2015-10-03, 09:48
  #1465
Medlem
Tlagnojs avatar
Palermo-Roma imorgon runt 15. Gissar på Quaison och Hiljemark från start.
Citera
2015-10-03, 13:55
  #1466
Medlem
Har någon koll på hur det går för Bahoui i Saudi? Jag blir inte helt klok (får jobba på min arabiska). Eventuellt har han spelat samtliga tre matcher i ligan samt en i cupen. Inga mål än men två assist i protokollet. http://www.slstat.com/english/index.php
http://www.alahlisc.com/ar/index.php
Citera
2015-10-03, 14:56
  #1467
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Har någon koll på hur det går för Bahoui i Saudi? Jag blir inte helt klok (får jobba på min arabiska). Eventuellt har han spelat samtliga tre matcher i ligan samt en i cupen. Inga mål än men två assist i protokollet. http://www.slstat.com/english/index.php
http://www.alahlisc.com/ar/index.php
De hittills tre spelade matcherna den här säsongen har han fått starta och sedan blivit utbytt med ca 15-25 min kvar.
Citera
2015-10-09, 14:23
  #1468
Bannlyst
Hur går det för Strandberg? Ser att han är utlånad till FC Ural. Så tråkigt att ännu en svensk spelare kastar bort sin talang istället för att ha lite tålamod.
Citera
2015-10-09, 17:33
  #1469
Medlem
Niklas Hult--Oskar Hiljemark--Albin Ekdal--Emil Forsberg... Hur går det för dessa herrar nuförtiden?
De skulle dominera emot dagens landslagsmittfält utan tvekan. Hm, jo men Albin vs Albin e OK...
Citera
2015-10-09, 18:02
  #1470
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maradonuts
Niklas Hult--Oskar Hiljemark--Albin Ekdal--Emil Forsberg... Hur går det för dessa herrar nuförtiden?
De skulle dominera emot dagens landslagsmittfält utan tvekan. Hm, jo men Albin vs Albin e OK...

Hult har varit skadad en tid, övriga går det riktigt bra för, Forsberg har gjort 4 mål, Hiljemark 3.
Citera
2015-10-12, 21:28
  #1471
Medlem
Är Stahre kvar som manager? Hur går det för våra övriga kineser?
Citera
2015-10-12, 22:08
  #1472
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Är Stahre kvar som manager? Hur går det för våra övriga kineser?

http://www.expressen.se/gt/sport/mikael-stahre-utat-sett-modernt-men/
Citera
2015-10-18, 14:50
  #1473
Bannlyst
S.Gustafson har två assister i detta nu, efter 20 minuter spelade mot Sam Larssons Heerenveen.

EDIT: Nu gjorde han en svinsnyggt mål på volley. 3-0 till Feyenoord.
__________________
Senast redigerad av filous 2015-10-18 kl. 14:59.
Citera
2015-10-18, 15:00
  #1474
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filous
S.Gustafson har två assister i detta nu, efter 20 minuter spelade mot Sam Larssons Heerenveen.

EDIT: Nu gjorde han en svinsnyggt mål på volley. 3-0 till Feyenoord.
Såg andra assisten och målet, klass rakt igenom.
Citera
2015-10-18, 15:05
  #1475
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Såg andra assisten och målet, klass rakt igenom.

Japp. Leker med de stabbiga holländska backarna. Frågan är om inte Simon borde valt ett lag i Italien, Spanien eller England istället. Han är för bra för holländsk fotboll som knappast håller någon högre klass än Allsvenskan.

Han är så pass bra att han hade kunnat skippa mellansteget. Tusen gånger bättre än vad Källström var vid samma ålder. Helt ofattbart att han inte får chansen i varken U21 eller A-landslaget.
Citera
2015-10-18, 15:08
  #1476
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av filous
Japp. Leker med de stabbiga holländska backarna. Frågan är om inte Simon borde valt ett lag i Italien, Spanien eller England istället. Han är för bra för holländsk fotboll som knappast håller någon högre klass än Allsvenskan.

Han är så pass bra att han hade kunnat skippa mellansteget. Tusen gånger bättre än vad Källström var vid samma ålder. Helt ofattbart att han inte får chansen i varken U21 eller A-landslaget.
Måste berott på skada eftersom han inte fått spela i Feyenoord heller i början av säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in