2015-10-27, 00:52
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
det är därför jag inte gillar Sasa. Är inte Linnea tråkig om de ska välja nån tråkig?

Men hon är ju snygg !! Haha inte off topic på svar från dig.
2015-10-27, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Men hon är ju snygg !! Haha inte off topic på svar från dig.
nä, jag vet. men jag bara fann det konstigt att sasa valde Troy då de är vänner och om han finner Troy tråkig, vad finner han Linnea som då? Det jag såg på big brother så verkade Troy ändå vara väldigt trevlig mot Sasa. Jag minns hur han försökte stoppa Sasa att bete sig som en idiot mot de andra i stängslet så att det inte skall se dåligt ut för han.
2015-10-27, 00:58
Medlem
PingPongZongs avatar
Västeråsgurkan snack. Gurkan från gurkstaden Västerås.
2015-10-27, 01:24
Medlem
PingPongZongs avatar
Sasa har han kört armbrytning? Kan man handgreppet så är man överlägsen. Handen ska vinklas, starka handleder gör mkt, sen kan biceps göra resten. I riktig armbrtytning med handtag gör även ren styrka mkt mer.

redigerat
2015-10-27, 01:32
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
nä, jag vet. men jag bara fann det konstigt att sasa valde Troy då de är vänner och om han finner Troy tråkig, vad finner han Linnea som då? Det jag såg på big brother så verkade Troy ändå vara väldigt trevlig mot Sasa. Jag minns hur han försökte stoppa Sasa att bete sig som en idiot mot de andra i stängslet så att det inte skall se dåligt ut för han.
Troy är inte vald för han är tråkig, dom valde Troy och Puffen för att dom 2 kan bilda en stark grupp och dom vill ha ut en av dom två.
Linnea valdes inte för att hon inte sågs som ett hot då hon är en osocial människa.
2015-10-27, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Troy är inte vald för han är tråkig, dom valde Troy och Puffen för att dom 2 kan bilda en stark grupp och dom vill ha ut en av dom två.
Linnea valdes inte för att hon inte sågs som ett hot då hon är en osocial människa.
Fast troy e inte stark. Inte ens en tittarfavorit
2015-10-27, 01:40
Medlem
Elin verkar helt speedad. Snackar oavbrutet
2015-10-27, 01:41
Bannlyst
Stör mig något enormt på Elin. Allt hon säger får mig att facepalma. Hon försöker för mycket, mår dåligt av sådana människor.
2015-10-27, 01:42
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:

Citat:
Fast troy e inte stark. Inte ens en tittarfavorit

men de Valde Troy då han är svart. Motiveringen var ju "han borde åka hem med sin bananbåt till Afrika där han höra hemma". blev förbannad när jag såg det tror också du blivit det om du haft 24/7.
2015-10-27, 01:46
Medlem
Tempas avatar
Jag har inget emot elin, hade nog bondat med henne om jag var där inne. Ge henne lite tid ppl

inb4 jag ändrar mig
2015-10-27, 02:21
Medlem
De kommer kedjas fast par vis så här...

sara & andre
anna lisa & puffen
troy & alexander
andy & sergio
elin & myrna
sasha & isabella
christian & lina
patrica & linnea

Blir kul att se modellen och Puffen ihop...eller Lina
som säkert lär försöka våldta Christian.
2015-10-27, 02:36
Medlem
Sasa kan inte spela spelet, han är efterbliven.

1. Man håller låg profil, verkar harmlös och är trevlig mot alla för att inte själv åka på nominering.
2. Man nominerar dom man tror kan nominera en själv.
3. Man spelar ut dom andra mot varandra. (divide et impera)

Ingen av dom som snackar om att dom ska spela spelet, vet hur man spelar spelet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in