2015-10-15, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Men varför är det en sån jävla torka på oxy och andra vettiga opiater på FS med flera sidor? Den som börjar kränga den skiten lär ju bli miljonär inom en snar framtid.
Tjack och brass samt trama-jävla-dol verkar ju finnas hur mycket som helst av, men en vettig opiat ska det vara så jävla svårt att sälja den skiten??
Buhuuu!!

Det var någon kran som förklarade det på fs2 forumet.
Det är helt enkelt så att det finns för mycket torskar som påstår att dom inte fått sina grejer och hotar med att lämna dåliga betyg.
Det händer tydligen hela jävla tiden när det gäller opiater och opioider men inte alls lika mycket på andra grejer så den vendorn tyckte inte ens att det var värt att sälja pga. allt tjafs.
2015-10-16, 01:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Hehe alright försökte vara lite humoristisk.
Jag förstod givetvis det.

Är det nån som har koll på vad Swecan bankar sitt tjack med? Jag har kommit över det några gånger och det löser sig aldrig riktigt och lämnar en hinna kvar i glaset eller vad det nu är man har löst det i. Jag lyckades skrapa ihop ganska exakt 5mg som jag drog upp i nosen och det påminde i det närmaste om metylfenidat. Jag kände något på det där lilla men inte för att kunna säga bu eller bä om det.
2015-10-16, 01:26
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag förstod givetvis det.

Är det nån som har koll på vad Swecan bankar sitt tjack med? Jag har kommit över det några gånger och det löser sig aldrig riktigt och lämnar en hinna kvar i glaset eller vad det nu är man har löst det i. Jag lyckades skrapa ihop ganska exakt 5mg som jag drog upp i nosen och det påminde i det närmaste om metylfenidat. Jag kände något på det där lilla men inte för att kunna säga bu eller bä om det.
Inte en blekaste. Har du provat att smaka på det och se vad smaklökarna säger?
Har inte rört amfetamin på snart ett år pga av trasig näsa måste läkas. Varit nykter i nästan ett år men trillade tillbaka nu på benso.. Bra sugen på tjo faktiskt.. Eller nykter och nykter hållt det på en bättre nivå..
2015-10-16, 02:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Inte en blekaste. Har du provat att smaka på det och se vad smaklökarna säger?
Har inte rört amfetamin på snart ett år pga av trasig näsa måste läkas. Varit nykter i nästan ett år men trillade tillbaka nu på benso.. Bra sugen på tjo faktiskt.. Eller nykter och nykter hållt det på en bättre nivå..
Det smakar och luktar en smula kemiskt. Har man bott i södra Sverige så vet man hur det ser ut när man sköljt glaset i i kalkhaltigt vatten. Det är alltså bara vita "fläckar" i brist på bättre. Eftersom det inte löser sig så blir det även stopp i pumpen av man använder sig av det sättet.

Doset i sig är egentligen inte jättedåligt, det är bara bankat knepigt och med något som kanske inte är farligt men helt klart inte bra.
2015-10-16, 08:55
Medlem
t3x5s avatar
Om jag skickat 2 insättningar till samma adress på FS men den ena tog alldeles för lång tid att bli bekräftad på blockchain, vad händer med dom pengarna då? Nu har den insättningen blivit bekräftad men inga pengar dykt upp på kontot. Någon som vet?
2015-10-16, 10:02
Moderator
Morfar-52s avatar
Tullens knarkhundar är knappast OnT i denna tråd./OT raderat
2015-10-16, 11:41
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Om jag skickat 2 insättningar till samma adress på FS men den ena tog alldeles för lång tid att bli bekräftad på blockchain, vad händer med dom pengarna då? Nu har den insättningen blivit bekräftad men inga pengar dykt upp på kontot. Någon som vet?
Hmm jobbigt.. Är inte FS adress bara öppen i 12 timmar? Eller är den öppen längre men man får en ny efter 12 timmar. Vänd dig till FS support. Du har ju bevisen på Blockchain.

Jag tror dem rekommenderar en insättning per BTC adress.
2015-10-16, 11:44
Medlem
iDunos avatar
Är det någon annan som verkar ha problem med leveranser ? Väntat nu ett bra tag på 2 leveranser..
Är det Postnord som är på latsidan igen.. Har fått andra varor men 2st har uteblivit.. Han inte starta en dispyt heller... Men men är ny på FS och det verkar bli en kostsam lärdom..
2015-10-16, 13:18
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Är det någon annan som verkar ha problem med leveranser ? Väntat nu ett bra tag på 2 leveranser..
Är det Postnord som är på latsidan igen.. Har fått andra varor men 2st har uteblivit.. Han inte starta en dispyt heller... Men men är ny på FS och det verkar bli en kostsam lärdom..

Postnord är alltid på latsidan. Har du handlat av en väletablerad handlare kan det ibland dröja veckor pga posten. Men tyvärr dyker det upp nya stjärnskott som helt enkelt tror att det är enkla snabba pengar, men saknar den kunskap som faktiskt krävs för att vara vendor år ut och år in. Dom försvinner lika snabbt som tur är. En rekommendation är ju att söka på vendorn i dom gamla arkiverade drogshop forumen (FB) Nätapotek och drogshoppar , finns säljaren där är det förmodligen en gammal räv som vet vad han håller på med. Undantag finns givetvis då vissa säljare byter namn då och då, men det är ganska ovanligt (min personliga uppfattning).
2015-10-16, 14:27
Medlem
Fick hem kola idag från DUTCHSUPPLY.

Den var verkligen hård, en BIT liksom. Går såklart att smula ner men inte alls som den kola jag stött på förut... förstår inte hur det är meningen att man ska snorta detta, det är ju så stenigt?

Luktar dessutom lite svett över det hela, ingen annan distinkt lukt.

Fick även hem ett sampel av illusionne, som luktar EXAKT som den kola jag köpt av Urbansgrejor, dvs lite mer SÖTT och dessutom pulvrigt.

Jag vet inte, men rent spontant blir jag skeptisk till dutchsupply-kolan. Fanns typ inga recensioner men dom hade ju mkt andra listings så antog att kolan skulle hålla måttet. Säger inte att den är dålig, men lukten (svett, wtf???), konsistensen.. ska det verkligen vara så? Är det vanligt?

Tacksam för svar.
2015-10-16, 14:33
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Postnord är alltid på latsidan. Har du handlat av en väletablerad handlare kan det ibland dröja veckor pga posten. Men tyvärr dyker det upp nya stjärnskott som helt enkelt tror att det är enkla snabba pengar, men saknar den kunskap som faktiskt krävs för att vara vendor år ut och år in. Dom försvinner lika snabbt som tur är. En rekommendation är ju att söka på vendorn i dom gamla arkiverade drogshop forumen (FB) Nätapotek och drogshoppar , finns säljaren där är det förmodligen en gammal räv som vet vad han håller på med. Undantag finns givetvis då vissa säljare byter namn då och då, men det är ganska ovanligt (min personliga uppfattning).
Har luskat runt där men de finns inte där. En säljare är etablerad med bra omdömen en annan är lite nyare men även han har bra omdöme. Båda är väl relativt nya men som sagt de har bra omdömen och andra har fått sina varor säger de i alla fall.

Har kontakt med båda två men kan inte påstå att dem är snabba på att svara. Väntar med att ge dem dåliga betyg. Tråkiga är att det hela gick till autosläpp... och en del av mig tror att dem kan ha chansat med att inte skicka till mig som ny använder. Jag menar att dem väntar tills man kanske inleder en dispyt innan dem skickar.. Nu hann jag inte. Och i mitt huvud tror jag att de då skiter i att skicka varorna.. Och då har jag bara mig själv att skylla men man lär sig av sina misstag tråkiga är att det blir ganska dyra misstag..
2015-10-16, 14:39
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Fick hem kola idag från DUTCHSUPPLY.

Den var verkligen hård, en BIT liksom. Går såklart att smula ner men inte alls som den kola jag stött på förut... förstår inte hur det är meningen att man ska snorta detta, det är ju så stenigt?

Luktar dessutom lite svett över det hela, ingen annan distinkt lukt.

Fick även hem ett sampel av illusionne, som luktar EXAKT som den kola jag köpt av Urbansgrejor, dvs lite mer SÖTT och dessutom pulvrigt.

Jag vet inte, men rent spontant blir jag skeptisk till dutchsupply-kolan. Fanns typ inga recensioner men dom hade ju mkt andra listings så antog att kolan skulle hålla måttet. Säger inte att den är dålig, men lukten (svett, wtf???), konsistensen.. ska det verkligen vara så? Är det vanligt?

Tacksam för svar.
Ja det var väl tejpat runt någon svettig jävel vid smugglingen.. Eller packat i ett varmt rum med massa svettiga personer. Ser hellre att det luktar svett än bajs.. Ja det ha hänt, polare köpte kola av några negrer troligen smugglat i arslet men han ville inte tro det..

Hur lång tid tog leveransen ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in