Citat:
Ursprungligen postat av
EasyJoe
Vad gr dom i huset nu? Varfr klunkar han vatten hela tiden och dom har plast folie runt benen och magen
De r nn jvla skit nn av dom har gtt p ifrn Ex on the beach. Va en av snubbarna dr som hade med sig det dr och vart helt vertygad om dess effektivitet.
Det r tnkt att det ska "slimma" dina muskler och fungera likabra som trning typ hahahaha
Tanken r att det vita pappersarket som r under plasten r drnkt i 27 olika rter (eller hur mnga de nu va) och att de ska aktivera dina muskler och driva ut fett och gifter typ hahaha
Sen ska de dricka MASSVIS med vatten samtidigt fr att hjlpa processen. De de hgt IQ-begvade mnniskorna inte tnker p r att man kan dricka massor av vatten fr att driva ut verfldig vtska man har i kroppen. S ren BS och det som gr att musklerna syns bttre r den vtskedrivande effekten. En effekt som bara hller i drygt ett dygn tills man ersatt den vtskan
Citat:
Ursprungligen postat av
luigitopaz
Elin skmmer bara ut sig i sin YouTube video dr hon frklarar varfr hon gr in i Big Brother. r frvnad att hon inte str bakom Vnsterpartiet. Frvrigt nn som vet hur Sasa har det nu?
Ja de va de jag sa med. Knns inte som om att de sikterna r verrepresenterade i moderaterna, men hon kanske hller med om de marknads ekonomiska iderna? De har hon inte nmnt ett skit om.
Citat:
Ursprungligen postat av
elpirro
Nr Sara och Anna-Lisa tjtade om ALs dildo s undrade debbie vilket hl klitorisvibratorn skulle in i hahahahahahahahhaha
Ja, som du nmnde i tidigare inlgg, IQ-nivn r hg hos Debbie
Citat:
Ursprungligen postat av
mahutma_homo
Dr ser man. Inte frsta gngen jag tyckt en serb ser bra ut. Annars brukar jag nstan bara gilla nordiska killar.
Ja men tycker han har ngot spanskt eller italiensk ver sig snarare n jugge.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tempa
Tror inte hon r ute och cyklar, mycket stresshormoner och shit u know
Lam te.x hller man ju lugn i mnga kulturer nda fram till ddsgonblicket fr att stresshormonerna tydligen kan frstra kttet. Vet dock inte hur mycket sanning det ligger i det och ifall det ens r mjligt att dessa stresshormoner kan "verleva" och verfras till en mnniska nr den ter kttet.
EDIT/OT:
Varfr pverkas inte "inlggsrknaren" nr man skriver hr?