2015-10-03, 11:54
Citat:
Ursprungligen postat av Traesloejd
Nej men du har nog helt rätt. Karln är väldigt späd och nätt, han skulle nog till och med ha avlidit av all sperma. Sen också om det skulle ha inträffat skulle alla från SOS alarm och Karolinska kontaktat Aftonbladet samma natt.

Såg någon löpsedel om att Bard försörjt sig som gatuprostituerad, vad var hans arvode?

Jag undrar vad för sorts droger han använder nu för tiden?

Ja. Glöm heller inte hans späda psyke. Han skulle mått väldigt dåligt om all denna sperma in(träffat). Bard är politiskt inkorrekt framförallt, inte på jakt efter flera liter sperma. Man glömmer lätt det.
Citera
2015-10-03, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Ja. Glöm heller inte hans späda psyke. Han skulle mått väldigt dåligt om all denna sperma in(träffat). Bard är politiskt inkorrekt framförallt, inte på jakt efter flera liter sperma. Man glömmer lätt det.
Ja det är ju sant. Men varför låter svt en sådan man vara på tv, det skall väl vara ett familje program, Idol. Han är ju uppenbart påverkad, ser ut som djävulen själv med blodsprängda ögon från allt knark och häver ur perversioner som allt har underliggande homosexuella meningar. Nu är ju mina barn vuxna, men fan i helvetet. Dom skulle aldrig fått höra eller se Idol med hans medverkan. Hela landet har gått käpprakt åt helvete med dårar som Bard ska visa gott föredöme.
Citera
2015-10-03, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
En kompis som tydligen är "in the know" säger att Bard finansierar ett knarkforum med inriktning psykedeliska droger. Kommer inte ihåg vilket nick han skulle ha där men det var efter någon karaktär i en bok av Bulgakov eller liknande.

Om detta stämmer så får man väl ändå säga att han är konsekvent med vad han tycker är viktigt.

Det måste väl vara magiska molekyler då? Idag finns det väl inget annat?
Citera
2015-10-04, 14:00
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Det måste väl vara magiska molekyler då? Idag finns det väl inget annat?
Magiska molekyler var det ja.
Citera
2015-10-09, 07:04
Medlem
ArneIIIs avatar
Skönt för Bard om han nu fått så mycket kuk och sperma han velat. För inte var han väl tvingad?

Gillar Bard. Han är rak, ärlig och respekterar individens frihet och ogillar moralism och dogmer.
Det behövs fler Bards i Sverige.
Citera
2015-10-10, 12:34
Bannlyst
Bard hade lunch S.D toppen Linus,
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle21558419.ab
Är korvryttare vanligt bland s.d?
Citera
2015-10-10, 12:40
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traesloejd
Bard hade lunch S.D toppen Linus,
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle21558419.ab
Är korvryttare vanligt bland s.d?

Jag såg det. Tycker han stod upp bra mot Aftonbladet som försökte "sätta dit honom", och Bard påpekade det absurda i att två vänner inte kan ta en lunch tillsammans utan att det spekuleras i huruvida Bard är rasse eller inte.
Citera
2015-10-10, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Jag såg det. Tycker han stod upp bra mot Aftonbladet som försökte "sätta dit honom", och Bard påpekade det absurda i att två vänner inte kan ta en lunch tillsammans utan att det spekuleras i huruvida Bard är rasse eller inte.
Jo det är sant, journalister är skenheliga vidriga marxist avskum som tjänar deras leverne på andras olycka.
Men Bard är väl ingen rasse precis, han skulle åkt på det första tåget till Treblinka om Hitler fått bestämma.
Citera
2015-10-10, 19:07
Medlem
William Hainess avatar
Givetvis är Bard en rasist.

Det finns trots allt en anledning varför La Camilla slängdes ut ur Army of Lovers!
Citera
2015-10-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Det finns trots allt en anledning varför La Camilla slängdes ut ur Army of Lovers!
Man måste väl få tycka illa om folk..oavsätt hudfärg...
Jag hatar araber,judar och negrer det finns till och med en del svenskar jag hatar...
Jag skiter i hudfärg och sexuell läggning...Bögjävlar.....
Citera
2015-10-10, 19:26
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Han har argumenterat flitigt mot rasism, så nej. Han hatade Camilla av en okänd anledning. Så mycket att han för några år sedan knivhögg en docka som föreställde henne, i ett av sina liveframträdanden. Han är en jävla galning.

Jag tror att droppen gick när Camilla misslyckades med playbacken i Melodifestivalen. Han var rasande, och skrev i princip att hon hade något fel i skallen. Sen kom Dominica (och hon misslyckades också med playbacken, hon är dock kvar).
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2015-10-10 kl. 19:31.
Citera
2015-10-10, 19:32
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Han har argumenterat flitigt mot rasism, så nej. Han hatade Camilla av en okänd anledning. Så mycket att han för några år sedan knivhögg en docka som föreställde henne, i ett av sina liveframträdanden. Han är en jävla galning.

Hans antirasism är bara en fasad!

Han hatar La Camilla för att hon har en vacker hudfärg! Jag hoppas Bard ställs till svar för hans hatiska inställning mot La Camilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in