2015-10-20, 05:43
Medlem
Marvin Bush var säkerhetsansvarig för tornen den 10/9 när vakter och hundar fick ledigt så prylar kunde installeras för att fixa en kontrollerad demolition, väldigt bra att hålla saker och ting inom familjen.

Med åren hittar man små detaljer som dessa om man orkar bry sig.
Citera
2015-10-20, 06:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thingamabob
Marvin Bush var säkerhetsansvarig för tornen den 10/9 när vakter och hundar fick ledigt så prylar kunde installeras för att fixa en kontrollerad demolition, väldigt bra att hålla saker och ting inom familjen.

Med åren hittar man små detaljer som dessa om man orkar bry sig.

Ja om man letar slarvigt bland dåliga källor så kan man hitta vilket skräp som helst.
Mariwn Bush satt i styrelsen i Securacom/Stratasec som hade ansvar för säkerheten fram till 1998 då man förlorade kontraktet till EJ Electric. Marwin Bush avgick dessutom ur styrelsen och sålde sina aktier ett år innan 9-11.
Citera
2015-10-21, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejhujta
I WTC så var det toppen som tryckte sig ner igenom 95 våningar, "top-down" eller vad förloppet nu kalls.

I den där videon som tas bottendelen bort och den faller "down-up", vilket är motsats. Eller på ren svenska: "En jävla skillnad".

Njae, det var nog snarare du som inte tänkte riktigt. Det är samma "top-down" på WTC 1 och 2 som videon jag la upp

Intressant beskrivning från dig "I WTC så var det toppen som tryckte sig ner igenom 95 våningar"
Citera
2015-10-22, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Njae, det var nog snarare du som inte tänkte riktigt. Det är samma "top-down" på WTC 1 och 2 som videon jag la upp

Okidå, mitten då. Men eftersom husen är så korta är det ungefär samma/mindre antal våningar ovanför sprängingen. I procent blir det helt galet stor skillnad, samma i absoluta tal. I WTC får de falla så långt ner innan marken tar vid att de har fått upp rejäl hög fart.

Så slutsatsen är ändå att det är en jävla skillnad.

Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Intressant beskrivning från dig "I WTC så var det toppen som tryckte sig ner igenom 95 våningar"

Jaså? Vad var det annars?
Citera
2015-10-22, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du förstår väl att det antagligen hade varit lättare att tillverka såna där antigravitationsvapen och 3D-hologram som har talats om än att lyckas smälla av dynamit och initiera en större cd än någonsin tidigare från samma våningsplan som ett flygplan först har kraschat och som sedan har stått och brunnit okontrollerat. Dessutom i 2 skyskrapor, och krascha flygplanen på precis rätt våning utan att en enda tändhatt tog skada osv osv...

Så vad som än hände - inte fan var det som du beskriver det i alla fall..

Inte? Då har jag väl fått missinformation då, av dem som själva har gjort det.
Det finns ledtrådar i en viss media.

Ser inte vad som är så svårt med att göra detta heller, det är ju bara att be dessa terrorister crasha planen i en viss höjd där man vet att bomberna inte finns.
Citera
2015-10-23, 00:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadmin
Inte? Då har jag väl fått missinformation då, av dem som själva har gjort det.
yeah right..

Citat:
Det finns ledtrådar i en viss media.
låt mig gissa - "men du vill inte berätta"?

Citat:
Ser inte vad som är så svårt med att göra detta heller, det är ju bara att be dessa terrorister crasha planen i en viss höjd där man vet att bomberna inte finns.
nä precis - det är ju den enklaste sak i världen (å andra sidan brukar de flesta konspirationsteoretiker påstå att terroristerna inte ens kunde flyga papperssvalor och att de gjorde omöjliga manövrar i omöjlig hastighet - men krascha på exakt rätt våning är förstås lätt..) Hursomhelst är det knappast det största problemet med din teori - t.ex. vilka sprängämnen och fjärrutlösare tål en flygplanskrasch och sedan intensiv brand i långt över en timme utan att utlösas eller förstöras?
Citera
2015-10-28, 16:27
Medlem
Hittade en briljant och mycket klarsynt analys av filmen Tillbaka till framtiden som kom ut på biograferna 1985 och hur man redan då, för exakt 30 år sedan, avslöjade att 9/11-attackerna skulle iscensättas av makteliten i framtiden.

9/11 BACK TO THE FUTURE DAY AND OCTOBER 15 2015

https://www.youtube.com/watch?v=X9PaO0iHZcE&index=3&list=PLZw_xS7u9d51eJHk 8jodCLOwmntaYFQA9

Just att man ofta visar upp vilka planer man har i framförallt Hollywoodfilmer, men också i TV-serier och i övrig media, brukar ju kallas för Predictive Programming.

"Predictive programming is a subtle form of psychological conditioning provided by the media to acquaint the public with planned societal changes to be implemented by TPTB (The Powers That Be).

If and when these changes are put through, the public will already be familiarized with them and will accept them as 'natural progressions', as Alan Watt calls it; thus lessening any possible public resistance and commotion.

Predictive programming therefore may be considered as a veiled form of preemptive mass manipulation or mind control, courtesy of our puppet masters."

Tittar man på hela videoanalysen med totalt fokus så förstår man att 9/11 absolut inte gick till på det sättet som main stream media har presenterat det. The world is a stage - och sådana här stora händelser som 9/11 är ritualer som makteliten planerar långt, långt i förväg och som de alltid förannonserar i olika filmer och TV-serier. Detta bevisar att Hollywood och världens makthavare hör till ett och samma gäng och att de har en agenda gentemot resten av mänskligheten. Det går inte längre att förneka detta.

För er som fortfarande tror på den officiella versionen av vad som hände den 11 september 2001 - titta gärna på bifogad video (ovan) så kanske ni får en djupare insikt om hur den här verkligheten fungerar. Det går inte att avfärda detta som "bara ännu en tillfällighet".

Extra intressant är att vi just nu befinner oss i oktober 2015 vilket är det datum som det i handlingen i filmen Tillbaka till framtiden från 1985 förutspås att någonting nytt kommer att avslöjas. Karaktären Marty från den gamla filmen dyker upp igen i den nya filmen The Walk (detta förklaras i videon) som nu släpps, och regissören är den samma då som nu: Robert Zemeckis.
Citera
2015-10-28, 17:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
[b]Tillbaka till framtiden[/B
.... Det går inte att avfärda detta som "bara ännu en tillfällighet".
Nej det stämmer, det är bättre att avfärda det som det rena trams det är. Att vända upp och ned på datum, spegelvända tidtagarur etc i jakten på "9-11" är ju så dumt så man baxnar (sifferkombinationen 9-11 nämns eller visas aldrig i filmen...). Att de vidare påstår att "Two Pines"-köpcentret är en symbol för Twin Towers fast Twin Towers uppenbarligen finns kvar även år 2015 i filmen gör att man blir mållös över dumheten och konspirationssökandet...

Citat:
Extra intressant är att vi just nu befinner oss i oktober 2015 vilket är det datum som det i handlingen i filmen Tillbaka till framtiden från 1985 förutspås att någonting nytt kommer att avslöjas. Karaktären Marty från den gamla filmen dyker upp igen i den nya filmen The Walk (detta förklaras i videon) som nu släpps, och regissören är den samma då som nu: Robert Zemeckis.
Fast inget hände ju den 15 oktober.. Och filmen The Walk hade premiär i september, inte i oktober som din konspirationsfilm hävdar, dessutom handlar den om lindansaren Philippe Petit (som är en riktig person), inte om Marty McFly som tramslänken hävdar..
Citera
2015-10-28, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej det stämmer, det är bättre att avfärda det som det rena trams det är. Att vända upp och ned på datum, spegelvända tidtagarur etc i jakten på "9-11" är ju så dumt så man baxnar (sifferkombinationen 9-11 nämns eller visas aldrig i filmen...). Att de vidare påstår att "Two Pines"-köpcentret är en symbol för Twin Towers fast Twin Towers uppenbarligen finns kvar även år 2015 i filmen gör att man blir mållös över dumheten och konspirationssökandet...

Fast inget hände ju den 15 oktober.. Och filmen The Walk hade premiär i september, inte i oktober som din konspirationsfilm hävdar, dessutom handlar den om lindansaren Philippe Petit (som är en riktig person), inte om Marty McFly som tramslänken hävdar..

Att vända upp och ned på datumen och göra dem spegelvända är ju precis det språk som de satanistiska anhängarna älskar att använda sig av och kommunicera via, så det bekräftar ju ännu mer vilka som ligger bakom detta.

Sifferkombinationen 9-11 visas upp också rättvänt i filmen (men du kanske missade det): man ser två långa eldstråk på marken (om utgör 11:an) och till vänster om dem lyses 9:an upp i form av en skylt på en byggnad.

Ja, den nya filmen handlar om en lindansare, men det är ju inte det som är poängen. Poängen är ju att han medvetet är klädd precis som karaktären Marty i Tillbaka till framtiden (detta kan du ju tydligt observera när videoskaparen lägger bilder på dem båda sida vid sida), samt budskapet om att mera ska avslöjas efter trettio år. Allt detta och den stora mängd "tillfälligheter" i denna analys går inte att avfärda som trams.

Det som hände i oktober var ju att denna nya film kom ut som en återkoppling till den predictive programming om 9/11-attackerna som man hade placerat in år 1985 i den förra filmen.

Angående filmen The Walk och när den hade premiär så kan man läsa följande på Wikipedia:

"The film premiered at the New York Film Festival on September 26, 2015.[6] It had an early release at IMAX theaters on September 30, 2015, before a wide theatrical release on October 9, 2015"

... vilket innebär att den gick upp på biograferna runt om i världen i månaden oktober - exakt efter trettio år och exakt i samma månad som man framtidsreser till i filmen Tillbaka till framtiden.

Känns meningslöst att hålla på att debattera detta vidare. Antingen är man vaken till att sådana här världshändelser som 9/11 är ritualer som är planerade sedan länge och att man alltid förannonserar detta i media (mer eller mindre öppet eller kodat), eller så väljer man att fortsätta blunda och förneka. Det är upp till var och en hur man vill tolka detta.
Senast redigerad av rosalotus 2015-10-28 kl. 18:45.
Citera
2015-10-28, 20:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Att vända upp och ned på datumen och göra dem spegelvända är ju precis det språk som de satanistiska anhängarna älskar att använda sig av och kommunicera via, så det bekräftar ju ännu mer vilka som ligger bakom detta.
Annars hade det ju varit enklare att påstå att alla filmer där de ringer 911 är tecken på 9-11

Nu var iofs tidtagaruren inte spegelvända heller (mitt fel ovan) utan helt enkelt bara i fel ordning (119) så då faller ju teorin med spegelvändning och satanism ändå, det blir ju 611 spegelvänt.. Och digitalklockan vid köpcentret visade inte 11:6 (vilket kunde vänts uppochner+spegevänts till 9:11) utan 1:16 som bli 91:1.
Men det är väl knappast detaljer en foliehatt bryr sig om?

Citat:
Sifferkombinationen 9-11 visas upp också rättvänt i filmen (men du kanske missade det): man ser två långa eldstråk på marken (om utgör 11:an) och till vänster om dem lyses 9:an upp i form av en skylt på en byggnad.
Nej, det är brinnande däckspår på gatan - inget sataniskt tecken... Och nian är en pil, och nej jag missade det inte (och detta har diskuterats flera gånger här på flashback).

Citat:
Ja, den nya filmen handlar om en lindansare, men det är ju inte det som är poängen. Poängen är ju att han medvetet är klädd precis som karaktären Marty i Tillbaka till framtiden (detta kan du ju tydligt observera när videoskaparen lägger bilder på dem båda sida vid sida), samt budskapet om att mera ska avslöjas efter trettio år. Allt detta och den stora mängd "tillfälligheter" i denna analys går inte att avfärda som trams.

Det som hände i oktober var ju att denna nya film kom ut som en återkoppling till den predictive programming om 9/11-attackerna som man hade placerat in år 1985 i den förra filmen.
Nej, den hade premiär i september.
Nej Marty hade röd t-shirt, Lindansaren har (i just den utvalda scenen, inte annars i filmen) röd polotröja - men alla som har rött på sig kanske är skyldiga till 9-11?

Citat:
Angående filmen The Walk och när den hade premiär så kan man läsa följande på Wikipedia:

"The film premiered at the New York Film Festival on September 26, 2015.[6] It had an early release at IMAX theaters on September 30, 2015, before a wide theatrical release on October 9, 2015"

... vilket innebär att den gick upp på biograferna runt om i världen i månaden oktober - exakt efter trettio år och exakt i samma månad som man framtidsreser till i filmen Tillbaka till framtiden.
Så filmen hade premiär den 26 september, och den 30 september, och den 9 oktober och då är det EXAKT samma som den 21 oktober som man reser till i TTF2?
I Sverige hade den för övrigt förhandspremiär den 5 oktober..

Citat:
Känns meningslöst att hålla på att debattera detta vidare. Antingen är man vaken till att sådana här världshändelser som 9/11 är ritualer som är planerade sedan länge och att man alltid förannonserar detta i media (mer eller mindre öppet eller kodat), eller så väljer man att fortsätta blunda och förneka. Det är upp till var och en hur man vill tolka detta.
Jag fortsätter att inse att om man bara vill så kan man givetvis tolka tre bananer som 911 och tro att det är ett tecken på att apor utförde attacken.. Den som söker med förutfattade meningar kommer alltid hitta nåt trams som de kan tolka som "tecken" eller "symboler".

Filmen The Walk handlar för övrigt om när Philippe Petit gick på lina mellan WTC 1974.
1974 uppdelat blir ju n19 74, En nia och 7+4(=11), dvs 9:11
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-10-28 kl. 20:34.
Citera
2015-10-29, 16:35
Medlem
Visst kan man avfärda någon liten referens som dyker upp ibland, men jag har hittat en media som innehåller så mycket ledtrådar om 9/11 att det inte längre går att avfärda.

Dock vill jag inte lägga ut något, då jag inte är säker på konsekvenserna,
kanske kommer folk avfärda det helt, eller tro på det.

Men jag har 100% säker på att det är sant iom vad jag sett.

Planeringen av dådet började troligen efter andra världskriget i ett initiativ för att försvara USA, mot
kommunism etc. i fredstid (ekonomiskt), av vad jag kunnat förstå.
Citera
2015-10-29, 16:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadmin
Visst kan man avfärda någon liten referens som dyker upp ibland, men jag har hittat en media som innehåller så mycket ledtrådar om 9/11 att det inte längre går att avfärda.

Dock vill jag inte lägga ut något, då jag inte är säker på konsekvenserna,
kanske kommer folk avfärda det helt, eller tro på det.

Men jag har 100% säker på att det är sant iom vad jag sett.

Planeringen av dådet började troligen efter andra världskriget i ett initiativ för att försvara USA, mot
kommunism etc. i fredstid (ekonomiskt), av vad jag kunnat förstå.

Du har hittat så mycket ledtrådar så att det inte går att avfärda,
men du inte vågar lägga upp det eftersom folk kanske kommer avfärda dem?

ptja... vad ska man säga?
Men jag kanske kan be dig att lägga upp åtminstone en liten ledtråd? Helst en ny som inte debunkats 911 gånger redan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in