Citat:
Tackar så hemskt mycket för ett utmärkt svar!
Kan du utveckla på hur du menar med skapligt med stryk, på vilka sätt har du märkt det? Vilka doser pratar vi om då, och hur länge? Blandade du med andra preparat?
Jag vill absolut inte försköna det, men I get your point. Det är bara det att innan jag ev ger mig in på detta så vill jag kolla upp med fler folk, få ihop alla historier och studier och sen slutligen bestämma mig.
Som det känns just nu, så är 250mg inte något "farligt" per se, det är dåligt men inget som kommer döda en. Men, man öppnar pandoras box och kommer inte bara köra en 8-12v kur på 250mg utna kommer sedan öka till 500, 1000, dbol whatever, kanske aldrig ens gå av. Det är det som jag fattat är det stora problemet med det hela.
Jag vet ju själv att jag är en sån som har svårt att sluta med saker och känner att jag egentligen inte borde kura. Men samtidigt är jag otroligt nyfiken på hur min kropp skulle responda till en testo kur, och om man verklige, verkligen skulle klara av att köra en 8-12v kur och sen aldrig mer göra det.
Kan du utveckla på hur du menar med skapligt med stryk, på vilka sätt har du märkt det? Vilka doser pratar vi om då, och hur länge? Blandade du med andra preparat?
Jag vill absolut inte försköna det, men I get your point. Det är bara det att innan jag ev ger mig in på detta så vill jag kolla upp med fler folk, få ihop alla historier och studier och sen slutligen bestämma mig.
Som det känns just nu, så är 250mg inte något "farligt" per se, det är dåligt men inget som kommer döda en. Men, man öppnar pandoras box och kommer inte bara köra en 8-12v kur på 250mg utna kommer sedan öka till 500, 1000, dbol whatever, kanske aldrig ens gå av. Det är det som jag fattat är det stora problemet med det hela.
Jag vet ju själv att jag är en sån som har svårt att sluta med saker och känner att jag egentligen inte borde kura. Men samtidigt är jag otroligt nyfiken på hur min kropp skulle responda till en testo kur, och om man verklige, verkligen skulle klara av att köra en 8-12v kur och sen aldrig mer göra det.
Testosteron är det mildaste du kan köra. Har man tidigare inte brukat aas är 250mg e5d en perfekt dos. Det är inte enbart preparatet som ska göra jobbet, mycket hänger på dig själv också. Kost, träning, sömn mm. Det är i regel inte testo på lägre doser som är boven, utan orala preparat och inj som tren, deca, och kombination med narkotika. Jag ligger på testo året om och kör 250mg e5d under långa perioder, faktiskt största delen av året. Kör någon toppning och lägger mig på 700mg ew i ca 8-10v. Min kropp har inte tagit det minsta stryk. Jag gör hälsokontroller varje år, 2-4st, EKG, kollar prostatan, nu senast fick jag någon kamera uppkörd i arslet för att kolla prostatan. Frisk som en nötkärna.
Att någon fått problem med hjärtat är otur, men även ärftliga faktorer kan ha en stor bidragande faktor. En annan viktig sak, har du dålig karaktär ska du avstå aas. Det gäller att ha full kontroll på vad man gör, vilket många inte har. Att veta sina begränsningar och inte äventyra sin hälsa är A och O. Man ska leva länge och det kan man göra om man kurar smart.
/ Leif