Kollat veckans två avsnitt nu och det var bra. Nu börjat det hända saker på riktigt. Man lär känna tjejerna bättre och det börjar göra mer och mer ont när någon åker ut. Roligast kommer det bli sen när 6-7 st är kvar och en efter en får åka. Fler tårar kommer rinna.
Tycker lite synd om Sandra, men valet var nog noga övervägt av Pär. Han kände att det inte var hans tjej och framförallt framstår Sandra som ganska labil. Märks både när hon blir glad och ledsen att hon är sjukt emotionell, men till den grad att varningsklockorna ringer och jag har inte reagerat så kring någon annan tjej. Kolla bara på eftersnacket nu senast där hon till och med bröt ihop i studion. Visst, Klara är lite "sociopat", men tror hon spelar en roll, för varje show måste ha någon sån osympatisk karaktär som ältar på lite intriger. Annefrid tror jag däremot inte att det är något speciellt med. Hon är bara jävligt egenkär och rätt arrogant, troligtvis för att hon mer framgångsrik än de andra tjejerna därinne. Kan hålla med henne ibland dock. Som det det där att de kastade mynt i brunnen kändes faktiskt rätt patetiskt och lite väl fjolligt. Dock tror jag hennes brist på femininitet kan göra det svårt för honom att hitta killar som blir intresserade av henne. Många män gillar tjejer som fortfarande har en flickig sida inom sig.
Fortfarande oklart vem som till slut vinner. Ingen given favorit tycker jag sticker ut. Jag tror de tjejerna som får mest tid i rampljuset inte kommer ta det faktiskt. Det blir någon lite mer tystlåten och anonym tjej, som kanske bara visar sig på singeldejterna. Hon WT-bruden som har en son tror jag kan ta det. Amanda känns också som en kandidat efter att ha sett deras date eller kanske Maria L. Tror däremot personer som Alexandra och Veronica kommer ryka längs vägen när Pär är säker på att det inte är brudar för honom.
Apropå Veronica så tyckte jag att det var lite otippat att hon var en sådan mediahora. Paradise Hotel också, oj herregud