2015-09-23, 01:02
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosTrack
Vet du skillnaden mellan en galen kattkvinna och en ideell organisation?

Inte en aning.
Men kille har iaf suttit på psyket jävla länge för att han är/ var galen. Du springer fri och är galen. Antar att du inte ens försökt bota din galenskap.

Men jag försöker gilla alla
Citera
2015-09-23, 01:18
Medlem
NosTracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Inte en aning.
Men kille har iaf suttit på psyket jävla länge för att han är/ var galen. Du springer fri och är galen. Antar att du inte ens försökt bota din galenskap.

Men jag försöker gilla alla

Har du inte alla indianer i kanoten eller

Vi är en ideell organisation. Välkommen att klicka gilla på den.

https://www.facebook.com/Nos-Track-935924676420185/timeline/
Citera
2015-09-23, 01:28
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Har du inte alla indianer i kanoten eller

Vi är en ideell organisation. Välkommen att klicka gilla på den.

https://www.facebook.com/Nos-Track-935924676420185/timeline/

Nja. Jag är ju på Flashback, så inte fan vågar jag ha något i min kanot som inte stavas Svensson.

Skön organisation. Tyvärr besitter jag inte den stora intelligens som krävs för att delta i Facebook, men antar jag gillat om jag vore den personen.

All heder åt eran organisation som hittat en bra reklamplats iaf. Lyfter på hatten.
Citera
2015-09-23, 04:11
Medlem
develis avatar
Citat:
Bara för att Joel inte ska glömmas av, nu när han har permissioner och allt, så tänkte vi publicera lite information med jämna mellanrum.
Vi har precis granskat klart lille Joel.
Ni må tro att det var ett digert arbete att gå igenom och analysera FUP och dom.
Är det något som någon undrar så fråga på, vi står så gärna till allmänhetens tjänst.

Jag undrar om vederbörande agerade efter visst mönster eller om det var i samband med t.ex vrede (nåt som utlöste varje separat händelse).
Genomsyras en sån person av att vara helt empatilös rent generellt eller är det bara mot värnlösa djur?
Kan en så elak person nånsin ha en relation med en annan människa typ flickvän?
Tror han sig vara ute på nåt sorts mission? Inbillar sig vara utvald och hör röster?
Anar att han önskar att folk ska reagera och förfasas, att det är nån sorts drivkraft i sig.
För mig är det helt obegripligt hur man kan vara så korkad, så frågorna landar nog mest på motiv och personlighet om det står nåt om detta..
Citera
2015-10-15, 15:01
Medlem
Zcapegoats avatar
Lite sent nu kanske, men jag har glömt bort det hela tills idag. Men här är det senaste beslutet från förvaltningsrätten. Kortfattat så gäller fortsatt sluten rättspsykiatrisk vård med permissioner.

https://minfil.org/j4Zaj0b5b2/Ander_2015-09-02.pdf

Snabbt jobbat på förvaltningsrätten förresten. Fick beslutet mindre än en timme efter att jag skickat mailet.
Citera
2015-10-21, 10:14
Medlem
lancxzev2s avatar
Är det någon som vet om joel har bytt namn? var befinner han sig idag? familj/jobb?
Citera
2015-10-21, 13:59
Medlem
NosTracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Lite sent nu kanske, men jag har glömt bort det hela tills idag. Men här är det senaste beslutet från förvaltningsrätten. Kortfattat så gäller fortsatt sluten rättspsykiatrisk vård med permissioner.

Snabbt jobbat på förvaltningsrätten förresten. Fick beslutet mindre än en timme efter att jag skickat mailet.

Tack Zcapegoat!
Citera
2015-10-21, 14:12
Medlem
Springer omkring en annan dåre nu..denna gång i Växjö. Nu rör det sig om en katt (vad man vet) men samma mönster med uppskuren mage och plågad till döds.
Citera
2015-10-21, 14:51
Medlem
Rompetrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat

Tack för informationen!
En mycket välkommen sådan! Trots det är sjukdom men jag tror inte att en så allvarlig psykisk sjukdom kan behandlas så det håller honom från våldet i längden. Sorgligt nog.
Men jag sörjer mer med dem som råkade ut för att få sina djur misshandlades till döds. Fick tillbaka dödade djur, fick skriftligt på hur det gått till.
Fruktansvärt!

Satt här när en person kom på vem det var som gjort detta och följt tråden sedan dess.
Visserligen kan saker hända på hans permissioner men risken är mindre. Hoppas det inte finns några husdjur utan tillsyn inom området.
Nu kan risken vara minimal en tid till.
Hoppas cheföverläkaren är öppen för detta sedan igen.

Nos Track - tack för det arbete ni lägger ner!
Citera
2015-10-24, 21:57
Medlem
NosTracks avatar
Många frågar efter Joel Anders FUP och dom.
Om någon pålitlig person pm:ar oss kan vi eventuellt överväga att skicka den.
Citera
2016-01-14, 11:09
Medlem
AgataRagatas avatar
Citat:
Många frågar efter Joel Anders FUP och dom.
Om någon pålitlig person pm:ar oss kan vi eventuellt överväga att skicka den.

Jag "roade" mig med att läsa äcklets FUP och dom under julhelgen.
Hoppas du får sitta resten av livet ditt monster. Fy fan!
Citera
2016-03-10, 09:55
Medlem
lancxzev2s avatar
vilken jävla seg skit tråd
Ingen som har svar på mina frågor? då jag nästan kan kalla mig "joel ander fanboy" haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in