Citat:
Ursprungligen postat av
petzor
Vänta på Sentio istället för att beklaga er över MSM:s propagandasiffror.
OK, de backar från 26,5 till 25,0 i Sentio. De ligger stabilt i Demoskop. Vilket kändes bäst?
Häng med här nu:
Först Novus "vi ser en viss avmattning i ökningen"
Sedan stilla i Sifo, bakåt i Ipsos, stilla i Demoskop, och nu bakåt i Sentio.
Det var alltså ingen PK-propaganda som Sjöström kom med - han såg en avmattning på riktigt under mätperioden.