2015-10-22, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskanz
Har ändrat åsikt om Per. Tycker också han verkar stabil och han gör verkligen så gott han kan i detta kaos av Tv-kåta brudar.

Det var väl fint av honom att trösta tjejen som grät när hon blev utröstad. Men varför kunde han inte sagt något när de snackade precis innan ros-cermonin? Förbjuden av tv-teamet?

Var iofs rätt uppenbart att han blev obekväm av henne och alla hennes känslosvall.
Citera
2015-10-22, 12:44
Medlem
Men alltså inga åsikter om att Pär planerade en bungyjump-date och sedan fegade ur??? Tror det var tur att det var Veronika som var med för tex Alexandra eller några av de mer alfa-tjejerna hade nog tappat respekten för honom på en gång...

Ser fram emot att se hur länge tv-teamet kan övertala Pär att behålla Klara i gänget så att det blir lite mer drama
Citera
2015-10-22, 13:18
Medlem
tuffkatts avatar
Klara är ju verkligen patetisk. Programmet bygger på att Pär ska hitta den tjej som han tycker är mest intressant, så vem är hon att kolla honom fitta för att han röstat ut en tjej som uppenbarligen inte är hans typ, endast för att hon var Klaras vän? Vilken befängd människa. I dagens avsnitt förklarar hon dessutom att det är anledning till varför hon drar sig undan från Pär - förstår hon ens varför hon är med i programmet?

Den enda tjej som jag tycker ser riktigt bra ut och som verkar vara intressant är Rebecka, som egentligen inte fått någon tv-tid alls i programmet vilket jag ser som positivt. Hon verkar vara återhållsam, och jag tror Pär uppskattar det. Hon lär gå långt.

http://www.tv4.se/bachelor/artiklar/...a38fe5a40002e7

Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Veronica Ullander är syster med Tess Ullander som figurerat i dokusåpan club goa.
Dem är lika varandra till det yttre och uppenbarligen lika kåta på att bli kända också..

Veronika har varit med i Paradise Hotel också, säsongen 2010. Säger en hel del.
Citera
2015-10-22, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Veronika har varit med i Paradise Hotel också, säsongen 2010. Säger en hel del.

Veronika i Paradise Hotel
Citera
2015-10-22, 14:45
Medlem
Zebels avatar
Vart kan jag se avsnitt ett? Hittar bara småklipp på Tv 4 play?
Citera
2015-10-22, 17:50
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Vart kan jag se avsnitt ett? Hittar bara småklipp på Tv 4 play?

http://www.tv4play.se/program/bachel...en-blev-allvar
Citera
2015-10-22, 18:32
Medlem
timpanis avatar
Lindas tatuering bakom örat. Är det bara jag som tycker att det ser ut som en ståkuk?
Citera
2015-10-22, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Lindas tatuering bakom örat. Är det bara jag som tycker att det ser ut som en ståkuk?

Citat:
Ursprungligen postat av qwertydeluxe
Men alltså inga åsikter om att Pär planerade en bungyjump-date och sedan fegade ur??? Tror det var tur att det var Veronika som var med för tex Alexandra eller några av de mer alfa-tjejerna hade nog tappat respekten för honom på en gång...

Ser fram emot att se hur länge tv-teamet kan övertala Pär att behålla Klara i gänget så att det blir lite mer drama

Det var PRECIS de här två sakerna jag reagerade på i gårdagens avsnitt. Pärs urflipp vid bron var så sjukt roligt, han skakade och lät nästan irriterad innan han steg ner, besegrad av fobin. Jag vet hur det är att ha fobi så jag säger inget om detta, men jag hade ALDRIG ordnat en dejt som innebär att jag utsätts för min fobi!
Kuken bakom örat ser riktigt sunkig ut, den är nog gjord i Lindas unga och vilda dagar skulle jag tro, haha! Men jag tycker hon verkar vara en fin tjej för övrigt iallafall, hah.
Citera
2015-10-22, 19:38
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Det var PRECIS de här två sakerna jag reagerade på i gårdagens avsnitt. Pärs urflipp vid bron var så sjukt roligt, han skakade och lät nästan irriterad innan han steg ner, besegrad av fobin. Jag vet hur det är att ha fobi så jag säger inget om detta, men jag hade ALDRIG ordnat en dejt som innebär att jag utsätts för min fobi!
Kuken bakom örat ser riktigt sunkig ut, den är nog gjord i Lindas unga och vilda dagar skulle jag tro, haha! Men jag tycker hon verkar vara en fin tjej för övrigt iallafall, hah.

Hennes tatuering föreställer ju två körsbär, inte en kuk
Citera
2015-10-22, 20:36
Medlem
DanteAlighieris avatar
Annefrid är en hemsk människa.
Citera
2015-10-22, 21:03
Medlem
Ferry31s avatar
Kollat veckans två avsnitt nu och det var bra. Nu börjat det hända saker på riktigt. Man lär känna tjejerna bättre och det börjar göra mer och mer ont när någon åker ut. Roligast kommer det bli sen när 6-7 st är kvar och en efter en får åka. Fler tårar kommer rinna.

Tycker lite synd om Sandra, men valet var nog noga övervägt av Pär. Han kände att det inte var hans tjej och framförallt framstår Sandra som ganska labil. Märks både när hon blir glad och ledsen att hon är sjukt emotionell, men till den grad att varningsklockorna ringer och jag har inte reagerat så kring någon annan tjej. Kolla bara på eftersnacket nu senast där hon till och med bröt ihop i studion. Visst, Klara är lite "sociopat", men tror hon spelar en roll, för varje show måste ha någon sån osympatisk karaktär som ältar på lite intriger. Annefrid tror jag däremot inte att det är något speciellt med. Hon är bara jävligt egenkär och rätt arrogant, troligtvis för att hon mer framgångsrik än de andra tjejerna därinne. Kan hålla med henne ibland dock. Som det det där att de kastade mynt i brunnen kändes faktiskt rätt patetiskt och lite väl fjolligt. Dock tror jag hennes brist på femininitet kan göra det svårt för honom att hitta killar som blir intresserade av henne. Många män gillar tjejer som fortfarande har en flickig sida inom sig.

Fortfarande oklart vem som till slut vinner. Ingen given favorit tycker jag sticker ut. Jag tror de tjejerna som får mest tid i rampljuset inte kommer ta det faktiskt. Det blir någon lite mer tystlåten och anonym tjej, som kanske bara visar sig på singeldejterna. Hon WT-bruden som har en son tror jag kan ta det. Amanda känns också som en kandidat efter att ha sett deras date eller kanske Maria L. Tror däremot personer som Alexandra och Veronica kommer ryka längs vägen när Pär är säker på att det inte är brudar för honom.

Apropå Veronica så tyckte jag att det var lite otippat att hon var en sådan mediahora. Paradise Hotel också, oj herregud
Citera
2015-10-22, 21:59
Medlem
timpanis avatar
Veronika verkar gullig, men jag stör mig på att hon avslutar nästan varje skämtsam kommentar med att säga "äh-ja-skoja!"

För det första dödar det den eventuella komiken i det hon sagt.

För det andra är det märkligt att det är bara tjejer som säger så där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in