2015-10-09, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Sheraton har givetvis inte diskriminerat någon. Det här rör sig bara om vanligt zigenartrixande, understött av DO's maffialiknande beskyddarverksamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av AjaxTvattmedel
Nä, vi antirasister inom SD föraktar just all typ av rasism medans ni vänsterfjollor är rasistiska mot vita (män). Skäms på er!

Givetvis ska Sheraton utvisa alla som inte betalar för sitt rum med egna pengar.

Ni är söta ni. Speciellt gillar jag Ajax påstående att man ska utvisa alla svenska affärsmän på tjänsteresor eftersom dom definitivt inte betalar sitt rum med egna pengar. Eller tänkte du lite fel där?

Men om man har en betalade gäst som man inte tillåter nyttja samma saker som andra betalande gäster p.g.a. att denna är zigenare så ägnar man sig definitivt åt diskriminering alldeles oavsett vad ni tycker om folk som inte ser ut om ni.

Sen undrar jag när vi träffades Ajax eftersom du tydligen vet att jag både lutar åt vänster politiskt och dessutom är en fjolla. Något som bara är fria fantasier i ditt (märkliga) huvud om du inte vet vem jag är. Eller är det så att din kognitiva dissonans är så högljudd att du måste inbilla dig att alla som inte tycker som du är exakt likadana och går att klämma in i den värsta mall du kan tänka dig?

Måste i så fall vara jobbigt med ett land där 88% av oss är vänsterfjollor som inte röstade SD 2014.
Citera
2015-10-09, 17:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Men om man har en betalade gäst som man inte tillåter nyttja samma saker som andra betalande gäster p.g.a. att denna är zigenare så ägnar man sig definitivt åt diskriminering alldeles oavsett vad ni tycker om folk som inte ser ut om ni.
Någon diskriminering har överhuvudtaget inte ägt rum. Det är bara zigenartricks & utpressning.
Citera
2015-10-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Ni är söta ni. Speciellt gillar jag Ajax påstående att man ska utvisa alla svenska affärsmän på tjänsteresor eftersom dom definitivt inte betalar sitt rum med egna pengar. Eller tänkte du lite fel där?

Sen undrar jag när vi träffades Ajax eftersom du tydligen vet att jag både lutar åt vänster politiskt och dessutom är en fjolla. Något som bara är fria fantasier i ditt (märkliga) huvud om du inte vet vem jag är. Eller är det så att din kognitiva dissonans är så högljudd att du måste inbilla dig att alla som inte tycker som du är exakt likadana och går att klämma in i den värsta mall du kan tänka dig?

Måste i så fall vara jobbigt med ett land där 88% av oss är vänsterfjollor som inte röstade SD 2014.

Hur blåst kan du bli på en skala? Om en affärsresande bor på Sheraton så betalar ARBETSGIVAREN om en zigenare bor på Sheraton så betalar svenska skattebetalare!

Du är vänster då ingen höger kan tänka lika dumt som en typisk batikhäxa (utgår från att du är en oattraktiv kvinna).
Citera
2015-10-10, 09:12
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AjaxTvattmedel
Hur blåst kan du bli på en skala? Om en affärsresande bor på Sheraton så betalar ARBETSGIVAREN om en zigenare bor på Sheraton så betalar svenska skattebetalare!

Du är vänster då ingen höger kan tänka lika dumt som en typisk batikhäxa (utgår från att du är en oattraktiv kvinna).

I det här fallet vara det väl någon TV.kanal som stod för fiolerna? För övrigt var det nog den enda ziggis som bott på det hotellet? Men det är rätt att urmelkotten är korkad för till och med namnet är felskrivet.

Ulmerkott heter det.
Citera
2015-10-10, 09:25
Medlem
[quote=OlleViero|54975817]I det här fallet vara det väl någon TV.kanal som stod för fiolerna?/QUOTE]
Spelar det någon roll? Huvudsaken är väl att hotellvistelsen inklusive frukosten var betald.
Citera
2015-10-10, 11:46
Medlem
[quote=AjaxTvattmedel|54976591]
Citat:
Ursprungligen postat av nantale

Källa på det fru kommunist?

Jag rekommenderar dig att läsa hela tråden. Det är ostridigt att hennes hotellvistelse, inklusive frukost var betald. Inte ens Sheraton har påstått annat.
Citera
2015-10-10, 12:22
Medlem
[quote=AjaxTvattmedel|54977170]
Citat:

Lång tråd, det vore ju enkelt för dig att presentera en trovärdig källa.

Kopiorna på bokningen finns länkade i tråden, #1206.
Citera
2015-10-10, 12:23
Moderator
blomvattnares avatar
Här finns källa på att frukosten var betald:

(FB) Zigenare avvisad från frukostserveringen på Hotell Sheraton i Stockholm

I tråden har det sagts att det finns en frukostavdelning, men om man bara vill ha en kopp kaffe kan man istället sätta sig i en sorts foaje utanför frukostavdelningen. Det ska ha varit dit kvinnan blev hänvisad eftersom hon bara ville ha kaffe. Dessutom skulle hon dricka detta kaffe ihop med en bekant som inte var gäst på hotellet, och då var det även av denna anledning lämpligare att de satt i foajen.

Ovanstående är fritt ur minnet. Det har sagts ungefär så i tråden.
Citera
2015-10-10, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Här finns källa på att frukosten var betald:

I tråden har det sagts att det finns en frukostavdelning, men om man bara vill ha en kopp kaffe kan man istället sätta sig i en sorts foaje utanför frukostavdelningen. Det ska ha varit dit kvinnan blev hänvisad eftersom hon bara ville ha kaffe. Dessutom skulle hon dricka detta kaffe ihop med en bekant som inte var gäst på hotellet, och då var det även av denna anledning lämpligare att de satt i foajen.

Ovanstående är fritt ur minnet. Det har sagts ungefär så i tråden.

Jag vet inte om den det stämmer att hon skulle dricka kaffe med en bekant som inte var gäst på hotellet. Som jag minns så var detta bara spekulation från någon i tråden.
Citera
2015-10-10, 12:39
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Jag vet inte om den det stämmer att hon skulle dricka kaffe med en bekant som inte var gäst på hotellet. Som jag minns så var detta bara spekulation från någon i tråden.
Jag minns inte exakt. Det var därför jag skrev "fritt ur minnet". Det betyder alltså att jag inte är helt säker.
Citera
2015-10-10, 12:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Uppgifterna om väninnan kommer nog från det här inlägget:

Även på Merit Wagers blogg förekom uppgifter om en "vän" som det dracks kaffe med.
Citera
2015-10-10, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Uppgifterna om väninnan kommer nog från det här inlägget:

Även på Merit Wagers blogg förekom uppgifter om en "vän" som det dracks kaffe med.

Vilket inte betyder att det är bekräftat. Vad ansvariga på Sheraton sagt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in