2015-10-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Kör mer arty.
De kör definitivt modden som visar vad som går sönder på kartan.
De enda diskutabla moddarna jag kör är received damage och turret direction. + ett gäng op tanks som B2, kv-220 och vk4502b. + guld ammo när det behövs.

Diskutabla? Om du menar motståndarnas turret dir. så är det en rätt fet jävla fördel. Ta bort skiten och lär dig spela på riktigt istället.
Citera
2015-10-09, 18:04
Medlem
Skelets avatar
Nästan likvärdigt med "spikes" i Quake
Citera
2015-10-10, 20:34
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se33
Diskutabla? Om du menar motståndarnas turret dir. så är det en rätt fet jävla fördel. Ta bort skiten och lär dig spela på riktigt istället.

LOL
Det är knappast en avgörande mod, du får samma information genom att zooma ut och kolla turret.
I princip alla mods ger dig information som du redan har, fast på ett snabbare sätt.
Tvivlar på att en dålig spelare har så stor nytta av de mods jag kör. Det finns inga mods som gör att dina skott penetrerar bättre, att du tar mindre skada eller att läsa kartan, och det är de viktigaste bitarna av spelet.
Citera
2015-10-10, 20:49
Medlem
"- There are only few vehicles planned to be implemented in next 5 years in WoT"

yeah right. WG kommer fortsättningsvis att pumpa ut premium vagnar...

"- Hungarian and Swiss tanks will only appear as German premiums"

...yes and...

"- It's possible the French heavy branch without autoloader will appear in 2016"

..aha?

"- It's possible to build an Israeli branch with a lot of clones (like the Chinese branch)"

"- In new Historical Battle mode, bots will play lowtier tanks"

Efterlängtat, mest för att jag är så förbannat trött på 15-0 med alla mongon från öst, turk, juggar whatever....
Citera
2015-10-12, 03:31
Medlem
Citat:
LOL
Det är knappast en avgörande mod, du får samma information genom att zooma ut och kolla turret.
I princip alla mods ger dig information som du redan har, fast på ett snabbare sätt.
Tvivlar på att en dålig spelare har så stor nytta av de mods jag kör. Det finns inga mods som gör att dina skott penetrerar bättre, att du tar mindre skada eller att läsa kartan, och det är de viktigaste bitarna av spelet.

Varför har du den då? För att det blir enklare va? Är inte det en fördel då? Förklara..

Warpack gör inte att man vinner jämt heller. Bara att man får jävligt feta fördelar.

Så en dålig spelare har bara lite fördel av modden? Då är den okej eller? Är du en dålig spelare?

Jag vet inte riktigt vad din mod gör men jag antar att du har en linje på kartan på alla spottade motståndare som visar deras kanons riktning?

Själv kör jag QB's modpack. För att det ger mig fördelar som spotting range och render range på kartan. linje där jag tittar. Lysen på spottade tanks i listan.. Hitlog. Recieved hits. Allting hjälper mig och ger mig fördelar emot om jag inte haft det i många situationer. Därför kör jag med hans modpack och endast därför. Är det inte samma sak för dig? Det är inget att skämmas för. Jag menar inte att du gör fel som har modden utan vill bara belysa hur fel det är med mods i allmänhet. Särskilt när det inte finns några gränser för vad som är tillåtet..
Citera
2015-10-12, 05:06
Medlem
xyklopfs avatar
11/10/2015 Q&A
Here it is:

- WT E-100 will be replaced by a Waffentrager with 150mm L/63 gun, without autoloader.

09/10/2015 Q&A
Here it is:

- Free FV4202? "More info later."

På östfronten inget nytt med andra ord tyvärr. Känns som WG planerar vad de ska göra när WoT är dött, och det känns mer och mer som det ligger nära. Nu vill de bara mjölka ur det sista de kan.
Citera
2015-10-12, 05:31
Medlem
Citat:
http://bustandreporthackers.my-free.website/

Om ni inte är med på listan, så försöker ni inte tillräckligt mycket.
Jag är med för NA, men uppenbarligen krävs det bara att vara en bra spelare eller att spela arty.
Det finns ingen verifiering för att hamna där, så jag tar det som ett bevis på att någon har trott att jag hackat spelet.
kul lista.. hela laguppställningen för vissa top-klaner [RDDT] är ingen jag har hört talas om men de fanns med oroväckande många namn både i WOT och WoWS, riktiga höjdare

detta har väl varit känt ett bra tag, under över ett år har vi kört med ett totalförbud att köra ner saker i CW.. blir lite tricky men vi förutsatte alltid att folk hade den modden.

Jag gjorde en tråkig upptäckt dock, jag har nog slutat spela spelet, loggade in i går, inge premium, det har nog aldrig hänt innan, körde några matcher, kände inget sug, loggade av. Svenska tanks skulle nog få mig tillbax en stund iallafall.. men enligt sista inläggen här så verkar det hopplöst på den fronten oxå.

det blev nästan 5 år alltså... wow lyckade jag klämma 6 år ur. och jag har inget att ersätta det med än.

ska man börja träna eller nått sånt nu?
Citera
2015-10-12, 09:24
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
ska man börja träna eller nått sånt nu?
Käka ostbågar och runka hela dagen

Citat:
Warpack gör inte att man vinner jämt heller. Bara att man får jävligt feta fördelar.
Att jämföra warpack med legala mods är som att jämföra äpplen med babianer.

Citat:
Särskilt när det inte finns några gränser för vad som är tillåtet..
Det finns flera regler för mods vilket gör bla warpack totalförbjudet.
Citera
2015-10-12, 09:35
Medlem
Transistors avatar
Tjena, precis testat på det här lite mot bots och känner att det kan vara ett vettigt tidsfördriv. Dock har jag inte kommit underfund med hur man ska köra, vilka tanks som är vad (symbolerna ang. Vilka som är artilleri, scout osv). Är det någon som kan ge lite nybörjartips överlag så man har lite koll när man går online.

Vilken gren är vettig att börja på? Ska man gå valfritt eller finns det någon som är lite lättare att börja med?
Citera
2015-10-12, 12:21
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transistor
Är det någon som kan ge lite nybörjartips överlag så man har lite koll när man går online.

Vilken gren är vettig att börja på? Ska man gå valfritt eller finns det någon som är lite lättare att börja med?

KV-1 sovjetisk tier 5 heavy är det som brukar rekomenderas som en bra nybörjartank. Lär man sig att vinkla tanken och har lite koll på minikartan så är det en av de lättare tanksen i spelet och bära en match med när man är topp-tier.

Var inte rädd för att hoppa in och börja spela, det finns så många dåliga spelare lägre tiers så en till gör ingen skillnad

Gör minikartan större än vad den är från början!
Håll koll på vad som händer på minikartan.

När det gäller tanks så kan du fortsätta från KV-1 mot IS-7. Sovjetiska mediumlinjen mot t-54 -> obj 140, t-62a är mycket bra. Amerikanska heavy linjen är också ett säkert kort. Testa lite olika och se vad du tycker är kul.
Citera
2015-10-12, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Att jämföra warpack med legala mods är som att jämföra äpplen med babianer.

Det finns flera regler för mods vilket gör bla warpack totalförbjudet.

Tala då om för mig vad som är tillåtet och inte på EU servrarna..?

WGEU supporten vägrar yttra sig så hur du kan veta är för mig ett stort mysterium. Det enda dom säger är att man skall bedöma själv och att allt som ger en fördel in-game inte bör användas eftersom man kan bli bannad.
Citera
2015-10-12, 14:42
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
WGEU supporten vägrar yttra sig så hur du kan veta är för mig ett stort mysterium. Det enda dom säger är att man skall bedöma själv och att allt som ger en fördel in-game inte bör användas eftersom man kan bli bannad.
Därför att wg gick ut för ett bra tag sen med riktlinjer om vad som gällde, sök i tråden länkar finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in