2015-10-13, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ps3mafacka
Tk dyker upp lite här o där man minst anar, på nice spots! Vr tuffar på. Noterar även lite ny bombing i stan.. Ingen som utmärker sig än dock. Hnc har jag inte sett några pieces av på ett tag men fyllebombingen är igång iaf.
kul att höra... fan kan du inte nämna lite tags så vi kan diskutera
Citera
2015-10-13, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta
Citat:
Ursprungligen postat av horunge4life
Tycker ultrasgrupperna i Göteborg har börjat köra rätt mycket dom senaste månaderna för att vara just ultrasgrupper och inte crews. Ser en hel del GAIS tifo tags kring Redbergs, kålltorp, guldheden mfl. Öis ser man nästan bara på hisingen, vad jag har sett iaf. Blåvitt ser man inte lika mycket av längre utan nu tycks dom bara köra stickers.?
ser rätt mkt ifk, dock ser man ju mer gais (och då är det ofta en boa mse bredvid )

tycker öis/iö har pieaceat väldigt mycket för att vara ultrasgrupper också, säkert sett en tre-fyra målningar av dom utöver dem två på Magasin D, sjukt skumt att inget crew har målat dem spotsen innan eller är det bara jag som mmissar det helt?.

ser väldigt lite ifk faktistk, ser mest GAIS och öis på hisingen där jag spenderar mest av min tid förutom enstaka supras klotter men det kan ju såklart se anorlunda ut i andra delar av stan.
Citera
2015-10-13, 23:34
Medlem
fettjamenvissts avatar
Blåvitts fokus ligger på stickers, om ni inte missat det har ju olika grupper tapetserat hela stan. Gissar att ÖIS och GAIS har fokuserat på graff eftersom deras stickers åker ner på 2 röda, blåvitt är ju ändå största laget så många som drar ner deras stickers. Gais tifos klotter är ju ett skämt, katastrof nivå.. Öis levererar väl lite bättre.
Citera
2015-10-14, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Blåvitts fokus ligger på stickers, om ni inte missat det har ju olika grupper tapetserat hela stan. Gissar att ÖIS och GAIS har fokuserat på graff eftersom deras stickers åker ner på 2 röda, blåvitt är ju ändå största laget så många som drar ner deras stickers. Gais tifos klotter är ju ett skämt, katastrof nivå.. Öis levererar väl lite bättre.
Horunge4life nämnde att dom sysslar med stickers, så det är väl ingen som har förnekat det liksom.. Sen håller jag inte med om att gais klotter är ett skämt heller. Det är ju visserligen inte jättefint klotter, men å andra sidan är det inte ett crew heller. öis har börjat köra pieces vilket gais också börjar med förhoppningsvis.."kul att det körs"
Citera
2015-10-14, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EminentaElof
tycker öis/iö har pieaceat väldigt mycket för att vara ultrasgrupper också, säkert sett en tre-fyra målningar av dom utöver dem två på Magasin D, sjukt skumt att inget crew har målat dem spotsen innan eller är det bara jag som mmissar det helt?.

ser väldigt lite ifk faktistk, ser mest GAIS och öis på hisingen där jag spenderar mest av min tid förutom enstaka supras klotter men det kan ju såklart se anorlunda ut i andra delar av stan.
Brukar sitta målningar vid magasin D då och då. Innan (minns inte när, men för några år sen) så såg man en ny målning nästan varje vecka. Vet inte varför det inte körs där längre, då det verkar finnas gott om plats.
Citera
2015-10-14, 10:38
Bannlyst
Vad hände med "Cube" som körde för något år sedan, old school stuket. Det var fan hopp för scenen där.
Citera
2015-10-14, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeKush
Vad hände med "Cube" som körde för något år sedan, old school stuket. Det var fan hopp för scenen där.
Känns som att det inte var så längesen jag såg någon ny grej av snubben.
Citera
2015-10-14, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DuHarSneat
Känns som att det inte var så längesen jag såg någon ny grej av snubben.

Har inte sett något nytt på ett bra tag. Hade vart kul om han fortsatte i alla fall.
Citera
2015-10-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeKush
Har inte sett något nytt på ett bra tag. Hade vart kul om han fortsatte i alla fall.
Alltid kul när gamla rävar gör comeback
Citera
2015-10-15, 01:25
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst

Nja många i UG som kör mkt tags osv med. Måste ju bekämpa Gais toysen
Citera
2015-10-15, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Nja många i UG som kör mkt tags osv med. Måste ju bekämpa Gais toysen
Jaså? Mig veterligen har jag sett kanske MAX 10 UG/SG tags kring kålltorp som blivit kryssade inom nån dag. Vart kör UG någonstans? Har sett ett par SG tags på hisingen men inga UG.
Citera
2015-10-15, 01:59
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimjongill
Jaså? Mig veterligen har jag sett kanske MAX 10 UG/SG tags kring kålltorp som blivit kryssade inom nån dag. Vart kör UG någonstans? Har sett ett par SG tags på hisingen men inga UG.

Då letar du i fel delar av Kålltorp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in