2017-01-23, 21:37
Medlem
Tja! Jag brukade köpa sub (samt halvbra hasch, helt ok prisvärt h, dyr bens samt blåst givetvis.. senaste tiden) på plattan och då var de franska vanliga. Lätt att få nr till folk som man mötte smidigare. Hur är det nu? Senaste gångerna har jag letat/fått frågat har det varit svenska väldigt väldigt ofta. Hur många får de erfarna tag på från kliniken, fortf 24mg/dygn? Gissar att folk även köper för att beckna/hjälps åt.

Stämmer det att det e mindre import? Pallar ej köpa smått eller ofta helst..

Tacksam för update!
Citera
2017-01-24, 17:52
Medlem
Mitt på dagen kring lunch (tisdag) Fullt av klädda snutar, de hade en liten buss parkerad där uppe. Gick runt och stannade och kontrollerade massor av folk. Jag gick ut från tuben och snutarna gick runt utanför spärrarna först. Helt tomt utanför, gick mot bk men de få som såg ut att "jobba" sökte ej ögonkontakt. Såg ut på liknande sätt 20-30min senare. Bara vända hem, skulle hem o röka h så blev att jag spenderade mindre tid än planerat när bollarna kom på tal haha.. aja frisk o taggad imorn direkt
Citera
2017-01-24, 18:01
Medlem
Bertil85s avatar
Bästa är att mötas; ta nummer; sedan träffas någon annan stans då plattan är osäkert.
Citera
2017-01-25, 09:17
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Var där nu innan plugget med en vän. Rätt lungt, stod några suspekta typer i ring och pratade, löste 16mg sub för 500 från en skön svensk typ. Vanliga svenska från programmet. Drog upp 4mg var i snoken sen bar det iväg till plugget.
Edit: var 2 poliser med "poliskläder" sen säkert några civilare. Men är man lite full och kan föra sig bra och inte drar uppmärksamhet är def lungt, så fort du har drogerna i handen är det bara att dra till tuben direkt. Vet inte var jag vill komma men är hög och full och mår fan bra för första gången på veckor
Senast redigerad av MeLikeBenzo 2017-01-25 kl. 09:25.
Citera
2017-02-01, 22:14
Bannlyst
Finns väl bara sub där nu? Möjligtvis lite H, men inte i ngn större utsträckning.

Sub går o handla, resten blir mn blåst på.
Citera
2017-02-02, 05:58
Medlem
Relentless666s avatar
Hur tidigt brukar folk dyka upp här? Tror jag är en smula tidig.
Citera
2017-02-02, 19:55
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Hur tidigt brukar folk dyka upp här? Tror jag är en smula tidig.

Fann du något?
Citera
2017-02-04, 01:53
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Finns väl bara sub där nu? Möjligtvis lite H, men inte i ngn större utsträckning.

Sub är det mest av, det finns en del h, dålig eller standardkvalite. Finns folk som säljer cannabis, men då möts ni nog på en annan plats. På kvällarna finns det tjack och kola ibland, samma snubbar på säljer h säljer sedan kola på kvällarna. Kan finnas benso där, men då är det bara nån enstaka ask/karta/burk.
Citera
2017-02-04, 15:33
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Sub är det mest av, det finns en del h, dålig eller standardkvalite. Finns folk som säljer cannabis, men då möts ni nog på en annan plats. På kvällarna finns det tjack och kola ibland, samma snubbar på säljer h säljer sedan kola på kvällarna. Kan finnas benso där, men då är det bara nån enstaka ask/karta/burk.

Går det att köpa kola och tjack på dagarna? Dum fråga men ska man se så lite svennig ut som möjligt för att minska rånrisken?.. Typ ge nummer och be dem möta en bit bort.
Citera
2017-02-09, 14:29
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen

Möjligtvis lite h? Vart fan kommer du ifrån egentligen? Flödar heroin på plattan, flödar så de ba dammar om det. 4-5st negrer som står utanför BK varenda dag o säljer heroin. Bra kvalité, men ganska kass mängd per boll. Och nej, man blir inte blåst av dom.. Inte en chans. Sålänge du köper av negrerna.
Citera
2017-02-11, 21:02
Medlem
The-Overminds avatar
Hur ser det ut en lördagkväll?
Citera
2017-02-14, 06:38
Medlem
Hur långt är plattan från tågen som åker vidare? menar ut från stockholm då och inte eran tunnelbana? kommer få döda 5 timmar, vore det relativt riskfritt att knalla ner ditt sådär runt midnatt och fixa lite horse sen röka det i en cigg på någon toa? eller är plattan där tågen kommer?.

Har inte snuten span på dom negrarna som hänger vid bk konstant då?

Aldrig varit i stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in