Det är inte lätt.
Om du har bil så sov i den.
Dagtid kan det bli kallt att bara sitta still så du behöver gå mycket/aktivera dig för att hålla värmen.
Då kan du bli svettig och då det kallnar blir du väldigt kall då svetten blir som kallvatten mot kroppen.
Det blir liksom en ond cirkel.
Hade jag varit i den situationen nu hade jag nog försökt hitta en enslig sommarstuga/övergivet torp och flyttat in. Kanske har den öppen spis? Då kan du elda där.
I pappersinsamlingar i såna där tunnor utanför hyreshus kan du hitta tidningar och papper osv du kan ha som tändmaterial.
Se till att ha såg och yxa med dig. Ta med dig ved in som du låter ligga ganska nära elden så det får värme och har någon slags chans att tina. Att elda frusna stockar/träd är är svårt.
Tina vatten från snö/is i hinkar och tunnor inne i rummet du eldar i.
Du behöver koka vattnet för att döda bakterier osv. Du kan försöka sila vattnet eller låta det rinna genom några lager tyg eller dylikt. Försök hitta en rinnande bäck med klart vatten och ta det.
Stillastående vatten kan vara mycket dåligt.
Försök tänka praktiskt. Efter några dagar/en vecka blir det jobbigt om du inte har något praktiskt sätt att leva på.
På tal om maten, jag har försökt fiska min mat och det är inte lätt. Du får nog fiska konstant dygnet runt och kanske inte ens då få något napp beroende på var du är. Det kan bli så att du kommer gå hungrig längre perioder.
Konserver är bra. Mycket ris, pasta och dylikt basmat är bra att ha mängder av.
Se till att det inte blir fuktigt bara för då förstörs det.
Billigt stormkök från jula/biltema och t-röd. T-röd brinner ganska länge och ger bra med värme också.
Ombyte av kläder är viktigt. Håll fötterna varma. Fryser man om fötterna fryser man om resten av kroppen också är mycket vanligt.
Blev en jävla massa brainstorming, hoppas du kan använda något av det