att dra på sig otäcka sjukdomar med en massa bokstavskombinationer
Citera
2015-10-21, 09:30
Medlem
Det här skedde precis utanför den igenbommade restaurang/klubben Trägården. Finns väldigt mycket buskage osv, så det hela skedde inte på öppen gata. Ludvika är en liten stad, och vad folk säger är att det passerade ett par i närheten när våldtäkten skedde, och paret hörde detta och rörde sig mot kvinno-skriket. När dom närmar sig den stängda klubben så ser dom 3 mörkhyade män (förmodligen afrikaner) springa därifrån för sina liv. Tjejen ligger på backen med byxor och trosor nerdragna.

Förmodligen så blev afrikanerna störda mitt i akten och fick lägga benen på ryggen. Tur i oturen, hade våldtäkten fortsätt så hade kanske inte kvinnan varit i liv vid det här laget.

Ludvika är väldigt kraftigt berikat, och proppfylld av människor från Eritrea och Somalia.
Skedde en grov gruppvåldtäkt på Ludvikagård i augusti, med ca 5 flyktingar inblandade. Varav 3 som endast blev häktade.
Citera
2015-10-21, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelGris
Det här skedde precis utanför den igenbommade restaurang/klubben Trägården. Finns väldigt mycket buskage osv, så det hela skedde inte på öppen gata. Ludvika är en liten stad, och vad folk säger är att det passerade ett par i närheten när våldtäkten skedde, och paret hörde detta och rörde sig mot kvinno-skriket. När dom närmar sig den stängda klubben så ser dom 3 mörkhyade män (förmodligen afrikaner) springa därifrån för sina liv. Tjejen ligger på backen med byxor och trosor nerdragna.

Förmodligen så blev afrikanerna störda mitt i akten och fick lägga benen på ryggen. Tur i oturen, hade våldtäkten fortsätt så hade kanske inte kvinnan varit i liv vid det här laget.

Ludvika är väldigt kraftigt berikat, och proppfylld av människor från Eritrea och Somalia.
Skedde en grov gruppvåldtäkt på Ludvikagård i augusti, med ca 5 flyktingar inblandade. Varav 3 som endast blev häktade.

Ja du Ludvika liksom resten av Swea Rike får vad dom röstat för. Karmas a bitch.....
Citera
2015-10-21, 18:20
Medlem
skullcombos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelGris

Kan bekräfta uppgifterna då jag fick reda på samma sak av en kompis som känner den ena av dem som avbröt våldtäkten.

Under helgerna på kvällarna rör sig grupper av Afrikanska gäng (eritreanska & somaliska.) in mot stadskärnan från ghettona i utkanten.
Dessa individer är sällan inne på ölhaken, utan stryker omkring utanför entréerna.

Hoppas att patrasket åker dit så att det smäller.
Citera
2015-10-21, 18:55
Medlem
Är det bekräftat att det är icke svenskar dom gjort det?
Citera
2015-10-21, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bushido69
Är det bekräftat att det är icke svenskar dom gjort det?

Provat ta till begreppet logik förut? Det rör sig om flera GM. Inom vilka hudfärger är det vanligast förekommande? ...
Citera
2015-10-25, 18:47
Medlem
stripesssss avatar
Hur går det med utredningen? Finns det någon mer info?
Citera
2015-10-25, 19:42
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stripessss
Hur går det med utredningen? Finns det någon mer info?

Inte vad jag kunnat hitta iaf,.. Är väl bara ett ärende i mängden och jag antar att dom som utreder saken sitter i Falun och har lugna dagar.... .... och där brukar dom väl inte få mycket gjort har det ju visat sig på senare år....
Citera
2015-10-26, 12:48
Medlem
brukar inte gå ut i Ludvika. Men i lördags blev det en sväng på stan. Vid ca ett halv två på natten så står det tammefan 2-3 negrer vid varje hörn och hänger. Hade bra lust att gå fram och fråga varför i helvete dom står där och glor
Citera
2015-10-29, 22:04
Medlem
Drapåtrissors avatar
Fallet togs upp l kvällens Brottsplats Sverige med Hasse Aro. Naturligtvis så lämnades inget signalemt vilket talar för sig själv när det är tv4 som sänder. Gissar på somalier men visst kan ha fel.
Senast redigerad av Drapåtrissor 2015-10-29 kl. 22:06.
Citera
2015-10-29, 22:29
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Fallet togs upp l kvällens Brottsplats Sverige med Hasse Aro. Naturligtvis så lämnades inget signalemt vilket talar för sig själv när det är tv4 som sänder. Gissar på somalier men visst kan ha fel.

Jo. tror Du gissar rätt. Har för mig det är somalier man fyllt på med i Ludvika, men någon kvarboende dalmas/dalkulla får gärna rätta mig om jag skulle ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in