2016-03-11, 21:00
Medlem
Skallpan3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowplacelikehome
Intressant, på väg och gymma. Återkommer med svar.

Om du inte fixar grejen med sprutor så är nog inte AAS din grej.
Din kropp, du väljer själv, men du kommer inte få ut något märkvärdigt av enbart orala tyvärr, det kommer du själv märka av med tiden.
Men njut av styrkan iallafall, den är fin på oxar.
Citera
2016-03-12, 12:35
Medlem
tj.s avatar
Nu har jag vart inne och rensat tråden fem-sex gånger det senaste dygnet. Håll er till topic och lägg ner penismäteriet. Sånt kan ni hålla på med i omklädningsrummet på mellanstadidejympan.
/Mod
Citera
2016-03-12, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jag tycker det är för mycket kukmätning och för lite snack med fakta eller upplevelser, dvs tester. Hur länge låg du på vilken dos oxar och hur långt efter trenkuren? Var tren oralt? Angående andriol så läste jag något intressant angående det där. Oralt testosteron måste tas i mycket höga doser för att kunna motsvara en liten mängd injicerbart. Jag testade Undestor en gång, och fick inga bra resultat. Tror dosen var 160mg ed och jag fick betydligt mindre resultat än vad jag fick av en susta i veckan. Nej, injekt är vägen att gå om man ska bli grov utan alltför mycket biverkningar.

Från T nation:
Ever wonder why you can't just drink T down instead of shooting it into a butt cheek? Contrary to popular belief, you can actually drink most injectable steroids. Testosterone is absorbed pretty well from the gut, but the liver grabs a hold of the stuff, metabolizes it, and inactivates it before it gets to the target organs. This phenomenon is known as the "first pass effect."

Only when the dosage exceeds 200 mg — which is about 30 times the amount produced daily in normal, healthy man — is the liver outgunned. Of course, if you were suffering from total testicular shutdown, you'd have to suck down 400-600 mg a day to see any positive effects. That, of course, aside from causing some potential health problems, would force you to hock your Beemer.

Läs mer: https://www.t-nation.com/steroids/testosterone-replacement

Obs!! Har ingen aning om undestor och andriol är alkalyserade eller något annat för att påverka upptaget. Fick ändå inte bra effekt av det, och det var utskrivet på svenskt apotek.
Körde tren oralt i 20 dagar. Blev mongostark. Demoniska biverkningar, klev av. Gick på 50 oxar direkt. Andra veckan 75. Biverkningar hög b.t. annars en dans på rosor jämfört med tren. Nu 20 oxar kvar ett år senare.
Citera
2016-03-12, 17:05
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrtec
Nu får du ta och lugna ner dig lite grabben.

Det finns en anledning till varför tråden heter nybörjarfrågor. Här besvaras alla möjliga frågor inom AAS, oavsett hur ogenomtänkta, löjliga eller roliga frågorna verkar så får dem oftast ett välförklarat svar ändå för att vi alla här sitter i samma båt och försöker hjälpa varandra så gott vi kan.
Det finns ingen som kan allt här, och ingen som påstår det heller. En del av oss här sitter med mer kunskaper än andra, och dessa som just har mer kunskaper har försökt hjälpa dig med din fråga så gott som de kan, även efter dina dryga svar tillbaka.

Du har rätt att ha fel i denna tråd, det är inte meningen att du som ställer frågan ska veta allt till prick. Men när du väl har fått ett svar från någon här som tagit sig tid att förklara för dig hur det väl ligger till så ska man kunna uppskatta informationen man har fått, tacka för sig och sedan forska vidare. Vi har alla varit nybörjare. Vi har alla ställt dumma och roliga frågor. Men de flesta av oss här har inte varit respektlösa mot dem som försökt hjälpa oss.

Så istället för att fortsätta denna meningslösa diskussionen som inte har något med denna tråd att göra så kan du väl börja tänka igenom det du skriver och låta alla hjälpas åt? Du hade nog kommit längre på det.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Bra skrivet//
Citera
2016-03-12, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrtec
Nu får du ta och lugna ner dig lite grabben.

Det finns en anledning till varför tråden heter nybörjarfrågor. Här besvaras alla möjliga frågor inom AAS, oavsett hur ogenomtänkta, löjliga eller roliga frågorna verkar så får dem oftast ett välförklarat svar ändå för att vi alla här sitter i samma båt och försöker hjälpa varandra så gott vi kan.
Det finns ingen som kan allt här, och ingen som påstår det heller. En del av oss här sitter med mer kunskaper än andra, och dessa som just har mer kunskaper har försökt hjälpa dig med din fråga så gott som de kan, även efter dina dryga svar tillbaka.

Du har rätt att ha fel i denna tråd, det är inte meningen att du som ställer frågan ska veta allt till prick. Men när du väl har fått ett svar från någon här som tagit sig tid att förklara för dig hur det väl ligger till så ska man kunna uppskatta informationen man har fått, tacka för sig och sedan forska vidare. Vi har alla varit nybörjare. Vi har alla ställt dumma och roliga frågor. Men de flesta av oss här har inte varit respektlösa mot dem som försökt hjälpa oss.

Så istället för att fortsätta denna meningslösa diskussionen som inte har något med denna tråd att göra så kan du väl börja tänka igenom det du skriver och låta alla hjälpas åt? Du hade nog kommit längre på det.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Grabben, jag bryr mig inte ett skit om vad du säger..läste 2 meningar och förstod att det var bara meningslöst babbel. En sammanfattning är väl att su menar att alla i denna tråd är okunniga inom ämnet? En samling noobs som hjälper noobs? Blir man puckad av AAS?
Citera
2016-03-12, 18:35
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowplacelikehome
Grabben, jag bryr mig inte ett skit om vad du säger..läste 2 meningar och förstod att det var bara meningslöst babbel. En sammanfattning är väl att su menar att alla i denna tråd är okunniga inom ämnet? En samling noobs som hjälper noobs? Blir man puckad av AAS?

Återigen grabben, du kommer inte någonstans med den attityden. Jag är faktiskt den sista personen här som du kan dra ner till din nivå, mig skrämmer du inte bort
Men för att hålla oss till ditt inlägg, om du tar och läser om det jag skrev tidigare så ser du att det inte var vad jag skrev. Har även highlightat det för att du ska kunna se det lättare.

Du får lägga ner den attityden och visa att du har lite vett kvar så vi kan diskutera något vettigt om AAS istället för att fortsätta denna löjliga konversationen som varken du, jag eller någon annan här inne tjänar något på.

Citera
2016-03-13, 13:43
Medlem
Om man vill utvidga sina kunskaper lite bortom f12, vilka är de bästa forumen enligt er?
Antar att man får söka sig till engelska brädor, men tycker det är svårhittat.
Citera
2016-03-13, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Farbrorn kan sluta lägga häftiga one-liners. Jag väger ~105kg med rätt så okej form, och då har jag inte använt AAS på över ett år.
Att träna utan AAS är som att jobba utan lön.
Citera
2016-03-13, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NemoX
Om man vill utvidga sina kunskaper lite bortom f12, vilka är de bästa forumen enligt er?
Bodymass.
Citera
2016-03-13, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NemoX

Vill du ha mycket fakta och lite broscience så ska du hänga på

https://thinksteroids.com/community/forums/steroid-forum.8/

Där finns det läkare som svarar och publicerar studier osv osv så man får mycket kött på benen.
Citera
2016-03-13, 17:24
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruisingdown
Att träna utan AAS är som att jobba utan lön.

Värdelöst inlägg. Att ha behov av AAS för att ens gå till gymmet är ett handikapp. Att behålla resultat utan AAS är att ha kontroll och framgång på kvitto.
Citera
2016-03-13, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Värdelöst inlägg. Att ha behov av AAS för att ens gå till gymmet är ett handikapp. Att behålla resultat utan AAS är att ha kontroll och framgång på kvitto.

Tyvärr finns det bola torskar som inte klarar av att träna rent när dom en gång kliver av, slutar dom träna med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in