Citat:
Ursprungligen postat av
cottononly
Hahaha samma sak händig för bara någon vecka sedan. Har alltid haft bra med tjejer efter mig. Träffade en brud som trånar efter mig, vi blir tillsammans, ett år senare gör vi slut. Träffar en ny tjej bara två veckor efter uppbrottet. Hon har tydligen också blivit nysingel. Vi hänger och allt går väldigt snabbt. Fett soft att slippa älta gammalt förhållande, tänker jag. Är schysst mot denna tjejen och inte tänker "game" som jag alltid tidigare gjorde (innan förhållandet). Får samma lama ursäkt, "mycket på jobbet", men hon kommer hem till mig dagen efter och sover över på hennes initiativ. Jag frågar om vi ska ses två dagar efter, "hinner ej". Vi fortsätter snacka, tugget blir segt. Frågar igen om hon vill ses, diss. Slutade svara på hennes senaste meddelande i hopp om stt hon hör av sig igen. Ingenting. Från att hon varit pushy, man är schysst tillbaka (för en gång skull). Diss, blir så jävla trött och kommer härdanefter blir dryg igen, vilket uppenbarligen funkar...
Ja tjejer är ett jävla mysterium! Var tvungen att få en bättre anledning av hon som jag dejtade och fick den nu på morgonen!
Jag tycker som sagt att du är super härlig, jätte snäll och underbar! Men någonstans känner jag att det där pirret i magen inte finns. Allt har gått väldigt fort för mig, och som sagt är det inte så länge sen jag kom ur ett lång förhållande. Jag tror inte jag har tagit mig tid att fundera över hur jag verkligen känner med oss och har blivit väldigt smickrad av själva kärleken. Jag har även känt att det inte flyter på så jätte bra när vi pratar, det blir rätt många och långa pauser ibland. Jag kan även känna att jag inte riktigt vet vem du är samtidigt som det känns som om du inte är så nyfiken på mig alltid och vart jag kommer ifrån. Jag tror mycket handlar om att jag inte är på rätt ställe i livet helt enkelt. Du förtjänar verkligen en tjej som är head over heels för dig, och som verkligen lägger ner sin tid och energi på dig. Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, hoppas du förstår mig lite mer. ♡
Handlade en del om min personlighet haha.. Men men bara att gå vidare och lära sig av det