Hej!
Jag brukar övertänka sådana här saker väldigt mycket, kan vara att jag bara har fått allt om bakfoten men tror inte det.
Jag började chatta med en tjej för drygt 2 ½ månad sen (vi är 23/24), vi chattade väldigt mycket och vi bestämde oss för att träffas. Jag tog inte träffen så seriöst då jag hade precis slutat dejtat en annan tjej och chattade med några andra också. Träffen gick bra vi gick ut å åt, sedan gick vi hem till henne och snackade länge. Efter några timmar körde jag hem igen. Vi fortsatte att chatta som innan och bestämde ytterligare en träff, denna gången hemma hos mig. Denna dejten var också väldigt lugn. Vi gick en runda, sedan gick vi upp till mig och snackade och kollade på youtube i några timmar tills hon skulle köra hem.
Det fortsatte så här i någon vecka, dvs vi träffades 2 - 3 gånger i veckan och bara snackade, kollade på tv och umgicks. Det gick sedan över i att vi började mysa i soffan och smekte varandras händer osv. Våra konversationer när vi chattade började utveckla sig till att skicka massa gulliga saker och hjärtan osv.
Efter någon vecka av samma sak vågade jag ta steget till en första kyss, vi stod och kysstes ett tag innan jag skulle köra hem (vi var hemma hos henne). Nu började vi beskriva för varandra hur mycket vi tyckte om varandra, så kallade kärleksförklaringar. Jag börjar tro detta ska bli något seriöst.
Någon vecka senare skickar jag blommor med en fin text till henne, hon blev jätteglad och bjöd in mig så jag skulle få träffa hennes mamma, bror och hans flickvän, samt få sova över hos henne.
Helgen efter spenderar vi tillsammans och hittar på lite saker och myser osv, allt rullar på bra och vi börjar tycka om varandra mer och mer. På söndagen skulle hon till sin pappa under eftermiddagen och frågade mig om jag ville komma dit sen, så jag fick träffa honom. Jag tackar så klart ja. Nästa dag (måndag) bjuder hon in mig att äta middag med hennes pappa, och den kvällen slutar bra.
Lördagen där på fyller hon år och jag köper ett armband som hon visade för mig i början när träffades. Jag fick träffa en del av hennes släkt och hon blev jätteglad för armbandet. När jag har kört hem på söndagen så får jag ett meddelande av henne, där det står att hon tycker om mig jätte mycket och att jag är underbarast osv. Vi har skickat sådant till varandra innan också, så inget konstigt med det. Nästa dag bestämmer jag mig för att vara lite extra gullig och skickar ett meddelande till henne som beskriver att hon är viktig för mig och hon gör mig så extremt lycklig. Som svar får jag tillbaka att jag gör henne till den lyckligaste tjejen på jorden. Vi chattar som vanligt nästan hela veckan, märker att hon inte skriver att hon saknar mig lika många gånger som hon har gjort innan, men känner att det inte är lönt att reagera på det.
På fredagen skulle hon ha kommit hem till mig så jag kunde laga mat till oss och sedan skulle vi bara mysa. Och lördagen skulle hon få träffa mina föräldrar. Men jag får ett meddelande där det står att hon har blivit sjuk och får nog stanna hemma hela helgen. Jag tänker att det kan hända vem som helst och vi chattar på som vanligt. Detta är då på fredagen. På lördagen blir hon helt kall, först tänkte jag att det är väl pga att hon är sjuk så tar inte det så hårt. Men sedan svarar hon mig inte på hela söndagen. Inte förrän jag ringer henne på måndag morgon (hon svarar inte) så börjar hon svara lite, och säger att mobilen var på ljudlöst så hon hörde den inte (jag gör samma sak) och att mina meddelande inte kommer fram förrän någon annan skickar.. Vi bestämmer att hon ska komma till mig nästa dag så vi kan prata. Efter det försöker jag chatta med henne lite, men får dissen hela tiden.
Från att tycka om mig jättemycket till att vara helt kall på 1 dag..
Idag är det dagen hon ska komma till mig och jag känner på mig att det kommer gå åt helvete. Vad kan ha hänt egentligen!? Jag tycker om henne så sjukt mycket och trodde verkligen att vi var på väg in i ett förhållande. Och ja, vi har haft sex.
I texten kan det låta lite som att hon tog alla initiativ till träffar, men vi frågade om träffar ungefär lika mycket.
Jag är jätte orolig och har inte kunnat sova ordentligt på några dagar sen dissningen började..
Vad ska jag göra?
Ursäkta om det är några stavfel eller så i texten!