2015-10-24, 22:19
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebogevo
https://www.youtube.com/user/HiphopDestroyer666/videos

Antons Youtube-kanal har nämnts både här och på andra ställen men efter att ha skummat igenom den så förstår jag inte uppståndelsen kring den. Kan nån förklara?

Precis,hur f*n kan dom komma fram till att han är en dödsknarkarnazist med dessa klipp?
Han har klipp där dom driver med KKK och lite klipp från WW2,men det verkar vara mer intresse för vapnen,stridsvagnar etc.
Han verkar ogilla religion starkt och inte minst kristendomen.
Citera
2015-10-24, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nykter2015
Mainstreammedia har alltid en agenda att måla upp blattar som frälsare/räddare i nöden.

Haha nu behöver du ju inte överdriva... Men ok då vet jag!
Citera
2015-10-24, 22:35
Medlem
Det ser på bilderna ut som om han hade klätt ut sig till en improviserad Darth Vader, utan lasersvärd då. Men vad är det för svärd han bär på? Tidigare i tråden, rörande en selfie han skall ha lagt upp inne på skolan, skrev någon att det var en florett, men på övervakningskamerabilden ser man tydligt att det inte är en florett (som är ett stickvapen med fyrkantig klinga, medan detta är ett tveeggat svärd). Vad kan det vara för ett svärd, tro?
Citera
2015-10-24, 22:36
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
Det ser på bilderna ut som om han hade klätt ut sig till en improviserad Darth Vader, utan lasersvärd då. Men vad är det för svärd han bär på? Tidigare i tråden, rörande en selfie han skall ha lagt upp inne på skolan, skrev någon att det var en florett, men på övervakningskamerabilden ser man tydligt att det inte är en florett (som är ett stickvapen med fyrkantig klinga, medan detta är ett tveeggat svärd). Vad kan det vara för ett svärd, tro?

Det ser ut som ett klassiskt vikingasvärd tycker jag.
Citera
2015-10-24, 22:38
Medlem
Crimxons avatar
Jackpot för propaganda-ministriet. Nu har dem sin chans att ännu en gång förstärka den negativa associationen till invandringskritiker.

Det jag är nyfiken på är om Anton gick på några mediciner när detta skedde? Finns ju en klar koppling mellan användande av anti-depressiva och skolskjutningar.
Citera
2015-10-24, 22:42
Bannlyst
inte så konstigt då dessa människor ofta har en komplex depression i bakgrunden

Citat:
Ursprungligen postat av Crimxon
Jackpot för propaganda-ministriet. Nu har dem sin chans att ännu en gång förstärka den negativa associationen till invandringskritiker.

Det jag är nyfiken på är om Anton gick på några mediciner när detta skedde? Finns ju en klar koppling mellan användande av anti-depressiva och skolskjutningar.
Citera
2015-10-24, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv

Märkligt hur man kan se olika på saker och ting. Jag gissar att modellen isig är av asiatiskt ursprung. Japanskt troligen.
Citera
2015-10-24, 22:52
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=1DAqmMG4Gy8

Kolla här! HJÄLMEN på AA's huvud!

Naziteorin tunnas ut...
Citera
2015-10-24, 22:52
Medlem
plasticitets avatar
NEJ
Det var ingen ensam galning,
bakom sig hade han en
arme av flashback och
facebook soldater
och ett fascistiskt parti
som sår hat och splittring .

Nej han var inte ensam.
Citera
2015-10-24, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv

Sent i den eran i så fall. (böjda parerstänger), men klingan och kanske även hjaltet är i längsta laget för ett vikingatida svärd.

Det finns ju ett antal nutida tillverkare av reproducerade svärd. Jag undrar vilket fabrikat det kan vara, inte bara vilken typ det skall efterlikna. Vi kan nog utgå ifrån att det inte rör sig om en äkta antikvitet.
Citera
2015-10-24, 23:02
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
NEJ
Det var ingen ensam galning,
bakom sig hade han en
arme av flashback och
facebook soldater
och ett fascistiskt parti
som sår hat och splittring .

Nej han var inte ensam.

Som Ikeamördaren. Bakom sig hade han alla asylsökande som kommit till Sverige.

Ja, det är lika jävla efterblivet resonemang.

Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency
Att detta är sant ser man enkelt genom att gå igenom de inlägg som försvarar Anton efter dådet. DET ÄR SJUKT ATT FÖRSVARA EN SÅDAN HANDLING. LIKA SJUKT SOM ATT UPPMUNTRA TILL DEN.

Har sett ytterst få som försvarat handlingen. Att försöka förklara den är inte samma som att försvara den.
Citera
2015-10-24, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arialo
Expressen skriver om att familjen till GM hotats till livet. Som om familjen bär ansvar över detta. De befinner sig också i chock, sorg och tragedi. Jävla vänsterpack. De är inte ett dugg bättre än de som de kallar sina politiska fiender. Om något är vänster bra mycket värre. Bara se hur de betedde sig i tunnelbanan över SD:s reklamkampanj. Som en grupp babianer och de får med sig "vanliga" medborgare också. Visserligen avskum, kommunistchilenare och skit, men ändå.
Wow, du uttalar dig verkligen definitivt, som att du vet något som vi andra inte vet! Please tell eller shut up! Det skulle ju kunna vara så att GM haft en jävligt pissig relation till sina närstående och att de tycker att det är skönt att han är borta för alltid och att han tycker att det är för jäkla härligt att aldrig någonsin ha med dem att göra mer.

Vad fasen menas med "vänster" i ditt resonemang? Är det de som bryr sig om, inte bara sig själva utan även andra, du hatar så mycket?

Jag tänker testa att anmäla ditt enormt fördomsfulla inlägg så får vi se om reglerna håller för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in