Citat:
Ursprungligen postat av
udon
Tvärt om. Jag är ivrig motståndare mot islam och annan religion. Jag har dock hjärna nog att skilja på islam och muslimer.
Det normala i fattiga länder är att man skaffar många barn. Dels för att barnadödligheten är hög och dels till försörjning. Du måste sluta sitta hemma och fantisera. Gå tillbaka till skolbänken och gör någon nytta med ditt liv.
Om du nu är en sån stolt, övertygad "musse-hatare", kan du inte logga in på facebook med ditt riktiga namn, bild och publicera det du skriver här. Eller är du bara en feg liten fårskalle?
Barndödligheten är inte ens i närheten så hög som antalet barn som föds.
Finasierar man deras oskyddade knullande utan ifrågasätta deras sjukligt oansvariga beteende så är det inte så konstigt att världens befolkning har fördubblats de senaste 40 åren.
Det finns en anledning till varför det råder ständiga krig och konflikter i princip alla länder som består av muslimer i majoritet.
Du som är muslimkramare kan ju kanske flytta dit och för att ta del av det som du håller så varmt om hjärtat.
Eller bor du i Stockholm så kan jag rekommendera Rinkeby eller Tensta, det nya mussiga Sverige.