2015-10-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Om man tittar vad hans granne sagt så låter det som han hade någon psykiatrisk diagnos.

Har du länk till detta så jag kan läsa vad grannen sagt? Hittar inte detta som du skriver om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Skillnaden är att staten har ansvar över svenska skolor, det är en plats där man ska kunna lämna sina barn där de ska vara trygga.

Stor skillnad mot IKEA.

Men detta gäller såklart inte när svenskar blir drabbade? När svenskar misshandlas, rånas, våldtas eller mördas? Det är bara när det gäller utlänningar som empatin (tack vare media) väcks. Vill bara spy på er. Men det är väl meningen antar jag? Ordet är troll.
Citera
Medlem
Grisigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisguidedGhost
Bara jag som tycker att det är märkligt att media inte går ut med att elevassistenten också är avliden?

Ja, för det har dom gått ut med. Dom sa det t.ex. precis på rapport.
Citera
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Det är den styrande makten, som ansvarar över samhällets utveckling, och som bär ansvaret för vad som händer i vårt land. Ett land som förändras så radikalt på så kort tid skapar mycket hat från alla håll och kanter. En ren molotovcocktail. SD är det enda partiet som vill ha ett enat, tryggt och socialt sammanhållet land utan stora motsättningar.

Individer ansvarar för sina handlingar, politiker har ansvar för samhällsklimat. Inga politiker eller partier är guds gåva till oss, tro inget annat. Många anhängare till SD har en övertro till partiet, i vissa fall känns det väldigt mycket Nordkorea över kulten.
Citera
2015-10-22, 19:36
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaspianKuk
Hur många av våra barn måste ni SD döda innan ni kan vara glada med er själva? Varje dag jobbar vi och studerar i ert land. Allt vi vill är att våra barn inte blir dödade av er. Jag ber er, inte barnen. Vad har ett barn gjort? De försöker lära sig språket så snabbt de kan
Varför ska andra stå till svars för vad GM (som är död) har gjort? Detta är första gången ett sådant dåd händer. Jag gillar inte heller SD men att kräva att de tar på sig ansvaret är obildat.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
SD har väl ingenting med detta att göra, förutom att de har arbetat för att förhindra sådana här dåd genom att arbeta mot den splittrande mångkulturen. Den mångkultur som gör folk så förtvivlade och förbannade så att de begår sådana här vansinnigheter, oavsett om det handlar om asylsökande på IKEA eller en Darth Vaider-svenne i en mångkulturell skola.

Nu känner jag främst sorg för de lärare och barn som fick sätta livet till.
Citera
Medlem
Lider med GM:s familj, de lär få en hatstorm utan dess like mot sig.

Och hur Löfvén tänker som gråter ut för offentligheten och reser land och rike just idag men inte när två svenskar blir mördade på ett varuhus, det begriper jag inte. Hade varit mer respektfullt mot samtliga parter om han knipit käft.
Citera
Medlem
xtrftw1337s avatar
Avpixlat verkar ha skrivit en atikel trots allt: http://avpixlat.info/2015/10/22/vansinnesdad-pa-skola-i-trollhattan/

Såg dock bara glimten av den, sidan krånglar fortfarande.
Citera
Medlem
På bilden som togs när han var i skolan så ser det ut som att han har en tysk soldathjälm? eller ser jag fel?
Citera
2015-10-22, 19:37
Medlem
hippykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panther1
Vårda språket din sura pundarpung. Jag tror inte att hans föräldrar är särskilt glada över att deras kanske ända barn har begått en sådan här handling och sedan själv blivit dödad. Visa respekt för de inblandade. Det var en vidrig handling begången en psykiskt nedgången ung kille som kanske inte fick den hjälp han behövde. Handlingen var vidrig, men glöm inte att hans familjemedlemar också är offer för hans ondskefulla handling.

Om du kollar på hans föräldrar så ska du nog se att de har skapat denna människa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisguidedGhost
Bara jag som tycker att det är märkligt att media inte går ut med att elevassistenten också är avliden?

"En elevassistent avled direkt vid attacken, en elev samt gärningsmannen dog på sjukhus under eftermiddagen."
http://www.dn.se/nyheter/sverige/tre-doda-efter-attack-pa-skola-i-trollhattan/
Citera
Medlem
Schleswig-Holsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C00RN
På bilden som togs när han var i skolan så ser det ut som att han har en tysk soldathjälm? eller ser jag fel?
Han har en tysk stahlhelm och en skyddsmask avsedd för soft air gun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in