Citat:
Ursprungligen postat av
ulvan
Tack! Läste de sju stegen mm. Sinnessjuk info!
Ja du har rätt, om nu MGM är GM så verkar han inte ha haft så mkt erfarenhet. Det framstår som att han inte haft någon plan hur han skulle agera efter övergreppet/mordet i ladan. Han verkar ju ha planerat innan med rep osv men han verkar ej haft någon "långsiktit" plan för hur han skulle agera efter. Han kan väl inte ha tänkt jag dumpar henne i boden så löser sig allt. Eller kan han varit så naiv att han trodde att folk/polis inte skulle leta efter henne?
Ser ut som det fanns en viss "kåtplan" men ingen långsiktig.. det det ser ut som ett hafsverk.
Jag tror iaf han inte hade en tanke på uppståndelsen som högst troligt satte resten av planerna i stöpet: Att göra sig av med kroppen framöver.
Citat:
Ursprungligen postat av
ulvan
Och om han dagen innan försökte ragga ett annat offer men misslyckades och redan nästa dag skrider till verket igen så verkar det ju som att gärningsmannen är väldigt angelägen. En som är lite mer planerande kanske hade legat lågt ett tag för att inte bli avslöjad, men i nuvarande fall verkar han inte ha kunnat hålla sig utan istället gett sig ut på ny jakt nästa dag.
Hon låg dåligt till.. Blir presenterad för henne och sen försöker han slå till då han frågar efter vägen. Han verkar ha bestämt sig och är på jakt. Jag undrar om han iakttog just henne - för då är det snarlikt BTK att stalka innan...
Han åker väl hem och sätter på frugan istället den lördagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
ulvan
Gällande "tortyr" utan att GM kommit i henne så kan han ju ha sprutat bredvid (på grund av att han ej ville lämna DNA/sperma i henne) osv, alternativt att han efter ett tag blev nojig för upptäcktsrisk så han avbröt (mindre troligt). Ingen aning om MGM "visade upp sig" för stackars lisa med övertejpad mun typ. Det kanske var det som fick honom att gå igång typ någon blottning/tortyr-mix
Det finns ju sperma både på väggarna i angränsande rum med fönster utåt cafét samt i tvättfatet på toa. Dock inte kring henne. Antingen drog han en handtralla då eller gick igång på själva tortyren och se henne blottad så kan han ha fått utlösning direkt - det inte bara var damm på byxorna som anledning att vilja ha tvättade kläder vid hemkomst.
Jag tror dock att han studerat tjejerna och runkat.
BTK lurade sina offer - han lovade att släppa dem om de var samarbetsvilliga. Dock efter sexet skedde tortyren.
- Gör som jag säger, annars skär jag halsen av dig.
Vem skulle våga att inte följa med om en kniv är tryckt mot skinnet över halspulsådern?