LOL! Inte ett enda begrepp kan du använda rätt! "Utmärker sig"? "Tillstånd"? Menar du aggregationstillstånd? En enskild partikels tillstånd kan bara beskrivas av dess omgivning och i detta fall är det enbart gasfas eller aerosol som kan komma på tal. Alltså gäller de lagar som styr partiklar i gasfas och aerosoler.
Vill du sluta vara så jävla arrogant? Det är helt uppenbart att du aldrig öppnat en fysikbok, än mindre begriper någon om någonting!
Kan du åtminstone visa för oss andra att du har minsta hum om saken? Vad tycker du själv är rimligt? Tycker du det är rimligt att du 1) ser vad du tror är en chemtrail och 2) partiklarna i sagda strimma diffuserar omedelbart ner till dig så du kan må dåligt?
Ser du inte möjligtvis något motsägelsefullt i detta? Det du ser på himlen ser du ju på avstånd. Av detta följer, ovedersägligt, att du antingen ser en vanlig kondensationsstrimma (alldeles oavsett om det också är en chemtrail eller inte) eller så ser du strimman omedelbart diffusera ut över hela loben från planet ner till dig (oavsett hur många fysikaliska lagar du vill bryta). Du kan inte ha båda!
Jag menar vad jag skriver. Du är ett puncho. Du vet, du är sådär diffust korkad, hal och trög.
Vill du sluta vara så jävla arrogant? Det är helt uppenbart att du aldrig öppnat en fysikbok, än mindre begriper någon om någonting!
Citat:
Rättare sagt: du kan inte gå in på det, eftersom du inte behärskar det.
Citat:
Stön! Redogör för den modell du anser reglerar partiklar i/från en "chemtrail". Förstår du inte frågan?Kan du åtminstone visa för oss andra att du har minsta hum om saken? Vad tycker du själv är rimligt? Tycker du det är rimligt att du 1) ser vad du tror är en chemtrail och 2) partiklarna i sagda strimma diffuserar omedelbart ner till dig så du kan må dåligt?
Ser du inte möjligtvis något motsägelsefullt i detta? Det du ser på himlen ser du ju på avstånd. Av detta följer, ovedersägligt, att du antingen ser en vanlig kondensationsstrimma (alldeles oavsett om det också är en chemtrail eller inte) eller så ser du strimman omedelbart diffusera ut över hela loben från planet ner till dig (oavsett hur många fysikaliska lagar du vill bryta). Du kan inte ha båda!
Jag menar vad jag skriver. Du är ett puncho. Du vet, du är sådär diffust korkad, hal och trög.