2015-10-25, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Vad har IKEA-mördaren med detta att göra? Det är som att jämföra äpplen med päron.

Anledningen till att denna GM valde ut att mörda människor med invandrarbakgrund är pga att GM var högerextremist, rasist och nazist. Inget annat!
Ikea-mördaren valde ut svenskar att mörda för att hämnas på Sverige och svenskarna. Det ena är ett hatbrott men inte det andra, vad är skillnaden?
Citera
2015-10-25, 14:31
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Ingen vad jag vet.

Såg en printscreen på nån FB-sida som hyllar honom dock. Med största sannolikhet false flag. SD-hatare som vill skapa kaos och splittring. Inget konstigt med det.
Jag såg i går en facebook sida där 136 personer hyllar honom.
Citera
2015-10-25, 14:32
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ingen vad jag vet.

Såg en printscreen på nån FB-sida som hyllar honom dock. Med största sannolikhet false flag. SD-hatare som vill skapa kaos och splittring. Inget konstigt med det.
Eftersom den här dårfinken så uppenbarligen inte hade alla öl i flaket och var en ganska patetisk figur så är det ju svårt att sluta upp i hyllningskör bakom honom...
Dessa förläggningsbränder som varit stadiga inslag i media senaste två veckorna får dock så gott som allihop gott betyg här på FB av mäniskor som tycker att "bara vanligt folk som gjort det man borde göra själv".
Citera
2015-10-25, 14:32
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
Jag såg i går en facebook sida där 136 personer hyllar honom.
Länk?
Citera
2015-10-25, 14:33
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatorG
Har du koll på hur det är i skolorna med invandrarmajoritet? Nej det har du inte, där är svennehora och fitta och motsatt rasism vardag men dom ansvariga blundar helt enligt pk-doktrinen.
Rasism finns bland alla etniciteter, när jag gick i skolan så var jag den enda invandraren och jag blev mobbad i många är av en grupp svenskar som kallade mig för svartskalle, och att mina föräldrar var kräk samt att dom slog mig.
Citera
2015-10-25, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Psykisk störning är väl själva definitionen av att vara galen och inte veta vad man gör? Gör ett studiebesök på psyket om du inte redan varit där.
Varken psykisk sjukdom eller psykisk störning är något man själv rår för.

Det fetade: Nej! Har du en personlighetsstörning, ta t.ex. psykopati, då är du inte alls galen så du inte vet vad du gör. En psykopat har full koll på vad han gör och vet vad som är rätt och fel. Det är därför psykopater får fängelse och inte rättspsykiatrisk vård. En psykotisk eller schizofren person däremot är förvirrad och vet inte nått vad den gör. Men i dagligt tal så blandas detta ihop och alla som är störda anses vara sjuka och galningar som inte vet vad de gör, men så är det inte. GM var inte psykiskt sjuk och inte galen. Han visste precis vad han gjorde.
Senast redigerad av hoaxgammon 2015-10-25 kl. 14:37.
Citera
2015-10-25, 14:36
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Länk?
Jag försökte senare den kvällen hitta länken då en polare ville se men jag kunde inte hitta den, den ska finnas i denna tråd, namnet till sidan är skriven på engelska.
Citera
2015-10-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Bara några inlägg över dig är ett inlägg som hyllar att det är "mindre undermänniskor" i Sverige nu. I den här tråden har det hyllats på rätt friskt.

De ser inte skogen för träden. Dessutom kan de inte se något fel i sitt eget ställningstagande. Precis som Hitlers nazister så var de ju tvungna och skaffa sig sitt lebensraum. Det var ju inte deras fel att de behövde mörda några miljoner människor för något som var deras
Citera
2015-10-25, 14:47
Medlem
Finns det nån sida med allt samlat material om morden? Fler bilder ute från övervakningskamerorna?
Citera
2015-10-25, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatorG
Har du koll på hur det är i skolorna med invandrarmajoritet? Nej det har du inte, där är svennehora och fitta och motsatt rasism vardag men dom ansvariga blundar helt enligt pk-doktrinen.

Har gått i en skola där 80% var invandrare. Lärarna hade ingen som helst acceptans för att någon blev kallad svennehora eller rasist.
Förstår man att vissa har attitydsproblem så tar man inte åt sig så mycket. Det handlade i min mening om att de kände sig i underläge för att de automatiskt hade svårare i skolan för att språket var ett problem (de som invandrat som äldre barn).
Citera
2015-10-25, 14:56
Medlem
Skolan som GM faktiskt gick på, någon som har koll på fördelningen mellan invandrare och pursvenskar där?
Citera
2015-10-25, 15:01
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddman84
Se där ja! Spännande, då får vi trots allt en chans att själva syna Anton i sömmarna.
Känns inte som något stort problem. Jag är redan klar med min analys av det lilla kräket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in