Citat:
Ursprungligen postat av
Beatriceaurore
Dina inlägg är alltid en njutning att läsa, men oj så tagen jag blir av att läsa dessa dina rader!
Den här gången hoppas jag du har fel - SDs sanslösa uppgång kan bara inte fortsätta utan några som helst avbrott.
Din avslutande frågeställning känns dock så viktig att den borde få en egen tråd!
Så: upp med hakan

Ingen blir glad av en häng-pung, så det finns naturligtvis noll mening att sprida hopplöshet. Vilket heller inte är avsikten.
Jag är normalt ingen domedagsprofet, och var föga bekymrad efter järnrören, uthägningarna och såg var heller inte oroad för bakslag efter Breivik (även om den dåren spred sorg av andra orsaker).
Däremot måste jag erkänna att jag faktiskt är oroad nu. Det är så ofantliga saker som händer. Det händer så fort att vem som helst förstår att detta får konsekvenser redan om ett halvår. Och ingen har heller missat det. Det finns ingen okunskap.
Svenne vet att inom fem år kommer hans land att vara muslimskt. En muslimska stat. Och det bekymrar inte svenne.
Detta oroar mig.
Svenne kanske har en annan bild av islam. Det må vara hänt. Jag har själv en ganska positiv syn på hinduister. Men ändå skulle jag skrika i protest om någon förslog att göra mitt land till hinduistiska.
Jag är oroad för att det som svenne redan vet, inte är nog för att han ska protestera. Han kanske inte vet vilka kostnader invandringen innebär, gruppvåldtäkter, svenskfientlighet.
Men han vet i alla fall att vi från och med nu tar emot 700 000 muslimer per år. Och det innebär att Sverige är en stat med muslimsk majoritetsbefolkning inom fem år.
Vad mer behöver svenne veta?
Om någon knullar hans fru. Måste han verkligen också veta att det finns risk för könssjukdomar för att bry sig?
Jag vet inte om jag är den enda som begriper vidden av detta. Så låt mig säga det igen. Sverige KOMMER vara en muslimsk stat inom fem år, och detta tycker svenne känns okej. Det visade sig till och med finnas ett hel del förvirrade puckon som hamnat fel i SD, och hittade tillbaka till självförintelsen nu saker ställdes på spets.
I sådant läge finns ingen orsak att ge upp. Att inte se någon framtid för vita, kristna. Men det är läge att börja betrakta kampen på ett annat sätt.
Det är som SD kommit till insikt med att 7k aldrig kommer släppa folkutbytet. SD har hotat med fälld budget, lockat med regeringsmakt, vädjat till förnuft, tagit deras väljare. Till slut måste man inse att om inget hittills har förmått 7k att överge massinvandringen. Då kommer inga andra drag göra det heller.
Detta har SD nu insett.
Och det kanske är dags att inse att om 75 procent röstar för mer massinvandring nu. Då finns det inga ytterligare försämringar som kan förändra detta. Ingen ytterligare statistik. Inga mer förnuftiga argument.
Jag tycker absolut inte vi ska ge upp. Rent överlevnadsmässigt är jag egentligen mer optimist nu än för ett halvår sedan. För det är ju inte så att vi kommer ha en fungerande muslimsk stat om fem år. Utan ett totalhavererat u-land med massa muslimer och kalla vintrar.
Att bygga en svensk enklav med etnisk medvetenhet i en sådan miljö är betydligt enklare än att fortsätta bilda opinion och växa till 51 % i ett fungerande välfärdssamhälle där andelen svenskar ständigt minskar.
Så utan att vara pessimist tror jag helt enkelt bara att det är dags att ställa om frågeställningen från "hur väcker vi fler" till "hur ska vi som vet agera inför kollapsen, under kollapsen och efter kollapsen för att maximera våra överlevnadsmöjligheter".