Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-13, 20:02
  #1
Medlem
Stor-Franks avatar
Ni som har kört Cabaser (kabergolin) av den ena eller andra anledningen, vad har ni märkt för bieffekter?
Någon som fått vätska runt lungor? Något annat?
Listan på bieffekterna i fass är ju inte direkt roliga.
Doserna som kroppsbyggare använder är ju mycket lägre än vad som skrivs ut mot Parkinsons så förhoppningsvis slipper vi dom flesta?

Kabergolin har ju samma effekt som dopamin, kan man på något sett jämföra det med att ta amfetamin -som ju är dopaminfrisättande?

Vissa biverkningar är ju enbart psykiska, som att tex "få ett okontrollerbart behov av att köpa saker och spendera pengar"... Helt sjukt...

Att det boostar sexlusten har jag fattat men hjälper det mot deppigheten många upplever på deca?

Värt att lägga till i en deca-kur?

Alla erfarenheter uppskattas!!!
Mvh
Citera
2015-10-13, 23:16
  #2
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Ni som har kört Cabaser (kabergolin) av den ena eller andra anledningen, vad har ni märkt för bieffekter?
Någon som fått vätska runt lungor? Något annat?
Listan på bieffekterna i fass är ju inte direkt roliga.
Doserna som kroppsbyggare använder är ju mycket lägre än vad som skrivs ut mot Parkinsons så förhoppningsvis slipper vi dom flesta?

Kabergolin har ju samma effekt som dopamin, kan man på något sett jämföra det med att ta amfetamin -som ju är dopaminfrisättande?

Vissa biverkningar är ju enbart psykiska, som att tex "få ett okontrollerbart behov av att köpa saker och spendera pengar"... Helt sjukt...

Att det boostar sexlusten har jag fattat men hjälper det mot deppigheten många upplever på deca?

Värt att lägga till i en deca-kur?

Mvh

Jag spånar lite i friform, om det är lugnt.

Det fetstilta är ett exempel på maniskt eller hypomaniskt beteende. Vi snackar symptom som folk med bipolär syndrom upplever. Det är alltså en följd av fantastiskt välmående som slagit över, grandios självbild a'la seriefigurer, osv. Stephen Fry illustrerade det skitbra i en dokumentär om depression han presenterade för några år sedan.

Kan nog hjälpa på riktigt låg dos, men då tillfälligt. Definitivt ingenting man vill punda mängder av, typ idioterna inne på Drogakuten.

Hur ser det ut med fysiska beroendet?
__________________
Senast redigerad av Loafee 2015-10-13 kl. 23:20.
Citera
2015-10-14, 02:20
  #3
Medlem
Kabergolin är en äldre substans. Att föredra idag är Norprolac som är en Dopaminagonist, en agonist förstärker det man redan har, i detta fall så hämmar man eget upptag av använt dopamin så man låter det loopa runt mer innan resorbtion och därmed mer effekt. Norprolac hämmar också Prolaktin som är en riktig lust- och förmåga dödare på män och lustdödare på kvinnor och kan öka under steroider.

Jo, lusten ökar av dopaminagonister och till en del även välmåendet. Av mindre prolaktin kan man tjäna refraktärsperiod i sexakten, alltså att få till gång 2 med frun går med mindre tid imellan. Man mår illa i början och dosen bör startas låg. Jag körde 150 mg delat på 4 ggr/dygn med start 37,5.

Jag märkte inget av spel- eller köpmani alls. Kan nog normalisera om man kör 19 steroider.
Citera
2015-10-14, 07:45
  #4
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Jag spånar lite i friform, om det är lugnt.

Det fetstilta är ett exempel på maniskt eller hypomaniskt beteende. Vi snackar symptom som folk med bipolär syndrom upplever. Det är alltså en följd av fantastiskt välmående som slagit över, grandios självbild a'la seriefigurer, osv. Stephen Fry illustrerade det skitbra i en dokumentär om depression han presenterade för några år sedan.

Kan nog hjälpa på riktigt låg dos, men då tillfälligt. Definitivt ingenting man vill punda mängder av, typ idioterna inne på Drogakuten.

Hur ser det ut med fysiska beroendet?
Precis väldigt låg dos och kanske inte årslånga perioder...!
Och, ja, hur är det med fysiskberoende? Mycket man vill reda ut här?
Citera
2015-10-14, 07:59
  #5
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstret1
Kabergolin är en äldre substans. Att föredra idag är Norprolac som är en Dopaminagonist, en agonist förstärker det man redan har, i detta fall så hämmar man eget upptag av använt dopamin så man låter det loopa runt mer innan resorbtion och därmed mer effekt. Norprolac hämmar också Prolaktin som är en riktig lust- och förmåga dödare på män och lustdödare på kvinnor och kan öka under steroider.

Jo, lusten ökar av dopaminagonister och till en del även välmåendet. Av mindre prolaktin kan man tjäna refraktärsperiod i sexakten, alltså att få till gång 2 med frun går med mindre tid imellan. Man mår illa i början och dosen bör startas låg. Jag körde 150 mg delat på 4 ggr/dygn med start 37,5.

Jag märkte inget av spel- eller köpmani alls. Kan nog normalisera om man kör 19 steroider.
Jag har fått för mig att man mår bättre av kabergolin så att det var att föredra. Helt fel alltså?
Av vad jag läst på utlänska forum så brukar Norprolac ge upphov till illamående som du säger.
En del har spytt hejdlöst och gått över till kabergolin som då har funkat bättre... Dosrelaterat?

Många centralstimulerande droger fungerar ju genom hämma dopamin återupptagning...
Jag vill inte ta något som påminner om ett drogrus!

Är det mindre biverkningar med Norprolac än Kabergolin?

Anledningen till den här tråden är att jag provar ditt råd i en annan tråd och höjer nadro och drar ner testo till 250mg/ew.
På bekostnad av mitt välmående. Men det visste jag om.

Mvh
Citera
2015-10-14, 08:38
  #6
Medlem
Jaa ha då inte märkt av nått rus eller nått som kan liknas vid beroende, kört 0.25-0.5 eod-e3d dock på tren åh inte nandro man tänkt testa nandro i vinter !
Citera
2015-10-14, 09:19
  #7
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Jaa ha då inte märkt av nått rus eller nått som kan liknas vid beroende, kört 0.25-0.5 eod-e3d dock på tren åh inte nandro man tänkt testa nandro i vinter !
Kabergolin eller Norprolac? Vad har du märkt för positiva effekter? Några bieffekter?
Mvh
Citera
2015-10-14, 10:45
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Jag har fått för mig att man mår bättre av kabergolin så att det var att föredra. Helt fel alltså?
Av vad jag läst på utlänska forum så brukar Norprolac ge upphov till illamående som du säger.
En del har spytt hejdlöst och gått över till kabergolin som då har funkat bättre... Dosrelaterat?

Många centralstimulerande droger fungerar ju genom hämma dopamin återupptagning...
Jag vill inte ta något som påminner om ett drogrus!

Är det mindre biverkningar med Norprolac än Kabergolin?

Anledningen till den här tråden är att jag provar ditt råd i en annan tråd och höjer nadro och drar ner testo till 250mg/ew.
På bekostnad av mitt välmående. Men det visste jag om.

Mvh

Jag har inte provat kaber så det kan mycket väl vara så som du säger. Som de flesta potenta preparat så är det ofta en långsam dosökning som behövs för att undvika ev biverkningar. Jag började lågt och gick uppåt då kände jag inget särskilt. Men sedan om jag gjorde uppehåll och gick direkt på slutdos (150 mg) så kände jag illamående. Nu gissar jag, men tror inte att du når ett rus av preparat som dessa då dessa inte tömmer blåsorna på substansen som knark gör utan detta sker betydligt mer kontrollerat och att man använder substansen om och om igen. Jag märkte aldrig rus, möjligtvis ett snäpp välbehag men skulle också kunna bero på annat som androgener etc.

Jag tror att vilken som ger dig det du är ute efter och bara att prova. Desto mer du känt av det negativa av nandro så antagligen desto enklare att känna om rätt effekt uppstår.
Citera
2015-10-14, 11:24
  #9
Medlem
Vart köper man detta prep då?
Nån shop som säljer det eller är det handla själv utomlands som gäller?

Svårt att få på recept i Sverige?

Låter som ett bra komplement om man ska köra deca-kur

edit, om man skulle vilja kombinera det med ett antiöstrogen vilket prep skulle vara bäst att kombinera med nordprolac då?

av följande:

nolvadex,
armidex
letrozol
__________________
Senast redigerad av INSIDER19399 2015-10-14 kl. 11:29.
Citera
2015-10-14, 12:08
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Kabergolin eller Norprolac? Vad har du märkt för positiva effekter? Några bieffekter?
Mvh

Cabar kör ja, ha inte märkt mer än att ja blir kåt fortare igen efter ja bangat tjejen få man väl välja själv om de är positivt eller negativt, sen möjligen jämnare humör alltså att allt inte är super bra eller piss dåligt som de kan bli på tren men kan va inbillning oxå ! inga sides ha ja märkt av, försöker hålla de så lågt som möjligt....
Citera
2015-10-14, 12:44
  #11
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Vart köper man detta prep då?
Nån shop som säljer det eller är det handla själv utomlands som gäller?

Svårt att få på recept i Sverige?

Låter som ett bra komplement om man ska köra deca-kur

edit, om man skulle vilja kombinera det med ett antiöstrogen vilket prep skulle vara bäst att kombinera med nordprolac då?

av följande:

nolvadex,
armidex
letrozol
Finns några inrikesshoppar som tillhandahåller.
Skulle jag köra så skulle jag definitivt kombinera med arimidex.
Både kabergolin och norprolac gör att du slipper "prog-gyno" så adex borde räcka gott.
Citera
2015-10-14, 12:45
  #12
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Cabar kör ja, ha inte märkt mer än att ja blir kåt fortare igen efter ja bangat tjejen få man väl välja själv om de är positivt eller negativt, sen möjligen jämnare humör alltså att allt inte är super bra eller piss dåligt som de kan bli på tren men kan va inbillning oxå ! inga sides ha ja märkt av, försöker hålla de så lågt som möjligt....
Låter kanon. Tack för input!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback