N3ss3s avatar

Moderatormeddelande

Postat av N3ss3 2015-10-12, 00:46
Medlem
Modar är relevant för Fallout, men nu får ni försöka glida tillbaka in på rätt ämne, det är lite väl mycket PC (master race?) mot konsol.

/mod
2015-10-12, 00:53
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesterJonas80
Ok då har du och jag helt skilda åsikter om vad Fallout är för sorts spel. Är du en sån som spelar Gta i soffan oxo?

Med det är väl kanske vad man började spela fps (eller liknande) spel på, började man på Ps/xbox så tycker man säkert det är med handkontroll spelet ska spelas och inte med mus och t-bord.

Dock håller jag med om att det finns spel som ska spelas i soffan.

Mjo har lite olika spel man föredrar på pc/ps3

CoD för mig ska lirar på soffan
Cs självklart dator (haft på xbox och de suger)
Gta consol

Mer tävlingsinriktade spel Moba, cs m.m lirar jag på dator.
CoD är tävlingsinriktat men inte på samma sätt, du går aldrig back om du förlorar om man säger så.
Citera
2015-10-12, 22:03
Medlem
Leukskeywalkahs avatar
Mods kommer väl till consols nu. Det kommer bli intressant att se hur bombarderande dom som skapar mods kommer bli med copyright strikes och allt shit. Det kommer gå åt helvete guys.
Citera
2015-10-13, 00:07
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leukskeywalkah
Mods kommer väl till consols nu. Det kommer bli intressant att se hur bombarderande dom som skapar mods kommer bli med copyright strikes och allt shit. Det kommer gå åt helvete guys.
Kommer inte alla mods att behöva godkännas av Bethesda först innan de blir tillgängliga?
Citera
2015-10-13, 02:29
Medlem
Leukskeywalkahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Kommer inte alla mods att behöva godkännas av Bethesda först innan de blir tillgängliga?

Nej nej, Microsoft sitter ju bara och skrattar åt det.
Citera
2015-10-13, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Som jag förstår det, ska moddarna överföras från PC till Bethesdas egen plattform, där de kommer silas genom ett grovt filter innan de görs tillgängliga för konsolägarna. Detta "grova filter" skall var rätt slappt, menar Todd Howard.

Det här verkar i alla fall vara målsättningen, medan realiteten givetvis lär bli en annan.
Citera
2015-10-13, 23:26
Medlem
Clayton80s avatar
Finns det några karaktärer från de tidigare spelen i Fallout-serien som ni hoppas dyker upp igen i Fallout 4?

Själv hoppas jag att vi får återse Mister Burke från Fallout 3. An absolute gem of a man.
Citera
2015-10-14, 19:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Finns det några karaktärer från de tidigare spelen i Fallout-serien som ni hoppas dyker upp igen i Fallout 4?

Själv hoppas jag att vi får återse Mister Burke från Fallout 3. An absolute gem of a man.

En självklar karaktär jag vill se och höra är Three Dog och hans radiokanal

Senast redigerad av Reggaeman 2015-10-14 kl. 20:00.
Citera
2015-10-14, 19:30
Medlem
Con-artists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
En självklar karaktär jag vill se och höra är Three Dog och hans radiokanal

För han har väl inte dött i något Fallout?
Citera
2015-10-14, 19:43
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Con-artist

Citera
2015-10-14, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80

The Chosen One från Fallout 2.

hade varit nice å springa på den man spelade i 2an.
Citera
2015-10-14, 22:07
Medlem
Scherbatskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Con-artist

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem