2015-10-13, 20:31
Medlem
haha så kul hur alla säger att kvinnor ena dagen kan känna något och andra ingenting. och ja, jag håller med. Vi är extremt styrda av våra känslor, speciellt vi som har lite ångest och får panik av för mkt närhet osv. Men vänder man på det är det ju EXAKT så ni killar håller på mot oss tjejer! Ni panikar och slutar höra av er när det blir för mycket också. Ena dagen är vi ok, andra inte. Så vet inte riktigt vad jag ska tycka

Det tips jag kan ge om en tjej panikar, är väl att låta henne vara lite, bryr hon sig så kommer hon bli orolig och känna att det är värre att släppa dig än att inte ha dig. Så ta de lögnt med flickan och don't rush!
Citera
2015-10-13, 20:36
Medlem
HunkAnsiktets avatar
Fan vad trött man blir på brudar när man läser sådant här. Tror helt enkelt inte det är möjligt att leva ett långt och lyckligt liv med den moderna svenska kvinnan.
Citera
2015-10-13, 22:03
Medlem
Hon uppfattar dig som needy och det är en rejäl turnoff för alla kvinnor. Det finns ingen spänning eller dramatik i ert "förhållande" och hon börjar tvivla på det och just därför har hon börjat bli kall mot dig.

Bestäm träff med henne och ställ in någon timme tidigare för att du fått förhinder (jobb, möte m.m.). Skit i att kontakta henne och se vad som händer efter några dagar. Var iskall mot henne när ni får kontakt igen och säg att du är besviken för att hon inte tagit kontakt med dig. Återgå sedan tills hur du brukar vara och växla mellan ovanstående. Låt henne aldrig veta var hon har dig.

Har du ett rikt socialt liv med många vänner och aktiviteter så kommer ovanstående naturligt för dig men jag misstänker att det inte är så.

Man beter sig som du gör om man vill att det ska ta slut snabbt.

Man up.
Senast redigerad av Cuneiforme 2015-10-13 kl. 22:05.
Citera
2015-10-13, 22:19
Bannlyst
Har alltid varit den dryga killen, killen som inte haft tid för tjejen som är intresserad av mig osv osv.. Det har dragit tjejerna att fastna som klister på mig, hör av sig konstant & verkligen försöker få mig att träffa dom osv...

Nu träffa jag en tjej jag verkligen gillade och valde att visa det för henne, berätta för henne hur mycket jag brydde mig om henne och ville henne det bästa... gissa vad det sluta med..?

DISSEN

Nu sitter jag här utan henne, för att jag var ärlig.

Sjuka tjejer..

mvh
Citera
2015-10-13, 22:28
Medlem
Relativt vanligt att folk antingen tröttnar och vill ha nytt, eller att de spelar ett spel för att få ligga, sedan kommer standardfrasen "jag har så mycket i mitt liv just nu, jag klarar inte av att engagera mig i ett förhållande". Ren lögn i de flesta fallen!

Folk som säger att du "uppfattades som needy", verkar dock mest "tro" att du var det. Intrycket är ju snarare att hon var needy eller spelade needy, och att du bara spelade samma melodi för att få relationen att utvecklas. Har jag rätt eller fel?
Citera
2015-10-13, 22:36
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Hon uppfattar dig som needy och det är en rejäl turnoff för alla kvinnor. Det finns ingen spänning eller dramatik i ert "förhållande" och hon börjar tvivla på det och just därför har hon börjat bli kall mot dig.

Bestäm träff med henne och ställ in någon timme tidigare för att du fått förhinder (jobb, möte m.m.). Skit i att kontakta henne och se vad som händer efter några dagar. Var iskall mot henne när ni får kontakt igen och säg att du är besviken för att hon inte tagit kontakt med dig. Återgå sedan tills hur du brukar vara och växla mellan ovanstående. Låt henne aldrig veta var hon har dig.

Har du ett rikt socialt liv med många vänner och aktiviteter så kommer ovanstående naturligt för dig men jag misstänker att det inte är så.

Man beter sig som du gör om man vill att det ska ta slut snabbt.

Man up.

Allt förutom det fetstilta är goda råd. Det ger inget att säga sådana saker.

Tyvärr försent med goda råd också, då tjejen avslutat relationen.

Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Har jag rätt eller fel?

Du har fel. TS är needy.

"Jag är jätte orolig och har inte kunnat sova ordentligt på några dagar sen dissningen började.."

- TS
Citera
2015-10-13, 22:44
Medlem
Jag kan säga att jag kan vara lite needy. Men det hade nog inte hjälpt med några games.. Absolut kan de vara så att hon tröttnade, tyckte jag var för på eller träffar någon annan just nu. Men måste säga att det känns rätt bra nu Hade gärna haft en lång relation med henne, men om hon ska bitcha så får hon göra det.
Citera
2015-10-14, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Relativt vanligt att folk antingen tröttnar och vill ha nytt, eller att de spelar ett spel för att få ligga, sedan kommer standardfrasen "jag har så mycket i mitt liv just nu, jag klarar inte av att engagera mig i ett förhållande". Ren lögn i de flesta fallen!

Folk som säger att du "uppfattades som needy", verkar dock mest "tro" att du var det. Intrycket är ju snarare att hon var needy eller spelade needy, och att du bara spelade samma melodi för att få relationen att utvecklas. Har jag rätt eller fel?

Rätt, dom får vara needy men inte vi då backar dom! Mvh =]
Citera
2015-10-14, 04:10
Medlem
Hahaha samma sak händig för bara någon vecka sedan. Har alltid haft bra med tjejer efter mig. Träffade en brud som trånar efter mig, vi blir tillsammans, ett år senare gör vi slut. Träffar en ny tjej bara två veckor efter uppbrottet. Hon har tydligen också blivit nysingel. Vi hänger och allt går väldigt snabbt. Fett soft att slippa älta gammalt förhållande, tänker jag. Är schysst mot denna tjejen och inte tänker "game" som jag alltid tidigare gjorde (innan förhållandet). Får samma lama ursäkt, "mycket på jobbet", men hon kommer hem till mig dagen efter och sover över på hennes initiativ. Jag frågar om vi ska ses två dagar efter, "hinner ej". Vi fortsätter snacka, tugget blir segt. Frågar igen om hon vill ses, diss. Slutade svara på hennes senaste meddelande i hopp om stt hon hör av sig igen. Ingenting. Från att hon varit pushy, man är schysst tillbaka (för en gång skull). Diss, blir så jävla trött och kommer härdanefter blir dryg igen, vilket uppenbarligen funkar...
Citera
2015-10-14, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cottononly
Hahaha samma sak händig för bara någon vecka sedan. Har alltid haft bra med tjejer efter mig. Träffade en brud som trånar efter mig, vi blir tillsammans, ett år senare gör vi slut. Träffar en ny tjej bara två veckor efter uppbrottet. Hon har tydligen också blivit nysingel. Vi hänger och allt går väldigt snabbt. Fett soft att slippa älta gammalt förhållande, tänker jag. Är schysst mot denna tjejen och inte tänker "game" som jag alltid tidigare gjorde (innan förhållandet). Får samma lama ursäkt, "mycket på jobbet", men hon kommer hem till mig dagen efter och sover över på hennes initiativ. Jag frågar om vi ska ses två dagar efter, "hinner ej". Vi fortsätter snacka, tugget blir segt. Frågar igen om hon vill ses, diss. Slutade svara på hennes senaste meddelande i hopp om stt hon hör av sig igen. Ingenting. Från att hon varit pushy, man är schysst tillbaka (för en gång skull). Diss, blir så jävla trött och kommer härdanefter blir dryg igen, vilket uppenbarligen funkar...

Ja tjejer är ett jävla mysterium! Var tvungen att få en bättre anledning av hon som jag dejtade och fick den nu på morgonen!

Jag tycker som sagt att du är super härlig, jätte snäll och underbar! Men någonstans känner jag att det där pirret i magen inte finns. Allt har gått väldigt fort för mig, och som sagt är det inte så länge sen jag kom ur ett lång förhållande. Jag tror inte jag har tagit mig tid att fundera över hur jag verkligen känner med oss och har blivit väldigt smickrad av själva kärleken. Jag har även känt att det inte flyter på så jätte bra när vi pratar, det blir rätt många och långa pauser ibland. Jag kan även känna att jag inte riktigt vet vem du är samtidigt som det känns som om du inte är så nyfiken på mig alltid och vart jag kommer ifrån. Jag tror mycket handlar om att jag inte är på rätt ställe i livet helt enkelt. Du förtjänar verkligen en tjej som är head over heels för dig, och som verkligen lägger ner sin tid och energi på dig. Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, hoppas du förstår mig lite mer. ♡

Handlade en del om min personlighet haha.. Men men bara att gå vidare och lära sig av det
Citera
2015-10-14, 10:08
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av center344
Handlade en del om min personlighet haha.. Men men bara att gå vidare och lära sig av det

Verkar vara en bra tjej det där. Hur som helst, du skriver att du ska lära dig av detta. Jag undrar vad du lärt dig hittills.
Citera
2015-10-14, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
Verkar vara en bra tjej det där. Hur som helst, du skriver att du ska lära dig av detta. Jag undrar vad du lärt dig hittills.

Att jag ska öppna upp mig mer och låta nytt folk komma in snabbare. Samt ta för mig mer när man träffas och inte låta henne behöva skicka ut signaler innan man reagerar. Lite sånt, bearbetar allt fortfarande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in