2015-10-18, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Ja, självmålet ser väldigt, väldigt suspekt ut. Nu gynnar det ju mitt AIK, men om det nu är så att dessa problem finns upp i högsta serien så är det bara tragiskt. Nu har jag svårt att värdera situationen då jag inte sett inzoomade repriser, men spontant känns det ju som ett omöjligt självmål att göra om man inte medvetet vill göra det?

Annars så gör AIK en sanslöst usel match. Men för en gångs skull har vi lite stolpe in. Jag har svårt att analysera det hela då jag är helt tom. Vilken pärs.

men som vanligt i liknande situationer så kan man ju fråga sig varför någon skulle vänta till minut 94 för att göra ett misstag ifall det nu varit en läggmatch? känns ju lite mindre suspekt att helt enkelt få "sneträff" i 53e minuten till en fristående goitom eller nåt. oftast är det nog inte situationer som denna som kännetecknar uppenbara läggmatcher/insatser.
Citera
2015-10-18, 17:32
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
men som vanligt i liknande situationer så kan man ju fråga sig varför någon skulle vänta till minut 94 för att göra ett misstag ifall det nu varit en läggmatch? känns ju lite mindre suspekt att helt enkelt få "sneträff" i 53e minuten till en fristående goitom eller nåt. oftast är det nog inte situationer som denna som kännetecknar uppenbara läggmatcher/insatser.

Visst är det så. Det är betydligt enklare att göra ett "dåligt ingripande" på en hörna eller en situation du nämner. Det är inte rationellt att om man nu är köpt välja att invänta stopptid. Uppstår inte situationen så är matchen mer eller mindre slut och då får man ta konsekvensen för att inte ha gjort det han är betald för.

Likafullt är det en bisarr situation.
Citera
2015-10-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Likafullt är det en bisarr situation.

det håller jag med om. man trodde ju knappt sina ögon när det hände.
Citera
2015-10-18, 17:38
Bannlyst
Med tanke på hur avskydd Ali Khan är i Göteborg försöker han nu göra vad som helst för att sätta käppar i hjulet för Lennartssons gäng. Vilken jävla sopa.
Citera
2015-10-18, 17:57
Medlem
AnonymLFCAREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filous
Med tanke på hur avskydd Ali Khan är i Göteborg försöker han nu göra vad som helst för att sätta käppar i hjulet för Lennartssons gäng. Vilken jävla sopa.

Han är inte avskydd i Göteborg, vart har du fått det ifrån?
Citera
2015-10-18, 18:03
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Kul match imorgon... Har enda sen jag varit med om en när man spelat själv hatat läggmatcher men fan imorgon gör det inte så mycket om göteborg vinner...
Citera
2015-10-18, 18:03
Medlem
stayluckys avatar
Tror folk på allvar att det var ett medvetet självmål?
Citera
2015-10-18, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymLFCARE
Han är inte avskydd i Göteborg, vart har du fått det ifrån?

Alla vet vilken bandit Ali Khan är i Göteborg stad.
Citera
2015-10-18, 18:09
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Groteskt självmål som sagt. Har svårt att se hur Gnaget kan missa guldet nu med tanke på det flyt dom haft genom säsongen där dom lyckats vinna många matcher trots halvdant spel.
Citera
2015-10-18, 18:09
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S

Som jag skrev i en annan tråd så är oddset många gånger högre på att AIK ska vinna när det närmar sig full tid jämfört med exempelvis 53:e minuten.

100.000 kr in från start gav runt 180.000 ut.

100.000 i 87:e minuten kanske ger en miljon ut.
Citera
2015-10-18, 18:10
Medlem
P.Gs avatar
Jag kräver läggmatch imorgon.
Citera
2015-10-18, 18:17
Medlem
trattfans avatar
Egentligen ändrar inte detta någonting för oss. (IFKare).
Vi måste fortfarande slå DIF och AIK.

Spöa DIF imorgon samtidigt som Elfsborg tvålar till Norrköping. Fy helvete vilken vecka vi får därpå då. Tanken att vinna guldet på Friends, oouu.. ryser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in