2015-10-11, 06:44
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phyzicsftw
Har läst på lite mer angående arimidex osv och utifrån det jag läst + det ni har skrivit så lutar det åt att jag kommer börja köra arimidex om jag får minsta lilla känning
Eventuellt köra det 2 gånger i veckan som någon nämnde tidigare pga den långa halveringstiden (40-50 timmar enligt fass).
Får se vad jag bestämmer mig för när kuren ska börja.

Stort tack för alla tips!

Du behöver inte bajsa ner dig för minsta lilla känning. Ibland rycker det till i pattarna och det är inget farligt. Får du riktiga gynokänningar lär du bli varse om det. Kör helst utan AI till att börja med. Arimidex har dessutom en rebound-effekt, så det gäller att gå av det på rätt sätt. Aromasin är ett bättre alternativ.

/ Leif
Citera
2015-10-11, 10:57
Medlem
jag skrev en fråga tidigare i forumet med mod flyttade den, så Jag testar här istället.

Hur som helst, har funderat mycket och försökt läsa mig till svar angående en fråga jag finner intressant å tänkte om någon kunnig kunde tillföra något. frågan är då hur långt kan man egentligen komma med endast roider, testo, deca, tren osv allt mellan 500mg till 1,5g?

Proffsen använder ju sig av roids på flera gram samt peptider, hgh, slin, synthol å gud vet allt för att kunna bli så stora som dom är. Men om man bara väljer att använda sig av testo deca på 1g till exempel, kan man fortfarande komma upp i 100 hårda kg och se riktigt stor och grov ut? (förutsatt att man sköter kost och träning till 100%)

Vet att det är en ganska bred fråga då gener osv spelar stor roll, men tänker rent generellt, kan man klara sig utan hgh, slin å allt vad det är å ändå bli grov nog att stå på scen?
mvh
Citera
2015-10-11, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeszz
jag skrev en fråga tidigare i forumet med mod flyttade den, så Jag testar här istället.

Hur som helst, har funderat mycket och försökt läsa mig till svar angående en fråga jag finner intressant å tänkte om någon kunnig kunde tillföra något. frågan är då hur långt kan man egentligen komma med endast roider, testo, deca, tren osv allt mellan 500mg till 1,5g?

Proffsen använder ju sig av roids på flera gram samt peptider, hgh, slin, synthol å gud vet allt för att kunna bli så stora som dom är. Men om man bara väljer att använda sig av testo deca på 1g till exempel, kan man fortfarande komma upp i 100 hårda kg och se riktigt stor och grov ut? (förutsatt att man sköter kost och träning till 100%)

Vet att det är en ganska bred fråga då gener osv spelar stor roll, men tänker rent generellt, kan man klara sig utan hgh, slin å allt vad det är å ändå bli grov nog att stå på scen?
mvh

För de första vilken längd?
Citera
2015-10-11, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
För de första vilken längd?
Tänker bara väldigt generellt just nu. För att komma upp i en tävlandes fysik, och kanske även vinna nån amatör tävling exempelvis, är hgh, slin peptider osv ett måste, eller kan endast prepp vara tillräckligt? Dom tävlande idag/förr har alla använt sig av hgh slin osv eller finns det dom som klarat sig utan?
Senast redigerad av yeszz 2015-10-11 kl. 14:17.
Citera
2015-10-11, 14:19
Avslutad
Citat:
Tänker bara väldigt generellt just nu. För att komma upp i en tävlandes fysik, och kanske även vinna nån amatör tävling exempelvis, är hgh, slin peptider osv ett måste, eller kan endast prepp vara tillräckligt? Dom tävlande idag/förr har alla använt sig av hgh slin osv eller finns det dom som klarat sig utan?

Beror helt och hållet på vilken klass du ska satsa på. Dvärgarna i klass -70 behöver inte lika mycket som 90-100+
Citera
2015-10-11, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Beror helt och hållet på vilken klass du ska satsa på. Dvärgarna i klass -70 behöver inte lika mycket som 90-100+
jo precis, ne nu tänker jag väl mer åt 90-100 kg hållet nånstans.
Citera
2015-10-11, 14:33
Avslutad
Citat:
jo precis, ne nu tänker jag väl mer åt 90-100 kg hållet nånstans.

Då får du vara beredd på stor plånbok och klippkort på vårdcentralen.
Citera
2015-10-11, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Då får du vara beredd på stor plånbok och klippkort på vårdcentralen.

Jag äter 40mg dbol 0.5mg adex eod och började med nolva för tre dagar sen, 20mg ed (för att minska risken av gyno utveckling.)

Jag undrar om jag kan ta bort adexen nu och låta nolvan bara vara kvar, alltså undrar om nolvan har hunnit nå sitt steady state nu med dess långa halveringstid och så om det är säkert att plocka bort adexen utan att riskera att gynon kommer fram direkt?

För misstänker att adexen fuckar med min aptit och sexlust..

mvh
Citera
2015-10-11, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Jag äter 40mg dbol 0.5mg adex eod och började med nolva för tre dagar sen, 20mg ed (för att minska risken av gyno utveckling.)

Jag undrar om jag kan ta bort adexen nu och låta nolvan bara vara kvar, alltså undrar om nolvan har hunnit nå sitt steady state nu med dess långa halveringstid och så om det är säkert att plocka bort adexen utan att riskera att gynon kommer fram direkt?

mvh

Du misstänker adexen fuckar sexlusten? Isf har du högt/lågt östro inte adexs fel, höj lr sänk dosen... ha du fått gyno iom att du börjat med nolva?
Citera
2015-10-11, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Du misstänker adexen fuckar sexlusten? Isf har du högt/lågt östro inte adexs fel, höj lr sänk dosen... ha du fått gyno iom att du börjat med nolva?

Jag vet inte om jag har högt eller lågt östro, tycker lederna är bra, ingen större bloat och sådär...
Körde en dbol kur förut om slutade med mild gyno, därför jag kör nolva nu under kuren!

mvh
Citera
2015-10-11, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs

mvh

Kan vara båda som ställer till det. Sänk adex till 0.25 eod/e3d och nolvan till 10mg ed.
Citera
2015-10-11, 19:48
Medlem
Tänkte köra kur nr två med Susta och NPP. Min första var Testo E 250 e4d i 12 veckor.

Kurförslag
V 1-10 Susta 100mg eod (350mg ew)
V1-7 NPP 100mg eod (350mg ew)

Är kuren i kortaste laget, tänker på NPP:n. Hur är det med ration mellan Susta och NPP? Borde jag köra högre Susta?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in