2015-10-21, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikzel
Alltså vad jag fattat det som nu är att du kan börja hosta efter du tryckt i dig 0,1ml eller du kan börja hosta när du tryckt i dig 1ml, det spelar ingen roll mängden utan om du kommer nära ett blodkärl så händer, riktigt segt men bara vara mer noggrann.

Nej dagen efter mår som vanligt. Hoppas det inte heller händer dig något mer, önskar ingen åker på den äckliga hostan

Kallas i vanliga fall trenhosta, eftersom att det enbart räcker med en droppe ifrån nålen av trenbolone för att du skall ha en hostattack i upp till femton minuter.
Citera
2015-10-21, 18:19
Medlem
Hejsan jag har legat på en testo e + testo p nu i 6 av 18-20 veckor. Men har nu skadat mig och kommer bli borta från träningen minst tre veckor + att jag har varit förkyld i en vecka så det blir ju 4 veckor utan träning! Så nu tänkte jag höra om nån här har varit i en liknande situation och isåfall vad gjorde ni? Jag har en kur planerad i april så kliver jag av nu och skjuter på kuren lite så blir det kanske lite för tätt inpå nästa? Och den har jag svårt att flytta på för den ska passa in med resor och skit. Ett annat alternativ är ju att fortsätta va på och förlänga den ett par veckor till? Tar gärna emot lite synpunkter, tack på förhand.
Citera
2015-10-22, 11:07
Medlem
pikzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Kallas i vanliga fall trenhosta, eftersom att det enbart räcker med en droppe ifrån nålen av trenbolone för att du skall ha en hostattack i upp till femton minuter.

ok, krävs alltså mindre mängder av trenbolone i blodet för att åka på det. Men känslan är densamma av trenbolone som av andra oljor man åker på det eller är det värre hosta av trenbolone?

Finns det någon muskel som generellt sätt har färre blodkärl så att risken minskar att åka på denna lömska hosta?
Citera
2015-10-22, 11:28
Medlem
9980s avatar
Om kulorna krymper under en kur på testo i några månader, återgår dom till normal size sen efter kuren då?
Citera
2015-10-22, 11:32
Medlem
Bibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9980
Om kulorna krymper under en kur på testo i några månader, återgår dom till normal size sen efter kuren då?

Ja det gör det.
Citera
2015-10-22, 12:44
Medlem
Två frågor
Tar boldenone 3mg/kg/Vecka sedan fem veckor mot värk i leder ock muskelatur Min rematolog är informerad och har inga invändningar.Börjar märka förbättringar i fråga om inflamatorisk värk.
tränar 5-6 dgr/v blandat kondition vikter, kommer att vara på ca 30v för att sedan trappa ner lika länge Har trt Nebido i botten så ev nerstängning av testo är inge problem.

Kommer jag att få markbart mer"massa" under en sådan behandling.
(du behöver minst gram per vecka svar ointressant )eftersom primära målet är smärtlindring.

Har 600mg 10ml vialer Det har på pekats att det kommer in luft i vial och bakterie tillväxt är trolig efter ett antal veckor , Räcker i 20veckor .Skulle det fungera att använda UVC lampa för detta eller förstör det proteinkedjorna i boldenone.Har en för vatten rening i garaget.

Testogubbe 50+
Citera
2015-10-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikzel
ok, krävs alltså mindre mängder av trenbolone i blodet för att åka på det. Men känslan är densamma av trenbolone som av andra oljor man åker på det eller är det värre hosta av trenbolone?

Finns det någon muskel som generellt sätt har färre blodkärl så att risken minskar att åka på denna lömska hosta?

Jag har ingenting att jämföra med, hostan har bara inträffat av trenbolone för mig. Skinkorna är ett bra ställe att sticka på.
Citera
2015-10-22, 19:39
Medlem
Ok har ngåra nybörjarfrågor:

Har läst lite om testosteron och dess bieffekter. Onekligen verkar det som om det som vanligt med droger är väldigt överhypat men samtidigt är det ju sant det som sägs.

Har specifikt intresserat mig för testosterons effekter påstådda effekter på hjärtat: som jag uppfattat det så är konsensus att det är dåligt för hjärtat med AAS men just specifikt testosteron är tvivelaktigt. Finns studier som pekar på det, medan det finns studier som inte pekar på det, dvs ingenting är bevisat?

Har jag uppfattat det hela rätt då? Vad säger ni här, ni mer erfarna och pålästa?

Sen undrar jag även: om man går på 250mg/e5d, syns sånt på såna här allmäna stickprov som tas vid drogkontroller? Har ADHD-diagnos och måste gå på regelbundna kontroller av o till och då pissa för o visa att jag är ren. Skulle det synas att jag tar testo? Känns ju orimligt, vad jag TROR/har för mig, så testas man inte för AAS utan det är specifikt droger.
Citera
2015-10-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Har specifikt intresserat mig för testosterons effekter påstådda effekter på hjärtat: som jag uppfattat det så är konsensus att det är dåligt för hjärtat med AAS men just specifikt testosteron är tvivelaktigt. Finns studier som pekar på det, medan det finns studier som inte pekar på det, dvs ingenting är bevisat?

Har jag uppfattat det hela rätt då? Vad säger ni här, ni mer erfarna och pålästa?

Vad tror du själv?
250mg i veckan är ungefär 2.5x så mycket som du producerar naturligt. Tror du inte att detta har en påverkan på din kropp? Det är ett svårt ämne att diskutera eftersom att det är mycket subjektivt hur hjärtat besvarar på testosteron samtidigt som många studier förda på människor som använt steroider är tvivelaktiga p.g.a att dosering och substanser som har använts oftast inte nämns. Vad du kan göra är att hålla koll på hjärtat genom hälsoundersökningar, EKG, blodtryck och ultraljud så kommer du till att märka om förändringar sker. Men de flesta studier pekar på att steroider försämrar hjärtats funktion, och förstås är detta någonting som är subjektivt till individen och även beror på preparat men varför skulle testosteron vara ett undantag om än, mindre påverkan än t.ex dbol och trenbolone?

Det är inte vanligt att någon enbart håller sig i det låga intervallet 250mg i veckan, 500-750mg är vanligare. Detta är en mycket stor fysiologisk skillnad jämfört med ens endogena testosteron, att ha mer än tio gånger så mycket exogent tillsatt testosteron är allt annat än hälsosamt. Hur mycket det påverkar hjärtat? Omöjligt att svara på och vi kommer aldrig att ha någon fastställd vetenskaplig studie som presenterar empirisk fakta i detta fall under en bra tid framöver. Det är helt enkelt en chansning, det finns ingenting som man kan använda för att snacka sig ur det - man vet inte hur mycket det kommer till att påverka.

I mitt fall har jag använt dbol ett par gånger, trenbolone ett par gånger men mest testosteron då jag svarat mycket bra på detta jämfört med andra jag diskuterat ämnet med och hjärtat har tagit skapligt med stryk. Försök aldrig att intala dig en förskönad version av någonting utan var beredd på att testosteronet kommer till att förändra din hjärtfunktion, hur mycket, när, hur allvarligt och så vidare är omöjligt att svara på.
Citera
2015-10-23, 11:02
Medlem
Elddonets avatar
Vad behöver jag för detta syfte?

Tränar boxning och vill öka både flåset och uthållighet mest. Det 70 procent och kanske 30 procent styrka? Är testo bra i liten dos för styrkan, och finns det något för det andra?

Mvh Gröningen
Citera
2015-10-23, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Vad tror du själv?
250mg i veckan är ungefär 2.5x så mycket som du producerar naturligt. Tror du inte att detta har en påverkan på din kropp? Det är ett svårt ämne att diskutera eftersom att det är mycket subjektivt hur hjärtat besvarar på testosteron samtidigt som många studier förda på människor som använt steroider är tvivelaktiga p.g.a att dosering och substanser som har använts oftast inte nämns. Vad du kan göra är att hålla koll på hjärtat genom hälsoundersökningar, EKG, blodtryck och ultraljud så kommer du till att märka om förändringar sker. Men de flesta studier pekar på att steroider försämrar hjärtats funktion, och förstås är detta någonting som är subjektivt till individen och även beror på preparat men varför skulle testosteron vara ett undantag om än, mindre påverkan än t.ex dbol och trenbolone?

Det är inte vanligt att någon enbart håller sig i det låga intervallet 250mg i veckan, 500-750mg är vanligare. Detta är en mycket stor fysiologisk skillnad jämfört med ens endogena testosteron, att ha mer än tio gånger så mycket exogent tillsatt testosteron är allt annat än hälsosamt. Hur mycket det påverkar hjärtat? Omöjligt att svara på och vi kommer aldrig att ha någon fastställd vetenskaplig studie som presenterar empirisk fakta i detta fall under en bra tid framöver. Det är helt enkelt en chansning, det finns ingenting som man kan använda för att snacka sig ur det - man vet inte hur mycket det kommer till att påverka.

I mitt fall har jag använt dbol ett par gånger, trenbolone ett par gånger men mest testosteron då jag svarat mycket bra på detta jämfört med andra jag diskuterat ämnet med och hjärtat har tagit skapligt med stryk. Försök aldrig att intala dig en förskönad version av någonting utan var beredd på att testosteronet kommer till att förändra din hjärtfunktion, hur mycket, när, hur allvarligt och så vidare är omöjligt att svara på.
Tackar så hemskt mycket för ett utmärkt svar!

Kan du utveckla på hur du menar med skapligt med stryk, på vilka sätt har du märkt det? Vilka doser pratar vi om då, och hur länge? Blandade du med andra preparat?

Jag vill absolut inte försköna det, men I get your point. Det är bara det att innan jag ev ger mig in på detta så vill jag kolla upp med fler folk, få ihop alla historier och studier och sen slutligen bestämma mig.

Som det känns just nu, så är 250mg inte något "farligt" per se, det är dåligt men inget som kommer döda en. Men, man öppnar pandoras box och kommer inte bara köra en 8-12v kur på 250mg utna kommer sedan öka till 500, 1000, dbol whatever, kanske aldrig ens gå av. Det är det som jag fattat är det stora problemet med det hela.

Jag vet ju själv att jag är en sån som har svårt att sluta med saker och känner att jag egentligen inte borde kura. Men samtidigt är jag otroligt nyfiken på hur min kropp skulle responda till en testo kur, och om man verklige, verkligen skulle klara av att köra en 8-12v kur och sen aldrig mer göra det.
Citera
2015-10-23, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Tackar så hemskt mycket för ett utmärkt svar!

Kan du utveckla på hur du menar med skapligt med stryk, på vilka sätt har du märkt det? Vilka doser pratar vi om då, och hur länge? Blandade du med andra preparat?

Jag vill absolut inte försköna det, men I get your point. Det är bara det att innan jag ev ger mig in på detta så vill jag kolla upp med fler folk, få ihop alla historier och studier och sen slutligen bestämma mig.

Som det känns just nu, så är 250mg inte något "farligt" per se, det är dåligt men inget som kommer döda en. Men, man öppnar pandoras box och kommer inte bara köra en 8-12v kur på 250mg utna kommer sedan öka till 500, 1000, dbol whatever, kanske aldrig ens gå av. Det är det som jag fattat är det stora problemet med det hela.

Jag vet ju själv att jag är en sån som har svårt att sluta med saker och känner att jag egentligen inte borde kura. Men samtidigt är jag otroligt nyfiken på hur min kropp skulle responda till en testo kur, och om man verklige, verkligen skulle klara av att köra en 8-12v kur och sen aldrig mer göra det.

Har inte kurat så hemskt mycket tyngre än de flesta som hänger omkring här och på andra svenska brädor, många som har och kör tyngre än vad jag någonsin gjorde. Dbol, tren, deca, win, npp, testo är väl de steroiderna jag testat men främst höll jag mig till testo. Det fanns en god vän här tidigare, åskan kallade vi honom och han brukade hänga här tills dess att någonting gick snett och vid ett ultraljud på hjärtat visade det sig att hans hjärta svarat mycket dåligt på steroider och hjärtats vänstrakammare hade växt mycket..... Jag vet inte vart det blev av honom nu några år efteråt, själv var jag skonad ifrån att det skulle ha växt men via dopplerteknik(avlyssna blodflödet i klaffarna artificiellt) hörde dem att det fanns förändringar i hur de pressar blodet.... Det är en tung känsla att veta att det är självförvållat.

Jag känner ingen som lyckats klippa efter en kur, men det är inte omöjligt.
Senast redigerad av testocyp 2015-10-23 kl. 13:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in