2015-10-09, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kletOsmet
Du hittar det mesta där, Hasch, Marijuana, Heroin, Subutex, Suboxone, olika Bensodiazepiner, troligtvis även Metadon, Svamp, LSD / andra syror, Ecstasy samt en del nätdroger.

Nej fan, är du dum eller

Finns bara Subutex (mest av), H (köp av gambianer, annars blir ni blåsta, helst någon som är 30+ iaf), och IBLAND benso..

Kanske skulle åka dit med mina xanorstavar o kolla hur dom går ^^
Citera
2015-10-09, 21:27
Bannlyst
Angående H, låt de inte ta pengarna först (vilket inte gambianer brukar göra), men du kan bli blåst och det kan vara papper..

Så säg att du vill gå till en diskret plats och se jonket. Annars hade jag aldrig köpt.
Citera
2015-10-16, 00:26
Medlem
boredomss avatar
Enkelt att få tag i verktyg där? I förpackning..
Citera
2015-10-17, 06:45
Medlem
Yes, 50 kr är standardpriset för ett oöppnat kit, och då ska allt ingå, en kopp, bomull, pump, nål etc etc. Skitenkelt att styra.
Citera
2015-10-17, 06:54
Bannlyst
Hur kommer det sig att Gambianer har all H?
Citera
2015-10-17, 10:00
Medlem
Baskiluskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Angående H, låt de inte ta pengarna först (vilket inte gambianer brukar göra), men du kan bli blåst och det kan vara papper..

Så säg att du vill gå till en diskret plats och se jonket. Annars hade jag aldrig köpt.
Och när man väl får se heroinet, hur vet man att det är äkta och inte bara nåt fejkpulver? Det är kanske lite för mycket att begära om man också vill testa...
Citera
2015-10-24, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Enkelt att få tag i verktyg där? I förpackning..

Omöjligt. Gå på sprututbyte vid St Görans, ligger precis vid tuben. Dom har tystnadsplikt och enda gången dom blandar in en tredje part är om man har barn hemma. Dessutom är dom grymt trevliga och hjälper till med allt möjligt. Enda som finns på plattan är smutsiga hepatit-c smittade tools, trust me. Har flera ggr blivit av med mina egna pga att grisen tagit dom och fått gå och köpa använda efteråt.
Citera
2015-10-24, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baskilusken
Och när man väl får se heroinet, hur vet man att det är äkta och inte bara nåt fejkpulver? Det är kanske lite för mycket att begära om man också vill testa...

Man får ALDRIG se på varorna, majoriteten av gambianerna kan man faktiskt lita på. Dom nojjar sönder då och tror man är snut. Tyvärr är det så. Man kan oftast känna bara på utsidan av bollen om det är en äkta, är den bucklig - fejk och är den slät - äkta. Enligt min erfarenhet. Lycka till
Citera
2015-11-01, 17:01
Medlem
Hur ser det ut med benzo ?
Citera
2015-12-05, 20:41
Medlem
CoopColas avatar
Är det lätt att få tag på bra kola på plattan och vad kostar det ca? Är det gambianer som gäller där också eller? Har dom det i bollar? Vad kostar en boll?

Tusen frågor
Citera
2015-12-06, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Är det lätt att få tag på bra kola på plattan och vad kostar det ca? Är det gambianer som gäller där också eller? Har dom det i bollar? Vad kostar en boll?

Tusen frågor

köper du kola på plattan kan du lika gärna slänga pengarna så slipper du ha näsan full med alvedon etc

kola är värdelöst i sverige såvida du ej beställer på tex flugsvamp (darknet)

köp tjack istället av någon med nordisk härkomst om du vill bli påtänd
Citera
2015-12-16, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolek
Omöjligt. Gå på sprututbyte vid St Görans, ligger precis vid tuben. Dom har tystnadsplikt och enda gången dom blandar in en tredje part är om man har barn hemma. Dessutom är dom grymt trevliga och hjälper till med allt möjligt. Enda som finns på plattan är smutsiga hepatit-c smittade tools, trust me. Har flera ggr blivit av med mina egna pga att grisen tagit dom och fått gå och köpa använda efteråt.

Köpt använda? Då måste då ha mått rätt dåligt.. Hur tänkte du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in