2015-10-06, 22:08
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Han är inte på Barcelona-nivå ännu, men visst, ger man honom utrymme att utvecklas så kan det säkert bli en succé. Problemet blir väl att han lär kosta £40+ miljoner, och för de pengarna tar jag hellre Koke eller någon liknande. Han har ännu inte lyckats prestera konsekvent i ligan, på många sätt en ojämn spelare.

Så länge han inte tar Halilovics eller Suarez(Denis) plats i laget i framtiden.

Min uppfattning är att han är tillräckligt bra, möjligen lite för ojämn men han är bra. Många gånger den enda som får saker att hända när jag kollar på Liverpool matcher. Kostar han runt 25m så är jag för, lätt.
Citera
2015-10-07, 15:26
Medlem
kinky_Ms avatar
Hade RM behållit Ancelotti hade de vunnit ligan. Nu är det osäkert. Det verkar redan vara osämja i laget.
Citera
2015-10-08, 19:49
Bannlyst
Det rapporterades om att anklagelserna mot Messi hade lagts ner, men nu idag kommer det uppgifter om att även Messi kommer att åtalas tillsammans med sin pappa. http://www.goal.com/en/news/722/la-liga/2015/10/08/16130642/messi-to-face-trial-for-tax-fraud?ICID=HP_HN_HP_RI_1_3

Hur hög är sannolikheten att Messi döms, och blir det isåfall fängelse? Om det nu kommer fram att han har skattefifflat så lär det väl bli fängelse och ett slut på hans karriär? Skrivs ingenting om det här och tidningarna är knäpptysta.
Citera
2015-10-08, 20:58
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filous
Det rapporterades om att anklagelserna mot Messi hade lagts ner, men nu idag kommer det uppgifter om att även Messi kommer att åtalas tillsammans med sin pappa. http://www.goal.com/en/news/722/la-liga/2015/10/08/16130642/messi-to-face-trial-for-tax-fraud?ICID=HP_HN_HP_RI_1_3

Hur hög är sannolikheten att Messi döms, och blir det isåfall fängelse? Om det nu kommer fram att han har skattefifflat så lär det väl bli fängelse och ett slut på hans karriär? Skrivs ingenting om det här och tidningarna är knäpptysta.

Inget kommer hända med Messi, vore ju en jävla vändning i karriären dock haha.
Citera
2015-10-08, 21:10
Medlem
Tja , är Messis följe tydligt att skylla här, dock.

Vad som är märkligt är att "head of state's attorney" som fortfarande vill åtala trots åklagaren fria är gammal director åt Florentino's Real Madrid. Motiv?

Skada Messis image.
Citera
2015-10-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmywiththeak47
Tja , är Messis följe tydligt att skylla här, dock.

Vad som är märkligt är att "head of state's attorney" som fortfarande vill åtala trots åklagaren fria är gammal director åt Florentino's Real Madrid. Motiv?

Skada Messis image.
Älskar verkligen dessa konspirationsteorier Visst var det också Real Madrid som tvingade Messi att underlåta att betala skatt?

Vi får helt enkelt se utgången av fallet.
Citera
2015-10-10, 00:53
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
The coaches have told Mathieu that he will have to leave if he doesn't improve. They want him to be more focused during the games. [sport]

Haha, hoppas det stämmer.
Citera
2015-10-10, 13:25
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Haha, hoppas det stämmer.

Ja, undrar vad fan som har hänt med honom, han var ju bra och stabil förra säsongen. Vermaelen är tillbaka snart, så vi lär ändå inte få se Mathieu spela på ett tag förutom möjligen några få minuter.

Läste även att Barcelona kikar lite på Reus, helvete vilka våta drömmar som uppstår En av spelarna jag verkligen, verkligen, verkligen skulle vilja se i Barcelona.
Citera
2015-10-10, 14:16
Medlem
Sodomizer-s avatar
Jag skulle vilja se Lewandowski i Barca, istället för Suarez. Vad skulle Reus ha för roll? Ersättare för Neymar?
Citera
2015-10-10, 15:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Ja, undrar vad fan som har hänt med honom, han var ju bra och stabil förra säsongen. Vermaelen är tillbaka snart, så vi lär ändå inte få se Mathieu spela på ett tag förutom möjligen några få minuter.

Läste även att Barcelona kikar lite på Reus, helvete vilka våta drömmar som uppstår En av spelarna jag verkligen, verkligen, verkligen skulle vilja se i Barcelona.
Vermaelen var grym innan han skadade sig, han är en riktigt bra back i grund och botten, tyvärr kan han inte spela vecka in vecka ut och en sån sak är ju ganska fundamental, kan man inte hålla sig frisk måste man ersätta med någon som kan göra det - oavsett om vermaelens högstanivå och nivå denna säsong är kanske bäst av samtliga mittbackar.

Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Jag skulle vilja se Lewandowski i Barca, istället för Suarez. Vad skulle Reus ha för roll? Ersättare för Neymar?

Kanske spela varannan match (barca spelar runt 60 matcher per säsong) , första inhoppare för anfallare, och vid skador. Lewandowski är nog så mycket "untouchable" man kan bli, finns ingen chans att barcelona kan köpa den spelaren av en klubb som bayern (som inte har nåt behov av att sälja pga ekonomin och att de redan är top3 lag i världen).
Senast redigerad av NirvanA 2015-10-10 kl. 15:28.
Citera
2015-10-10, 18:46
Medlem
Prio4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Utveckla gärna, personligen ser jag ingen spelare i världen som skulle kunna göra det bättre än Suarez på hans position i Barca.
Citera
2015-10-10, 20:26
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w

Vart skulle Reus få plats på planen? Neymar-Suarez-Messi är ju de tre anfallarna, men antar att han kan spela offensiv mittfältare, även fast det inte är Barcelonas spelsystem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in