Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-24, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatorG
Låt bli att spekulera över Antons handlingar när ni inte vet ett skit om personen. Hela jävla tråden har blivit en lekstuga för vänstertomtar (klubben för inbördes beundran).

Måste ni förstöra varenda tråd pga er politiska övertygelse? Väx upp ist och respektera flashbacks fria ord.
Du ser ingen motsägelse i vad du skriver?
Och är det inte minst lika många högertomtar i tråden?
Citera
2015-10-24, 15:00
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Finns det någon information om eventuella psykiska sjukdomar hos gärningsmannen?

Japp det är 100% klarlagt att han kan ha haft någon eventuell psykisk sjukdom.
Citera
2015-10-24, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SergeantPrepper
Japp det är 100% klarlagt att han kan ha haft någon eventuell psykisk sjukdom.

Jaså, enligt vem/vilka? Källa? Det jag läst om fallet så finns det ingenting som tyder på psykisk sjukdom, men däremot finns det väldigt mycket som tyder på högerextremism, nazism och att detta är ett terrorbrott.
Citera
2015-10-24, 15:04
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Efter att kollat runt lite på tråden så börjar jag misstänka att motivet är snarlikt Colombinemorden, det vill säga söndermobbade killar med alternativ sexualitet som hotades av killar från kristna samfund.

I det här fallet är det mycket möjligt att han blivit mobbad av killar från starkt troende muslimska familjer, se bara på hur resonemanget gick i moskén i Borås.
Homofobin hos troende muslimer är extrem och skall ses som hatbrottstänkande.

Är motivet detta så sveks denne person av samhället å det grövsta och sviks återigen när han stämplas som en simpel rasist.

Detta dåd ser jag som den yttersta konsekvensen av mobbning om motivbilden härrör sig från åratal av mobbning och mobbning främst från muslimska killar.

Detta vet jag förekommer på en rad skolor runt om i Sverige men tystas ner i mångkulturalismens och antirasismens namn.
Mobbing finns bland alla etniciteter då alla vi är människor, jag blev mobbad i många år i skolan för att jag var invandrare.
Citera
2015-10-24, 15:07
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
Han tycker förmodligen att det är tufft.
Ganska märkligt att tycka att den där lille skiten var tuff, men de från knashögern är ju förstås märkliga så det är väl helt i sin ordning.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Jaså, enligt vem/vilka? Källa? Det jag läst om fallet så finns det ingenting som tyder på psykisk sjukdom, men däremot finns det väldigt mycket som tyder på högerextremism, nazism och att detta är ett terrorbrott.

Jaså vart står det om terrorbrott? inte ens SÄPO kallar detta för terrorbrott så ska bli intressant att få höra vad du vet som SÄPO missat
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
Mobbing finns bland alla etniciteter då alla vi är människor, jag blev mobbad i många år i skolan för att jag var invandrare.

I nuläget finns det inga som helst bevis på att GM blivit mobbad. Dessutom hade han inte ens gått på den skola som han utförde attacken på. Vill man hämnas på mobbare så attackerar man med största sannolikhet den skola man själv gick på.
Citera
Medlem
Megasavantens avatar
Citat:
Hade IKEA-mördaren politiska motiv menar du? Upplys oss i så fall om vilka! Man må vara urbota dum om man inte ser skillnaden på IKEA-mördaren och denna GM. Denna GM hade politiska motiv och det han gjorde är ett terrorbrott. GM har väl samma ideologi som du och därför vill du blunda för vad er ideologi leder till.

IKEA-mördaren om varför han mördade: "De såg svenska ut"

IKEA-morden var rasism och politik, om nåt, men igen, du är förblindad av ditt hat mot svenskar att du inte kan se detta.

http://vlt.se/ikeamorden/1.3213362-mordarens-val-av-offer-de-sag-svenska-ut-
Citera
2015-10-24, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jaså vart står det om terrorbrott? inte ens SÄPO kallar detta för terrorbrott så ska bli intressant att få höra vad du vet som SÄPO missat

Läs tråden! Länk finns!
Citera
2015-10-24, 15:08
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
När fick vi reda på GM's sexualitet? Var han homosexuell?
Citera
2015-10-24, 15:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Läs tråden! Länk finns!

Nej din idiot du påstår en sak inte min uppgift att leta fram bevisen.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vast/sapo-skolattacken-inte-ett-terrorbrott

Citat:
Säpo: Skolattacken inte ett terrorbrott

Så återigen
Citera
2015-10-24, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megasavanten
IKEA-mördaren om varför han mördade: "De såg svenska ut"

IKEA-morden var rasism och politik, om nåt, men igen, du är förblindad av ditt hat mot svenskar att du inte kan se detta.

http://vlt.se/ikeamorden/1.3213362-mordarens-val-av-offer-de-sag-svenska-ut-

Till skillnad från dig så är jag inte hatisk mot andra människor, oberoende av etnicitet. Så gå och projicera någon annanstans! Detta fall diskuterar vi här och i detta fall finns det mycket som tyder på terrorbrott och det finns bevis på högerextremism och nazism. I IKEA-fallet har man inte hittat några politiska motiv alls, även om ni kaosrasister förstås försökte få den GM till islamist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in