Citat:
Ursprungligen postat av
pepsi hax
Spel som Fallout och andra liknande spel är alltid bäst i soffan med en stor tv och simpel kontroll.
Smaksak, som allting annat. När jag ska nörda ner mig i ett spel som Fallout vill jag ha 60 silkeslena rutor, skarp grafik och den direkta responsen du får från en datormus. Blotta vetskapen om att Nexus-communitiet direkt kommer sätta igång att pilla med texturerna från dag ett, samt att Creation Kit introduceras i början av nästa år, är ju bara ytterligare någonting som gör Fallout (och Bethesdas andra titlar) helt överlägsna på PC. Det är mer av en upplevelse för min del; en upplevelse som totalt förtas om jag ska sitta två och halv meter ifrån en TV-apparat och styra med en handkontroll.
Citat:
Ursprungligen postat av
JalleKalleBalle
tycker fortfarande det ar lite synd att de inte jobbade hardare pa grafiken, ser ut som en lite finslipad version av fallout 3. tank om de haft star wars battlefrontgrafiken, ojavlar vad grymt det hade varit.
Där håller jag till viss del med dig. Jag har, och hade inte i fallet Fallout 3 heller, några problem med det grafiska även om det är en fröjd att spela ett spel som är visuellt slående. Tror Fallout 4 kommer gottgöra sina "undermåliga" grafiska delar, med en lite mer levande och dynamisk ljussättning och visuellt imponerande spelvärld. Moddar kommer efterhand och vi kommer uppleva spelet som helt annorlunda när det är vi som sitter bakom spakarna - det tror jag absolut.