Citat:
Ursprungligen postat av
happyjoy
Idag ramlade ett blindköp, L'Occitan pour homme, ner i brevlådan. Fantastisk doft måste jag säga! Har inte provat någon av L'Occitanes dofter tidigare men ser att det finns en Vetyver också. Någon som provat den?
Tyckte mycket om Eau des baux när jag testade den på papper. Har fortfarande inte haft chansen att testa den helt än. Tycker du om lite mer vaniljiga-dofter så skulle jag rekommendera!
Citat:
Ursprungligen postat av
juliai
Är det någon som vet om Escadas "Cherry in the air" finns att köpa någonstans? Har letat men finns inte någonstans

Escada brukar väl ha limited edition dofter? Testa att kolla på tradera/ebay. Kanske itne finns i en vanlig affär längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Etapic
Hejsan! Söker lite tips här. Jag gillar dofter i still av läderkaraktär, lite kryddig. T.ex. gillar jag Dior Homme Parfume och Prada Luna Rossa Extreme. Några tips på en dofter?
Håller med om tidigare rekommenderade Midnight in Paris. Har EDT som finns väldigt billigt online, och börjar uppskatta den mer nu under hösten. Inte min absoluta favvo, men är en ganska mysig och neutraul höstdoft! Vaniljläder, men inte så mycket mer (edt, EDP som LaCucaracha rekommenderade tror jag har slutat tillverkats?))