Citat:
Det är svårt att slå en person medvetslös utan att skada. Ett slag där offret bibehåller sitt medvetande kan skada offret till blodvite och t.o.m. döda. Lisa var ingen boxare, kunskapen om hur man slår en 17-årig flicka lagom hårt har inte NB, hur boxningskunnig han än är. Varför slå till lagom hårt? Varför vara rädd för blod?Han behöver ju inte slagit henne medvetslös. Han kan ju ha slagit till henne så hon blev groggy och tappade kontrollen över sina ben t.ex. Det är fullt möjligt att göra utan att blodet sprutar. Det beror helt på var man slår. Boxare brukar t.ex. ha kunskaper var de ska slå för att få sin motståndare ur balans. GM kanske har samma kunskap?
Citat:
Nej, jag kan inte föreställa mig resten själv.Någon eller några har uttryckt skepsis inför möjligheten att NB ensam gått i land med
det han gjorde. Skulle det vara så oerhört besvärligt för denne välbyggde och starke
kroppsarbetare att rå på och hantera en ung flicka som var så pass späd och kortvuxen
som Lisa? Titta: https://www.youtube.com/watch?v=F6g_JVxyGgM
Tror inte det. Hur hon än kan ha kämpat emot så var hon nog ändå en relativt lätt match för
den onde, målmedvetne balten att få i sitt våld och utföra det hemska mot henne som skedde
därinne i mjölkrummet.
Får grepp om hennes armar i ett tidigt skede och kanske bara lyfter in henne i rummet
och sedan kan man nog föreställa sig resten själv. Det sker snabbt och obönhörligt.
Hon är chanslös mot den här djupt störda besten som traktar efter hennes liv och tar det
också medan han utför sitt sjuka med sig själv.
Går han fri från detta mot all rimlig förmodan så kommer det kanske att upprepas
förr eller senare väl hemma i sitt Litauen. För denna störda drift han
har inom sig som resulterade i detta makabra vansinne i Blomberg låter sig knappast
avlägsnas så där utan vidare. Den torde göra sig påmind. Eller var gärningen mot Lisa
nog för honom? Nu kan han när de perversa lustarna pockar på återuppleva skeendet
och det räcker. Han har till slut genomfört det han så länge fantiserat om och med det
är han nöjd?
Åter ansätts jag dock av ett visst tvivel på att detta var hans första offer. Jag undrar om inte
det finns offer att söka i hans förflutna någonstans. Illdåd från vilka han lyckades gå fri.
det han gjorde. Skulle det vara så oerhört besvärligt för denne välbyggde och starke
kroppsarbetare att rå på och hantera en ung flicka som var så pass späd och kortvuxen
som Lisa? Titta: https://www.youtube.com/watch?v=F6g_JVxyGgM
Tror inte det. Hur hon än kan ha kämpat emot så var hon nog ändå en relativt lätt match för
den onde, målmedvetne balten att få i sitt våld och utföra det hemska mot henne som skedde
därinne i mjölkrummet.
Får grepp om hennes armar i ett tidigt skede och kanske bara lyfter in henne i rummet
och sedan kan man nog föreställa sig resten själv. Det sker snabbt och obönhörligt.
Hon är chanslös mot den här djupt störda besten som traktar efter hennes liv och tar det
också medan han utför sitt sjuka med sig själv.
Går han fri från detta mot all rimlig förmodan så kommer det kanske att upprepas
förr eller senare väl hemma i sitt Litauen. För denna störda drift han
har inom sig som resulterade i detta makabra vansinne i Blomberg låter sig knappast
avlägsnas så där utan vidare. Den torde göra sig påmind. Eller var gärningen mot Lisa
nog för honom? Nu kan han när de perversa lustarna pockar på återuppleva skeendet
och det räcker. Han har till slut genomfört det han så länge fantiserat om och med det
är han nöjd?
Åter ansätts jag dock av ett visst tvivel på att detta var hans första offer. Jag undrar om inte
det finns offer att söka i hans förflutna någonstans. Illdåd från vilka han lyckades gå fri.
Citat:
Steg två, tvåhandsgrepp om snaran och hålla i offret med den tredje handen? Varför hade inte Lisa punktformiga blödningar i ögonen om hon blev strypt?Bedrövliga människa, men här:
Lura in offret i ladan
Överfall offret, med en snara (tvåhandsgrepp)
Håll fast offret tills det slutar sprattla (nu medvetslös)
Bind snaran runt halsen
Skicka tampen över röret
Lyft upp offret samtidigt som tampen sträcks upp (kan göras i två steg)
Tejpa och pynta (jämför bilderna) offret efter behag
Plocka ner offret.
Fullt möjligt.
Lura in offret i ladan
Överfall offret, med en snara (tvåhandsgrepp)
Håll fast offret tills det slutar sprattla (nu medvetslös)
Bind snaran runt halsen
Skicka tampen över röret
Lyft upp offret samtidigt som tampen sträcks upp (kan göras i två steg)
Tejpa och pynta (jämför bilderna) offret efter behag
Plocka ner offret.
Fullt möjligt.
Citat:
Om dålig hygien betyder att någon är mördare har vi många mördare i vårt land.Hostelvarning på ladan!
Aldrig sett ett skitigare, vidrigare och äckligare ställe.
Här har alltså en Litauer suttit och bajsat mitt i ladan sådär utan vidare.
Här har han besudlat var och varannan vägg med Sperma! Inklusive lampskärmar!?!?
Dessutom duschar han endast 1 gång i månaden och det är när frugan säger åt honom. Oftast när hon bytt lakan i sängen.
Ursäkta mig men va fan är detta!?!?
Att rätt mördare sitter där har varit klart länge men det var sjukare än jag trodde
Aldrig sett ett skitigare, vidrigare och äckligare ställe.
Här har alltså en Litauer suttit och bajsat mitt i ladan sådär utan vidare.
Här har han besudlat var och varannan vägg med Sperma! Inklusive lampskärmar!?!?
Dessutom duschar han endast 1 gång i månaden och det är när frugan säger åt honom. Oftast när hon bytt lakan i sängen.
Ursäkta mig men va fan är detta!?!?
Att rätt mördare sitter där har varit klart länge men det var sjukare än jag trodde
Citat:
Eller så är spåren inte redovisade i FUP, som är ett stöd för åtalet.Ja, krimtekniker skickar allt som kan vara intressant till NFC. Sedan tar en polischef med ekonomiskt ansvar och beställer vad som ska analyseras.
)