Snälla du, "teknisk bevisning" är DNA, hårstrån, blod, fingeravtryck typ.
Vilken sorts teknisk bevisning tycker du man kan lägga fram i saken ca 70 år efter?
I auswitch har du stora rum fyllda med hår, som tyskarna hade tänkt använda, om man via DNA test kan se att allt detta hår är från främst judiska huvuden?
man har hittad massgravar, om man tar DNA från dessa? Kollar efter HCN. (blåsyra från Cyklon-B)
Man har aska från brända kroppar och man har ugnar, duschrum med gaslucka för cyklon-B DNA-analyser från dessa som bevisar att man brände människor? test efter HCN för att se att duscharna verkligen användes till att gasa ihjäl människor.
Vad hade övertygat dig?
Jasså du. var har du dessa?
skenrättegångar heter det. Och vet du jag skulle inte kalla Nürnberg för skenrättegång, tvärtom var man väldigt noga med att just inte köra nazitysklands typ av rättvisa.
Fakta är av alla de vittnen du tar fram så har du 100 gånger fler andra vittnen som säger motsatsen.
Och vilken berättelse bör då en domstol/ vi tro på tycker du?
Har du läst Speers memoarer? Gör det.
Tycker kanske snarare du ska bevisa att Tyskland INTE gick till anfall först. INTE deklarerade krig mot andra länder, INTE invaderade.
Sen tycker jag du ska bevisa att nazityskland stod för acceptans av andra folkslag som du påstår.
Och jag vill naturligtvis ha teknisk bevisning för detta.
Och var har du bevisen för denna "finansplutokrati" och var har du bevisen för att denna ev. "finansplutokrati" aktivt arbetade för att fälla Tyskland?
visst mod. kan gärna flytta över denna till nån lämplig tråd i nått brunt forum nånstans.
jag kan trippa in där och skriva lite.
Det går i vart fall lugnt konstatera att nazisterna skapade inte feminismen.
nazisternas syn på kvinnor var avelsmaskiner för nya små tappra soldater i bruna små skjortor som skulle offras för "folket".
Hilter lär ha sagt: Ett fruntimmer som blandar sig i politik är en styggelse"
han hade alltså inte gillat Merkel.