Citat:
Ursprungligen postat av
elpirro
Såg andra assisten och målet, klass rakt igenom.
Japp. Leker med de stabbiga holländska backarna. Frågan är om inte Simon borde valt ett lag i Italien, Spanien eller England istället. Han är för bra för holländsk fotboll som knappast håller någon högre klass än Allsvenskan.
Han är så pass bra att han hade kunnat skippa mellansteget. Tusen gånger bättre än vad Källström var vid samma ålder. Helt ofattbart att han inte får chansen i varken U21 eller A-landslaget.